Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η οικογένεια Peugeot αύξησε το μερίδιο της στον όμιλο PSA

tags :
Η οικογένεια Peugeot αύξησε το μερίδιο της στον όμιλο PSA
Η εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας Peugeot, FFP, ανακοίνωσε ότι έχει αυξήσει το μερίδιό της στον Όμιλο PSA κατά 2%.
Η εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας Peugeot, FFP, ανακοίνωσε ότι έχει αυξήσει το μερίδιό της στον Όμιλο PSA κατά 2%.
Πλέον το ποσοστό της οικογένειας στο γαλλικό όμιλο ανέρχεται στο 14,38%.
Η FFP, ανακοίνωσε επίσης ότι κατέχει επίσης το 19,36% των δικαιωμάτων ψήφου της PSA, αναφέρει το Reuters.
 Η εταιρεία χαρτοφυλακίου δήλωσε ότι η επένδυσή της ήταν μέρος της επερχόμενης συγχώνευσης της PSA και της Fiat Chrysler Automobiles σε μια συνδυασμένη εταιρεία που θα ονομάζεται Stellantis.
«Αυτή η συναλλαγή καταδεικνύει σαφώς τη δέσμευση και την επιθυμία της οικογένειας να γίνει ένας από τους κύριους μετόχους του μελλοντικού Ομίλου Stellantis και αντανακλά την εμπιστοσύνη του στη μελλοντική ανάπτυξή του», ανέφεραν οι ηγέτες της οικογένειας Philippe Peugeot και Robert Peugeot σε δήλωση τους.
Η οικογενειακή επιχείρηση που προηγήθηκε της τρέχουσας εταιρείας Peugeot ιδρύθηκε το 1810 στη Γαλλία και κατασκεύαζε μύλους καφέ και ποδήλατα. Στις 20 Νοεμβρίου 1858, η Pemile Peugeot υπέβαλε αίτηση για το εμπορικό σήμα λιονταριού.
Ο Armand Peugeot δημιούργησε το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας, ένα αναξιόπιστο τρίκυκλο ατμού, σε συνεργασία με τον Léon Serpollet το 1889. Αυτό ακολουθήθηκε το 1890 από ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης με κινητήρα Panhard- Daimler. Λόγω της οικογενειακής διαφωνίας, ο Armand Peugeot ίδρυσε το Société des Automobiles Peugeot, το 1896.
Η εταιρεία και η οικογένεια Peugeot κατάγονται από το Sochaux της Γαλλίας. Η Peugeot διατηρεί ένα μεγάλο εργοστάσιο παραγωγής και ένα μουσείο Peugeot εκεί. Τον Φεβρουάριο του 2014, οι μέτοχοι συμφώνησαν σε ένα σχέδιο ανακεφαλαιοποίησης για το Groupe PSA, στο οποίο η Dongfeng Motors και η γαλλική κυβέρνηση αγόρασαν το 14% των μετοχών της εταιρείας.
Η Peugeot έχει λάβει πολλά διεθνή βραβεία για τα οχήματά της, συμπεριλαμβανομένων έξι βραβείων European Car of the Year. Το 2013 και το 2014, η Peugeot κατέλαβε τη δεύτερη χαμηλότερη τιμή για τις μέσες εκπομπές CO2 μεταξύ των γενικευμένων εμπορικών σημάτων στην Ευρώπη, ενώ η ομάδα κατασκευαστών αυτοκινήτων Renault κατατάσσεται πρώτη, με 114,9 γραμ.CO2/χλμ.
Η Peugeot είναι γνωστή ως πολύ αξιόπιστη μάρκα, αναφέροντας πώς τα μοντέλα της δεκαετίας του 1950 και του 1960 εξακολουθούν να λειτουργούν στην Αφρική και την Κούβα τη δεκαετία του 2010, όπου η Peugeot ονομάζεται "το λιοντάρι".
Η Peugeot ασχολήθηκε με επιτυχία με το μηχανοκίνητο σπορ για περισσότερο από έναν αιώνα. Η Peugeot Sport κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι πέντε φορές (1985, 1986, 2000, 2001, 2002), το Ράλι Ντακάρ επτά φορές (1987, 1988, 1989, 1990, 2016, 2017, 2018), το 24 Hours of Le Mans τρεις φορές (1992, 1993, 2009), το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής δύο φορές (1992, 1993), το Intercontinental Le Mans Cup δύο φορές (2010, 2011), ξεπέρασε τις Toyota και Audi, και το Πρωτάθλημα Intercontinental Rally Challenge τρεις φορές. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Peugeot Sport ξεπέρασε το ρεκόρ που ανέβηκε στο Pikes Peak με το Peugeot 208 T16 που οδηγησε ο Sébastien Loeb.
Η Stellantis, είναι η ολλανδική συνδυασμένη εταιρεία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Groupe PSA και της ιταλοαμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat Chrysler Automobiles μετά την ολοκλήρωση τής συγχώνευσης 50-50 συμφωνία.
Η νέα εταιρεία θα περιλαμβάνει 14 μάρκες: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall.
Το όνομα Stellantis θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά ως εταιρική μάρκα, τα ονόματα και τα λογότυπά τους θα παραμείνουν αμετάβλητα. Η εταιρεία θα εισαχθεί στα χρηματιστήρια του Μιλάνου, της Νέας Υόρκης και του Παρισιού.
διαδικασία προσδιορισμού του νέου ονόματος για τη συγχωνευθείσα εταιρεία ξεκίνησε μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Οκτώβριο του 2019.
Η συμφωνία, που υπογράφηκε επίσημα τον Δεκέμβριο του 2019, αναμένεται να δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως σε όγκο και αποτέλεσμα σε ετήσια εξοικονόμηση κόστους περίπου 3,7 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021 μετά την έγκριση από τους μετόχους και των δύο εταιρειών και την ικανοποίηση των αντιμονοπωλιακών και άλλων κανονιστικών απαιτήσεων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης