Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ: Καλά νέα για τις λιανικές πωλήσεις - Αύξηση 7,6% στις γιορτές

ΗΠΑ:  Καλά νέα για τις λιανικές πωλήσεις - Αύξηση 7,6% στις γιορτές
Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 7,6% την περίοδο των εορτών - στοιχεία της Mastercard
Θετικά είναι τα νέα από το μέτωπο των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ κατά την εορταστική περίοδο.
Οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,6% μεταξύ 1ης Νοεμβρίου και 24ης Δεκεμβρίου, που περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της εορταστικής περιόδου, καθώς οι απότομες εκπτώσεις προσέλκυσαν τους καταναλωτές που διψούσαν για προσφορές, όπως έδειξε η έκθεση της Mastercard.
Η αύξηση είναι υψηλότερη από την αύξηση 7,1% που είχε προβλέψει η Mastercard τον Σεπτέμβριο.
Ωστόσο, η φετινή αύξηση των λιανικών πωλήσεων για τις γιορτές είναι μικρότερη από την αύξηση 8,5% πέρυσι, καθώς ο πληθωρισμός δεκαετιών, η αύξηση των επιτοκίων και η απειλή ύφεσης έκαναν τους καταναλωτές επιφυλακτικούς.
Οι λιανοπωλητές, συμπεριλαμβανομένων της Amazon.com και της Walmart στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσέφεραν μεγάλες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου για να απαλλαγούν από τα πλεονάζοντα αποθέματα και να επαναφέρουν τα αποθέματα σε κανονικά επίπεδα.
Αυτό οδήγησε σε έντονη ζήτηση για τα πάντα, από παιχνίδια έως ηλεκτρονικά είδη, κατά τη διάρκεια της πενθήμερης περιόδου μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Κυβερνο-Δευτέρας.
Ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών μειώθηκαν κατά 5,3% κατά την ευρύτερη περίπου δίμηνη περίοδο, σύμφωνα με την έκθεση SpendingPulse της Mastercard.
Όμως οι πωλήσεις στις κατηγορίες των ενδυμάτων και των εστιατορίων, αυξήθηκαν κατά 4,4% και 15,1%, αντίστοιχα, βοηθώντας στην ενίσχυση του συνολικού αριθμού.

Άλμα στις online πωλήσεις

Οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν άλμα 10,6% την περίοδο αυτή, ελαφρώς μικρότερο από την αύξηση 11% πέρυσι, σύμφωνα με την έκθεση της Mastercard.
Εν τω μεταξύ, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του κυβερνοχώρου, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις είχαν σημειώσει άλμα περίπου 11%, όπως έδειξε ξεχωριστή έκθεση της Mastercard SpendingPulse στα τέλη Νοεμβρίου.
Η Mastercard SpendingPulse μετράει τις λιανικές πωλήσεις σε καταστήματα και στο διαδίκτυο με όλες τις μορφές πληρωμής. Δεν περιλαμβάνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης