Τελευταία Νέα
Διεθνή

Κινήσεις Allianz με στόχο να γίνει πρωταθλήτρια στην νέα οικονομία

tags :
Κινήσεις Allianz με στόχο να γίνει πρωταθλήτρια στην νέα οικονομία
Στα 19 δισεκατομμύρια η αξία του εμπορικού σήματος της Allianz

Συνεργασίες με στόχο να αποσυμπιέσει τις επιχειρήσεις, την οικονομία και την κοινωνία από το πιο δυσβάσταχτο πρόβλημα, -το πρόβλημα της βιωσιμότητας και της κλιματικής αλλαγής επιχειρεί να κάνει η Allianz, προσδοκώντας οφέλη μέσα από δράσεις παγκοσμίου βεληνεκούς.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου Allianz, Oliver Baete, «η Allianz δίνει βάρος στις συνέργειες και συνεργασίες, μία και πολλές πτυχές της βιωσιμότητας απαιτούν για να επιλυθούν συνεργασίες πέραν των εθνικών συνόρων».

Mετασχηματισμός οικονομίας και κοινωνίας

Η Allianz τονίζει μεταξύ άλλων ο O. Baete στοχεύει, έχοντας τις δεξιότητες να καταστεί αξιόπιστος συνεργάτης όλων όσων ενδιαφέρονται να επιλύσουν το πιο ασφυκτικό ζήτημα της κοινωνίας, υποστηρίζοντας τις δράσεις και σχέδια μετασχηματισμούς προς τις βιώσιμες οικονομίες και κοινωνίες. Σκοπός, προσθέτει της Allianz είναι να ενσωματώσει τις ενέργειες βιωσιμότητας στην λήψη των αποφάσεων δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο στις κοινωνίες, τις οικονομίες και το περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό φέρνει στην επίκεντρο των επιχειρηματικών της πλάνων όλες τις πτυχές της κοινωνίας, του περιβάλλοντος και της οικονομίας με την προοπτική καταλήγει ο Olver Baete της πλήρους ενσωμάτωσης.

Χτίζει βάσεις ανεβάζοντας την αξία του εμπορικού σήματος

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία του brand της Allianz εκτοξεύεται στα 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά από αύξηση-ρεκόρ κατ’ έτος. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε η #1 ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως στη φετινή κατάταξη της Interbrand με τα 100 καλύτερα brands διεθνώς (Best Global Brands).

Άνοδος αξίας κατά 3,5 δισεκατομμύρια

Με την αξία του brand να αγγίζει το εντυπωσιακό ποσό των 18,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Allianz φέτος καταγράφει άνοδο 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με το 2021. Σύμφωνα με την Interbrand, η Allianz κατατάσσεται στο νούμερο #34 ανάμεσα στα 100 καλύτερα brand παγκοσμίως. Με διψήφια ανάπτυξη ύψους 23%, η Allianz είναι ένα από τα 15 κορυφαία brands διεθνώς που σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την προηγούμενη χρονιά.

Ελ. Ε
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης