Τελευταία Νέα
Διεθνή

Amazon: Αύξηση 77% στα διαφημιστικά έσοδα, στα 6,9 δισ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2021

Amazon: Αύξηση 77% στα διαφημιστικά έσοδα, στα 6,9 δισ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2021
Σε ετήσιο επίπεδο τα έσοδα από διαφημίσεις της Amazon αυξήθηκαν 65% και διαμορφώθηκαν στα 22,4 δισ. δολάρια
Σχετικά Άρθρα

Στα 22,4 δισ. δολάρια ανέρχονται τα έσοδα της Amazon από τον διαφημιστικό στης βραχίονα για το διάστημα των προηγούμενων 12 μηνών, καταγράφοντας άνοδο 65% σε ετήσιο επίπεδο, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC την Τρίτη 25 Μαΐου 2021.
Η κατακόρυφη ανάπτυξη του διαφημιστικού βραχίονα της Amazon σημαίνει ότι η συνεισφορά των εσόδων του είναι πλέον 2,4 φορές μεγαλύτερη από τη ναντίστοιχη Snap, Twitter, Roku και Pinterest (τα οποία αυξήθηκαν 38%), και αυξάνεται 1,7 φορές πιο γρήγορα, σύμφωνα με την Loop Capital, τα στοιχεία της οποία επικαλείται το δημοσίευμα.

Προστιθέμενη αξία

Οι διαφημιστικές καταχωρήσεις υψηλής απόδοσης (Performance ads) στους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου που τροφοδοτούνται από την κίνηση του κοινού της Amazon το οποίο έχει υψηλή προδιάθεση για την πραγματοποίηση αγορών κα η απαράμιλλη γνώση της συμπεριφοράς των χρηστών παρέχουν σημαντική προστιθέμενη αξία για τους πωλητές και τα brands", έγραψαν οι αναλυτές της Loop Capital.

Αναζητήσεις

Όπως αναφέρεται στο report, οι καταχωρίσεις στην κατηγορία «Άλλα / Other» στην πλατφόρμα του αμερικανού γίγαντα του λιανικού εμπορίου Amazon αποτελούνται σχεδόν αποκλειστικά από διαφημίσεις, αλλά και προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με τις αναζητήσεις του χρήστη.
Πρόκειται για καταχωρήσεις που έφεραν έσοδα αυξημένα κατά 77% σε ετήσιο επίπεδο, στα 6,9 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης