
Πολλά μοντέλα της εταιρείας «έχουν γίνει πολύ ακριβά», ειδικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κόστος πάνω απ 100.000 ευρώ
H αυτοκινητοβιομηχανία Audi έχει καταστεί προβληματική για τους πωλητές αυτοκινήτων στη Γερμανία.
«Παρατηρούμε μια τεράστια πτώση στις πωλήσεις για τη μάρκα Audi εδώ και πολύ καιρό», λέει ο Alexander Sauer-Wagner, Πρόεδρος της Ένωσης Συνεργατών της VW και της Audi, η οποία εκπροσωπεί σχεδόν 2.000 αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στη Γερμανία.
Πολλά μοντέλα «έχουν γίνει πολύ ακριβά», ειδικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα πολυτελή οχήματα συνήθως κοστίζουν πάνω από 100.000 ευρώ.
Το κόστος μίσθωσης έχει επίσης αυξηθεί κατακόρυφα, μερικές φορές και κυμαίνεται από 350 έως 800 ευρώ το μήνα για το ίδιο μοντέλο.
ύμφωνα με τον επικεφαλής της ένωσης, αυτό οδήγησε πολλούς εμπορικούς πελάτες να αλλάξουν μάρκες: αντί για το μοντέλο Audi A6, προτίμησαν να παραγγείλουν ένα Superb από την τσέχικη αδελφή μάρκα Škoda.
Ο Sauer-Wagner βλέπει το πρόβλημα στη γκάμα προϊόντων: «Μας λείπει ένα φθηνότερο αρχικό diesel• αντ 'αυτού, η Audi προσφέρει κυρίως μοντέλα με υψηλότερες τιμές, υψηλής ιπποδύναμης».
Ο Sauer-Wagner είναι επίσης επιφυλακτικός ως προς το εάν η προγραμματισμένη εμπλοκή της Audi στη Formula 1 το 2026 θα έχει το αναμενόμενο διαφημιστικό αποτέλεσμα:
«Είναι σίγουρα ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, αλλά τα επόμενα χρόνια η Formula 1 είναι πιθανό να έχει μόνο έναν σχετικό αντίκτυπο στην Audi.
Οι πωλήσεις στη Γερμανία έχουν μικρό αποτέλεσμα».
Η Audi παρουσίασε σημαντική πτώση στις πωλήσεις σε πολλές βασικές αγορές το 2024.
Η πτώση ήταν ιδιαίτερα έντονη στη Γερμανία, με τις παραδόσεις να μειώνονται κατά 21%.
Στην Κίνα, τη σημαντικότερη αγορά της Audi, οι πωλήσεις μειώθηκαν επίσης κατά 11% στα 649.000 οχήματα και στη Βόρεια Αμερική κατά 13%.
Τα προβλήματα πωλήσεων ασκούν τεράστια πίεση στο περιθώριο κέρδους της θυγατρικής της Ingolstadt Volkswagen.
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 91% σε μόλις 106 εκατομμύρια ευρώ.
Συνολικά, η Audi παρέδωσε 1,67 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως.
Αυτό σημαίνει ότι η πρώην πρωτοπόρος στον τομέα της τεχνολογίας έχει μείνει πολύ πίσω από τη BMW και τη Mercedes-Benz, τους Γερμανούς αντιπάλους της στην premium κατηγορία.
www.bankingnews.gr
«Παρατηρούμε μια τεράστια πτώση στις πωλήσεις για τη μάρκα Audi εδώ και πολύ καιρό», λέει ο Alexander Sauer-Wagner, Πρόεδρος της Ένωσης Συνεργατών της VW και της Audi, η οποία εκπροσωπεί σχεδόν 2.000 αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στη Γερμανία.
Πολλά μοντέλα «έχουν γίνει πολύ ακριβά», ειδικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα πολυτελή οχήματα συνήθως κοστίζουν πάνω από 100.000 ευρώ.
Το κόστος μίσθωσης έχει επίσης αυξηθεί κατακόρυφα, μερικές φορές και κυμαίνεται από 350 έως 800 ευρώ το μήνα για το ίδιο μοντέλο.
ύμφωνα με τον επικεφαλής της ένωσης, αυτό οδήγησε πολλούς εμπορικούς πελάτες να αλλάξουν μάρκες: αντί για το μοντέλο Audi A6, προτίμησαν να παραγγείλουν ένα Superb από την τσέχικη αδελφή μάρκα Škoda.
Ο Sauer-Wagner βλέπει το πρόβλημα στη γκάμα προϊόντων: «Μας λείπει ένα φθηνότερο αρχικό diesel• αντ 'αυτού, η Audi προσφέρει κυρίως μοντέλα με υψηλότερες τιμές, υψηλής ιπποδύναμης».
Ο Sauer-Wagner είναι επίσης επιφυλακτικός ως προς το εάν η προγραμματισμένη εμπλοκή της Audi στη Formula 1 το 2026 θα έχει το αναμενόμενο διαφημιστικό αποτέλεσμα:
«Είναι σίγουρα ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, αλλά τα επόμενα χρόνια η Formula 1 είναι πιθανό να έχει μόνο έναν σχετικό αντίκτυπο στην Audi.
Οι πωλήσεις στη Γερμανία έχουν μικρό αποτέλεσμα».
Η Audi παρουσίασε σημαντική πτώση στις πωλήσεις σε πολλές βασικές αγορές το 2024.
Η πτώση ήταν ιδιαίτερα έντονη στη Γερμανία, με τις παραδόσεις να μειώνονται κατά 21%.
Στην Κίνα, τη σημαντικότερη αγορά της Audi, οι πωλήσεις μειώθηκαν επίσης κατά 11% στα 649.000 οχήματα και στη Βόρεια Αμερική κατά 13%.
Τα προβλήματα πωλήσεων ασκούν τεράστια πίεση στο περιθώριο κέρδους της θυγατρικής της Ingolstadt Volkswagen.
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 91% σε μόλις 106 εκατομμύρια ευρώ.
Συνολικά, η Audi παρέδωσε 1,67 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως.
Αυτό σημαίνει ότι η πρώην πρωτοπόρος στον τομέα της τεχνολογίας έχει μείνει πολύ πίσω από τη BMW και τη Mercedes-Benz, τους Γερμανούς αντιπάλους της στην premium κατηγορία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών