Τελευταία Νέα
Διεθνή

Επανήλθαν οι ουρές στα πλοία - Νέα συμφόρηση στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, φόβοι για νέο κραχ στις τιμές εμπορευμάτων

Επανήλθαν οι ουρές στα πλοία - Νέα συμφόρηση στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, φόβοι για νέο κραχ στις τιμές εμπορευμάτων
Η ουρά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Βόρεια Αμερική έχει αυξηθεί σε μέγεθος κατά 66% τις τελευταίες επτά εβδομάδες
Αν κοιτάξει κανείς μόνο το Λος Άντζελες και το Λονγκ Μπιτς - τη μεγαλύτερη πύλη εισαγωγής εμπορευματοκιβωτίων στην Αμερική - θα σκεφτεί ότι η συμφόρηση στη ναυτιλία έχει μειωθεί δραστικά.
Ο αριθμός των πλοίων που περιμένουν εκεί μειώθηκε στα 26 από 109 τον Ιανουάριο.
Αλλά στην πραγματικότητα, η συμφόρηση των λιμανιών της Βόρειας Αμερικής μόλις εισήλθε ξανά σε έδαφος ρεκόρ.
Η υπεράκτια κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι και πάλι τόσο άσχημη όσο ποτέ.
Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, όταν προηγουμένως κορυφώθηκε η συμφόρηση στη Βόρεια Αμερική, υπήρχαν μόλις 150 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που περίμεναν στις ακτές.
Τα δύο τρίτα ήταν στην ουρά Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς.
Από το πρωί της Πέμπτης, υπήρχαν 153, τα περισσότερα από τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής και του Κόλπου.
Ενώ η προηγούμενη συσσώρευση στη Δυτική Ακτή ήταν συγκεντρωμένη, είχε μεγάλη δημοσιότητα και ήταν σχετικά εύκολη στην παρακολούθηση, η σημερινή ουρά πλοίων επεκτείνεται ευρύτερα και προσελκύει λιγότερη προσοχή.

Οι ουρές πλοίων επανέρχονται

Η συμφόρηση των λιμανιών έμοιαζε τελικά σαν να εκτονώνεται τον Μάιο και τις αρχές Ιουνίου.
Οι ουρές των πλοίων είχαν πέσει ξανά σε διψήφιο αριθμό.
Υπήρχαν 92 πλοία που περίμεναν στην ανοικτή θάλασσα από τις 10 Ιουνίου, με 25 ανοιχτά της Σαβάνα της Τζόρτζια, 20 ανοιχτά του Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς, 18 ανοιχτά της Νέας Υόρκης/Νιου Τζέρσεϋ και 14 ανοιχτά του Χιούστον.
Μετά τα πράγματα έγιναν χειρότερα.
Ο απολογισμός αυξήθηκε σε 125 στις 8 Ιουλίου, 136 στις 13 Ιουλίου και 140 στις 19 Ιουλίου.
Με τον αριθμό να αυξάνεται τώρα σε 153, η ουρά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Βόρεια Αμερική έχει αυξηθεί σε μέγεθος κατά 66% τις τελευταίες επτά εβδομάδες.
Τελευταία, τα δεδομένα θέσης πλοίου από το MarineTraffic και οι πιο πρόσφατες λίστες ουρών για τα λιμάνια της Καλιφόρνια έδειξαν 43 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή ανοιχτά της Σαβάνας, 26 από το Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς, 24 από το Χιούστον, 18 από τη Νέα Υόρκη/Νιου Τζέρσεϋ, 17 από το Βανκούβερ, Βρετανική Κολομβία, 15 από το Όκλαντ, Καλιφόρνια και 10 πλοία από άλλα λιμάνια.
Από αυτά, 59 πλοία – το 38% του συνόλου – περίμεναν στα ανοιχτά της Δυτικής Ακτής, όπου οι ουρές έχουν φτάσει στα ανοιχτά του Βανκούβερ και του Όκλαντ.
Υπήρχαν 94 πλοία (62% του συνόλου) στα λιμάνια της Ανατολικής και της Ακτής του Κόλπου, με τον αριθμό να αυξάνεται τόσο στη Σαβάνα όσο και στο Χιούστον.

Διαφορετικά τερματικά, διαφορετικός χρόνος αναμονής

Ο πάροχος δεδομένων VesselsValue με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο βρήκε μεγάλες διαφορές στους χρόνους αναμονής στους 10 κορυφαίους τερματικούς σταθμούς της Ανατολικής Ακτής, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών διαφορών μεταξύ τερματικών σταθμών στο ίδιο λιμενικό συγκρότημα.
Ανέφερε τέσσερις τερματικούς σταθμούς της Ανατολικής Ακτής με μεγάλους χρόνους αναμονής: τους τερματικούς σταθμούς της Νέας Υόρκης και της Elizabeth APM στο λιμάνι της Νέας Υόρκης/Νιου Τζέρσεϋ και τους τερματικούς σταθμούς Garden City και Savannah στο λιμάνι της Σαβάνας.
Αντίθετα, τα δεδομένα VesselsValue βρήκαν σχετικά σύντομους χρόνους αναμονής στους τερματικούς σταθμούς Maher και Port Newark στη Νέα Υόρκη/Νιου Τζέρσεϊ. τους τερματικούς σταθμούς Norfolk International και Virginia International Gateway στο Norfolk της Βιρτζίνια. τον τερματικό σταθμό Packer Avenue στη Φιλαδέλφεια. και τον τερματικό σταθμό Wando Welch στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας.

Φόβοι για την εργασία στο λιμάνι;

Μπορεί να μην είναι τυχαίο ότι η συμφόρηση στις ανατολικές ακτές του Κόλπου αυξήθηκε από τον Ιούνιο.
Αυτός ήταν ο μήνας που ξεκίνησαν τα νέα ετήσια συμβόλαια.
Ήταν επίσης ο τελευταίος μήνας πριν από τη λήξη της σύμβασης εργασίας στη Δυτική Ακτή με το συνδικάτο μακροχρόνιων εργαζομένων ILWU.
Ο Akhil Nair, αντιπρόεδρος της διαχείρισης αερομεταφορέων στη Seko Logistics, είπε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στις 20 Ιουλίου, «με όλες τις πρώτες απειλές της πιθανής απεργίας του ILWU και τους περιορισμούς της εργασίας στη Δυτική Ακτή, υπήρξε μια αυτόματη αλλαγή κατά τη διάρκεια της περιόδου συμβάσεων για τους πελάτες που στην πραγματικότητα απαιτούν από τους παραδοσιακούς φορτωτές της Δυτικής Ακτής να ζητήσουν κατανομή και στην Ανατολική Ακτή.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης