Τελευταία Νέα
Διεθνή

New York Times: Απώλειες εσόδων έως και 75 εκατ. δολ. το 2023 για την πλατφόρμα Χ του Elon Musk

New York Times: Απώλειες εσόδων έως και 75 εκατ. δολ. το 2023 για την πλατφόρμα Χ του Elon Musk
Χάθηκαν περισσότερα από 200 «πακέτα» διαφημίσεων μεγάλων εμπορικών σημάτων - όπως η Airbnb, η Amazon, η Coca-Cola και η Microsoft - τα οποία είτε έχουν σταματήσει είτε εξετάζουν το ενδεχόμενο παύσης των διαφημιστικών δαπανών στην πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Χ του Elon Musk, παλαιότερα γνωστή ως Twitter, ενδέχεται να χάσει έως και 75 εκατομμύρια δολάρια από διαφημιστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους καθώς τα μεγάλα brands σταματούν τις δαπάνες στον ιστότοπο, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times την Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023.
Τα εσωτερικά έγγραφα που εξετάστηκαν από τους New York Times φέρεται να έδειξαν ότι χάθηκαν περισσότερα από 200 «πακέτα» διαφημίσεων μεγάλων εμπορικών σημάτων - όπως η Airbnb, η Amazon, η Coca-Cola και η Microsoft - τα οποία είτε έχουν σταματήσει είτε εξετάζουν το ενδεχόμενο παύσης των διαφημιστικών δαπανών στην πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα Χ αβακοίνωσε την Παρασκευή 24/11 ότι τα έσοδα 11 εκατομμυρίων δολαρίων κινδυνεύουν και το ακριβές ποσό παρουσίασε διακυμάνσεις λόγω της επιστροφής ορισμένων διαφημιζόμενων στην πλατφόρμα και ενώ άλλοι αυξησαν τις δαπάνες τους, σύμφωνα με την αναφορά των Times.
Το Reuters ανέφερε προηγουμένως ότι τα έσοδα από διαφημίσεις της X μειώθηκαν τουλάχιστον 55% σε ετήσια βάση κάθε μήνα από την εξαγορά του Musk.

H αναφορά της Medias Matters

Αυτά τα δεινά προέκυψαν μετά από μια αναφορά της αριστερής ομάδας Media Matters, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία έκανε διαφημίσεις για μεγάλες μάρκες μαζί με φιλοναζιστικές αναρτήσεις και άλλο αντισημιτικό περιεχόμενο.
Η IBM, η Apple και η Lionsgate Entertainment ήταν μεταξύ των επωνυμιών που διέκοψαν τη διαφήμιση στην πλατφόρμα X εν μέσω της διαμάχης.
Ένα στέλεχος της X είπε στο FOX Business ότι το σύστημα της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων «δεν τοποθετούσε σκόπιμα ένα brand δίπλα σε αυτό το είδος περιεχομένου, ούτε μια επώνυμη εταιρεία ωθείται ενεργά να υποστηρίξει αυτό το περιεχόμενο με τοποθέτηση».
Το στέλεχος εξήγησε περαιτέρω ότι οι διαφημίσεις ακολουθούν τους ανθρώπους στο X.
Στην περίπτωση του Media Matters, υπόστήριξε το στέλεχος, το περιεχόμενο παρακολουθούσε την έρευνα που διεξάγεται. «Όσον αφορά την ίδια την πλατφόρμα, υπάρχουν ρυθμίσεις ελέγχου για κάθε χρήστη και κάθε brand», είπε το στέλεχος.
Ως απάντηση στη διαμάχη, η  Χ κατέθεσε μήνυση κατά της Media Matters, ισχυριζόμενη ότι η αναφορά δυσφήμησε την πλατφόρμα και βασίστηκε στη χειραγώγηση του αλγόριθμου της πλατφόρμας για να κάνει αυτές τις διαφημίσεις να εμφανίζονται δίπλα σε αντισημιτικό περιεχόμενο.
Επιπλέον, ο Musk έχει διαπληκτιστεί με την Ένωση κατά της Δυσφήμησης (ADL) για τους ισχυρισμούς της για υπερβολικό αντισημιτισμό στο X και την περασμένη εβδομάδα φάνηκε να εξέφρασε τη συμφωνία του με μια ανάρτηση που ισχυριζόταν ότι οι εβραϊκές κοινότητες έχουν καλλιεργήσει «μίσος εναντίον των λευκών».
«Είπατε την πραγματική αλήθεια», έγραψε ο Musk.
«Το ADL επιτίθεται άδικα στην πλειονότητα της Δύσης, παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία της Δύσης υποστηρίζει τον εβραϊκό λαό και το Ισραήλ.
Αυτό συμβαίνει επειδή δεν μπορούν, με τις δικές τους αρχές, να επικρίνουν τις μειοψηφικές ομάδες που αποτελούν την κύρια απειλή τους».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης