Τελευταία Νέα
Διεθνή

Σήμα κινδύνου από την Goldman Sachs για την παγκόσμια ναυτιλία - Έρχεται σφοδρή ύφεση

Σήμα κινδύνου από την Goldman Sachs για την παγκόσμια ναυτιλία - Έρχεται σφοδρή ύφεση
Οι προσδοκίες της αγοράς εξακολουθούν να είναι πολύ εφησυχαστικές για το βάθος και τη διάρκεια της επερχόμενης ναυτιλιακής ύφεσης
Δεδομένου ότι η παγκόσμια ναυτιλία κορυφώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid, η A.P. Moller-Maersk έχει προειδοποιήσει για μια αναδυόμενη ύφεση στην αγορά ναυτιλιακών εμπορευματοκιβωτίων.
Η Goldman προβλέπει τώρα μια μακρύτερη και δυνητικά πιο σοβαρή ύφεση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, συνιστώντας προσοχή.
«Πιστεύουμε ότι οι προσδοκίες της αγοράς εξακολουθούν να είναι πολύ εφησυχαστικές για το βάθος και τη διάρκεια της επερχόμενης ναυτιλιακής ύφεσης», δήλωσε ο αναλυτής της Goldman Patrick Creuset.
Ο Creuset είπε ότι η θεμελιώδης του άποψη για τη βιομηχανία είναι ότι οι ναύλοι και τα κέρδη θα συνεχίσουν να μειώνονται.
Αυτή η μείωση είναι απαραίτητη μέχρι να υπάρξει αρκετή οικονομική πίεση για τη σταδιακή κατάργηση της ακριβής χωρητικότητας.
2023-10-16_13-44-57.png
Μειώνονται οι παραδόσεις πλοίων

Σύμφωνα με τον αναλυτή της Goldman Sachs, «ακόμα και μετά την περαιτέρω πτώση των επιτοκίων τις τελευταίες εβδομάδες, δεν βλέπουμε κανένα σημάδι ανάκαμψης.
Οι παραδόσεις νέων πλοίων εκτελούνται με περίπου 1% του παγκόσμιου στόλου/μήνα με πολύ μικρή ολίσθηση, με τα ποσοστά διάλυσης να παραμένουν χαμηλά, και τον Νοέμβριο.
Η ενεργή χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά έναντι του Οκτωβρίου στις κύριες συναλλαγές."
Ο Creuset εντόπισε δύο σημαντικές διακρίσεις σε σύγκριση με προηγούμενες bear markets, οι οποίες ενδέχεται να οδηγήσουν σε μια πιο απότομη πτώση του περιθωρίου EBIT από ό,τι συνήθως παρατηρείται:
Οι ισολογισμοί του κλάδου χρησιμοποιούνταν σε υψηλό βαθμό που σημαίνει ότι η διάθεση μετρητών δεν μπορούσε να διατηρηθεί για πολύ, ενώ αυτή τη φορά οι περισσότεροι μεταφορείς διατηρούν δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά.
2023-10-16_13-46-34.png
Η διάβρωση των δομών σημαίνει ότι οι αερομεταφορείς έχουν κίνητρα να βεβαιωθούν ότι το δίκτυό τους είναι αρκετά μεγάλο και ισχυρό για να διατηρήσουν δυνητικά μόνοι τους τις υπηρεσίες,
Επίσης, οι τιμές των εμπορευματοκιβωτίων στις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την Covid.
Snag_594f309f.png
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης