Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΕΕ: Υπό έρευνα για παραβίαση των αρχών ανταγωνισμού η Airbnb

tags :
ΕΕ: Υπό έρευνα για παραβίαση των αρχών ανταγωνισμού η Airbnb
Το νεοδιαμορφωθέν νομικό πλαίσιο θα απαιτεί τη συμμόρφωση των τεχνολογικών εταιρειών και κάποιες εταιρείες θα αντιμετωπίσουν το έντονο «βλέμμα» των αρχών
Υπό έρευνα για παραβίαση των αρχών ανταγωνισμού πρόκειται να τεθεί η πλατφόρμα διαμεσολάβησης ενοικίασης κατοικίας Airbnb.
Ειδικότερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να αναθεωρήσει τη διαχείριση περιεχομένου σε πλατφόρμες όπως το Facebook, βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες - του πρώτου κανονισμού του είδους του από το 2000.
Στόχος είναι να εξασφαλιστεί ο θεμιτό ανταγωνισμό στην ευρωπαϊκή αγορά.
Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, οι κανόνες αναμένεται να απαιτήσουν δραματικές αλλαγές στα επιχειρηματικά μοντέλα και πρακτικές της Big Tech.
Το νεοδιαμορφωθέν σκηνικό θα απαιτεί τη συμμόρφωση των τεχνολογικών εταιρειών και κάποιες εταιρείες θα αντιμετωπίσουν το έντονο «βλέμμα» των αρχών.
Η ολλανδική κυβέρνηση θέλει η Airbnb να είναι μεταξύ αυτών.
«Για να αντιμετωπίσουμε τις παρενέργειες των βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων για διακοπέςστις ευρωπαϊκές πόλεις και να επιβάλουμε τη νομοθεσία, χρειαζόμαστε καλύτερη πρόσβαση σε δεδομένα από πλατφόρμες όπως η Airbnb», δήλωσε τη Δευτέρα ο Kajsa Ollongren, αναπληρωτής πρωθυπουργός των Κάτω Χωρών.
Σε έγγραφο που παρουσίασε το ειδησεογραφικό δίκτυο CNBC, η ολλανδική κυβέρνηση αναφέρει ότι οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις «μπορούν να έχουν επιπτώσεις στα δημόσια συμφέροντα, καθώς επηρεάζουν αρνητικά την αγορά κατοικίας, την κοινωνική συνοχή, την ασφάλεια και τους ίσους όρους ανταγωνισμού για άλλους παρόχους καταλυμάτων».
Ως εκ τούτου, οι Κάτω Χώρες πιστεύουν ότι η πρόσβαση στα δεδομένα της Airbnb θα επέτρεπε να υπάρξει καλύτερη διευθέτηση του ζητήματος.
Η Airbnb έχει σημειώσει σταθερή ανάπτυξη σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα δεδομένα της Statista έδειξαν ότι το μερίδιο των ατόμων στην Ολλανδία που χρησιμοποιούν τον ιστότοπο αυξήθηκε από 1,6% το 2014 σε 7,2% το 2018.
Η επίτροπος Ανταγωνισμού Margrethe Vestager εξήγησε τον περασμένο μήνα πόσο εκτεταμένος θα είναι ο νόμος Digital Services Act.
Είπε δε ότι οι πλατφόρμες θα πρέπει «να μας πουν πώς αποφασίζουν ποιες πληροφορίες και προϊόντα θα προτείνουν σε εμάς και ποιες θα αποκρύπτονται», για παράδειγμα.
Δήλωσε επίσης «θα πρέπει να μας πουν ποιος πληρώνει για τις διαφημίσεις που βλέπουμε και γιατί βλέπουμε μια συγκεκριμένη διαφήμιση κάθε φορά».
Φυσικά, οι εταιρείες τεχνολογίας αρνούνται να αποκαλύψουν τους αλγορίθμους τους.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης