Διεθνή

Θρίλερ στην Ινδονησία με το χαμένο υποβρύχιο – Ακόμα 24 ώρες με οξυγόνο τα 53 μέλη του πληρώματος

Θρίλερ στην Ινδονησία με το χαμένο υποβρύχιο – Ακόμα 24 ώρες με οξυγόνο τα 53 μέλη του πληρώματος
Συνδράμουν και οι ΗΠΑ, εντείνονται οι προσπάθειες για τον εντοπισμό του υποβρυχίου
Σχετικά Άρθρα

Στο απόλυτο θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση με το χαμένο υποβρύχιο στην Ινδονησία, καθώς εκτιμάται ότι τα 53 μέλη του πληρώματος του έχουν ακόμα μόλις 24 ώρες με οξυγόνο.
Το γεγονός αυτό έχει κινητοποιήσει τη διεθνή κοινότητα, η οποία συνδράμει στις έρευνες για τον εντοπισμό του υποβρυχίου, τα ίχνη του οποίου χάθηκαν τα ξημερώματα της περασμένης Τετάρτης 21/4 και ενώ συμμετείχε σε στρατιωτικές ασκήσεις περίπου 100 χιλιόμετρα από τις ακτές του Μπαλί.
Στις έρευνες συνδράμει πλέον και ο στρατός των ΗΠΑ, ο οποίος στέλνει αερομεταφερόμενη ομάδα για να βοηθήσει τις αρχές της Ινδονησίας.
Το υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ εξέφρασε «βαθιά θλίψη» για την εξαφάνιση του υποβρυχίου KRI Nanggala 402.
«Κατόπιν αιτήματος της ινδονησιακής κυβέρνησης, θα στείλουμε αερομεταφερόμενους στρατιωτικούς για να βοηθήσουν στην έρευνα για το υποβρύχιο που αγνοείται» ανέφερε ο επικεφαλής του Πενταγώνου, ο οποίος τόνισε ότι κατόπιν συνομιλιών με τους Ινδονήσιους αξιωματούχους θα εξεταστεί τι άλλη βοήθεια μπορούν να προσφέρουν οι ΗΠΑ.
3_2.png
Οι έρευνες

Οι έρευνες επικεντρώνονται σε περιοχή όπου εντοπίστηκε κηλίδα καυσίμου, βόρεια της νήσου Μπαλί, όπου είχε καταδυθεί το υποβρύχιο, σύμφωνα με εκπρόσωπο του ινδονησιακού Πολεμικού Ναυτικού.
Θεωρητικά τουλάχιστον, το οξυγόνο στο σκάφος αρκεί στο πλήρωμα μέχρι αύριο Σάββατο 24/4.
Το υποβρύχιο, που κινείται κάτω από την επιφάνεια χάρη σε μπαταρίες που φορτίζονται από ντιζελοκινητήρα, έχει τη δυνατότητα να πλέει ως και σε 500 μέτρα βάθος.
Αν φθάσει βαθύτερα τα πράγματα γίνονται «επικίνδυνα» ως «μοιραία», εξήγησε εκπρόσωπος του ινδονησιακού ΠΝ.
Τα νερά στην περιοχή είναι γενικά πιο ρηχά από ό,τι σε άλλους τομείς του αρχιπελάγους, μολαταύτα φθάνουν ακόμη και τα 1.500 μέτρα βάθος.
Το υποβρύχιο, εκτοπίσματος 1.395 τόνων, ναυπηγήθηκε στη Γερμανία το 1977.
Τέθηκε σε υπηρεσία στον ινδονησιακό στόλο το 1981.
Υποβλήθηκε σε διετή επισκευή και επανεξοπλισμό σε ναυπηγείο στη Νότια Κορέα, έργο που ολοκληρώθηκε το 2012.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης