Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η πολυεθνική των τροφίμων Kraft Heinz «παγώνει» τις τιμές της - Περιορίζουν οι καταναλωτές τη ζήτηση λόγω ακρίβειας

Η πολυεθνική των τροφίμων Kraft Heinz «παγώνει» τις τιμές της - Περιορίζουν οι καταναλωτές τη ζήτηση λόγω ακρίβειας
Άλλες πολυεθνικές του κλάδου τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης πάντως όπως η Coca-Cola Co, η Dove Soap maker Unilever PLC και η Procter & Gamble, έχουν ανακοινώσει ότι θα συνεχίσουν τις ανατιμήσεις
Σχετικά Άρθρα
Η Kraft Heinz ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τις περαιτέρω αυξήσεις τιμών για τα έτοιμα γεύματα και τα άλλα συσκευασμένα προϊόντα της, καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο ευαίσθητοι απέναντι στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό.
Ο γίγαντας των συσκευασμένων τροφίμων έδωσε επίσης πρόβλεψη για τα κέρδη του 2023 χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της Wall Street, επειδή όπως εξήγησε τα οικονομικά της αποτελέσματα επιβαρύνονται από την αύξηση των προσφορών και την αύξηση του κόστους των προϊόντων, ιδίως των γαλακτοκομικών, της σόγιας, των ελαίων και των υλικών συσκευασίας.
Η ανακοίνωση της Kraft αντικατοπτρίζει ανάλογη ανακοίνωση της PepsiCo Inc που την περασμένη εβδομάδα είχε δηλώσει ότι θα σταματήσει να αυξάνει τις τιμές, επειδή εκτιμά ότι οι καταναλωτές να περιορίσουν τη ζήτηση μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Ωστόσο, άλλες μεγάλες πολυεθνικές του κλάδου τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης όπως η Coca-Cola Co, η Dove Soap maker Unilever PLC και η Procter & Gamble Co δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν να αυξάνουν τις τιμές τους.
«Οι καταναλωτές αναζητούν βολικά, χορταστικά και θρεπτικά γεύματα, ενώ ταυτόχρονα δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην τιμή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Kraft, Miguel Patricio, προσθέτοντας ότι η εταιρεία θα βάλει φρένο σε περαιτέρω αυξήσεις τιμών στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική και το μεγαλύτερο μέρος της Ασίας.
Οι αλυσίδες του λιανεμπορίου αρχίζουν επίσης να γίνονται όλο και πιο αρνητικές απέναντι στις αυξήσεις τιμών της βιομηχανίας τροφίμων και είναι χαρακτηριστικό ότι πέρσι η Kraft σταμάτησε για ένα διάστημα να προμηθεύει με ορισμένα προϊόντα την βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco, λόγω διαφωνιών ως προς τις τιμές.

Τα οικονομικά αποτέλεσμα δ' τριμήνου της Kraft

Για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 η Kraft ανακοίνωσε ότι ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 4,8% ενώ η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 15,2%.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 10% στα 7,38 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας την εκτίμηση των 7,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Για το 2023 η Kraft προέβλεψε ετήσια προσαρμοσμένα κέρδη μεταξύ 2,67 και 2,75 δολαρίων ανά μετοχή, κάτω από την εκτίμηση των αναλυτών για 2,77 δολάρια ανά μετοχή.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης