Τελευταία Νέα
Διεθνή

Πλήγμα για την Budwaiser η απαγόρευση κατανάλωσης μπύρας στο Μουντιάλ του Κατάρ - «Φάουλ» της FIFA

Πλήγμα για την Budwaiser η απαγόρευση κατανάλωσης μπύρας στο Μουντιάλ του Κατάρ - «Φάουλ» της FIFA
H απαγόρευση της πώλησης αλκοόλ στο Μουντιάλ του Κατάρ προκαλεί πονοκέφαλο στην Anheuser-Busch InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία του κόσμου
Σχετικά Άρθρα
Η απόφαση της τελευταίας στιγμής να απαγορευτεί η πώληση αλκοόλ στα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ θα περιορίσει σοβαρά τις πωλήσεις της Budweiser, αλλά δεν θα εκτροχιάσει την παγκόσμια εκστρατεία της μητρικής εταιρείας κατά τη διάρκεια του τουρνουά, εκτιμούν αναλυτές του κλάδου, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.
Η ανακοίνωση της απαγόρευσης από την FIFA την Παρασκευή, μόλις δύο ημέρες πριν από την έναρξη της διοργάνωσης, προκαλεί πονοκέφαλο στη μεγαλύτερη ζυθοποιία του κόσμου Anheuser-Busch InBev.
Η Budweiser, ο μεγάλος χορηγός του Παγκοσμίου Κυπέλλου, είχε οριστεί να πουλάει αποκλειστικά αλκοολούχα μπύρα εντός της περιμέτρου που περιβάλλει κάθε ένα από τα οκτώ γήπεδα.
"Λοιπόν, αυτό είναι άβολο", ανέφερε ο επίσημος λογαριασμός της Budweiser στο Twitter, όταν έγινε γνωστή η είδηση της ανατροπής.
Το tweet διαγράφηκε αργότερα.
Η Budweiser είναι χορηγός του Παγκοσμίου Κυπέλλου από το τουρνουά του 1986 στο Μεξικό.
Η διοργάνωση, που διεξάγεται κάθε τέσσερα χρόνια, συνήθως ενισχύει την κατανάλωση μπύρας σε παγκόσμιο επίπεδο και η εταιρεία που εδρεύει στο Βέλγιο και παράγει μάρκες όπως η Stella Artois και η Corona θέλει σαφώς να επωφεληθεί από τα εκατομμύρια δολάρια που έχει καταβάλει για να είναι ο επίσημος ζυθοποιός του τουρνουά.
Το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 αύξησε τις πωλήσεις μπύρας της AB InBev στη διοργανώτρια χώρα Βραζιλία - τη δεύτερη πιο κερδοφόρα αγορά της μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες - κατά 140 εκατομμύρια λίτρα.
 
«Φάουλ» της FIFA

Τον Ιούλιο, στη σκιά των πληροφοριών ότι οι κερκίδες των σταδίων θα είναι χωρίς αλκοόλ, ο διευθύνων σύμβουλος της AB InBev Michel Doukeris δήλωσε ότι το τουρνουά θα προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για την προβολή μη αλκοολούχων εμπορικών σημάτων, όπως η Budweiser Zero.
Με ένα παράθυρο σχεδιασμού μερικών μηνών και όχι δύο ημερών, η AB InBev θα μπορούσε να επιδιώξει να αντικαταστήσει την κανονική Budweiser με τη μη αλκοολούχα εκδοχή της έξω από τα γήπεδα και μάλιστα θα μπορούσε να έχει επωφεληθεί περισσότερο, δεδομένου του συνήθως υψηλότερου περιθωρίου κέρδους της τελευταίας.
Η Elaina Bailes, μέλος της επιτροπής του London Solicitors Litigation Association, δήλωσε ότι η αλλαγή θέσης της τελευταίας στιγμής είναι πιθανό να οδηγήσει σε διαμάχη.
Budweiser αντιμετωπίζει τώρα ένα δαπανηρό πρόβλημα υλικοτεχνικής υποστήριξης για το τι πρέπει να κάνει με τα διανεμόμενα αποθέματα που δεν μπορεί πλέον να πουλήσει, και θα μπορούσαν να υπάρξουν επιπτώσεις για τις συμβάσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού της", δήλωσε η ίδια, προσθέτοντας ότι θα είχε επίσης χάσει την προβολή της μάρκας κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Ο Ed Weeks, επικεφαλής του τμήματος επίλυσης εμπορικών διαφορών της βρετανικής δικηγορικής εταιρείας Cripps, δήλωσε ότι το μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσον η σύμβαση FIFA-Budweiser προέβλεπε το ενδεχόμενο μιας ξαφνικής αλλαγής.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης