Τελευταία Νέα
Διεθνή

Facebook: Οι διαφημιζόμενοι επιστρέφουν στην πλατφόρμα- Αγώνας για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους

tags :
Facebook: Οι διαφημιζόμενοι επιστρέφουν στην πλατφόρμα- Αγώνας για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους
Η δημοφιλής εταιρεία κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης δέχθηκε έντονες πιέσεις για τις διαφημιστικές πρακτικές της 
Οι διαφημιστές του Facebook που απέφευγαν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, εξαιτίας ανησυχιών για την ελλειπή πολιτική της κατά της ρητορικής μίσους, επιστρέφουν στην πλατφόρμα, δήλωσε η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Nicola Mendelsohn.
Το στέλεχος του Facebook ανέφερε στο Bloomberg την δυνατότητα του Facebook που τώρα, όπως ισχυρίστηκε η ίδια, μπορεί να καταγράψει «περίπου το 95%» του περιεχομένου μίσους.
Η εν λόγω ανίχνευση θα γίνεται μέσω τεχνητής νοημοσύνης αλλά και ανθρώπινων κριτικών.
Η λίστα πάντως των επωνυμιών που σταμάτησαν να επενδύουν στις πλατφόρμες του Facebook φέτος ή συμμετείχαν σε δημόσιο «μποϊκοτάζ», περιέχει μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο, όπως η Coca-Cola, η σοκολάτα Hershey, οι κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών PlayStation και η Lego.
Η Mendelsohn δεν αποκάλυψε ωστόσο ποιοι διαφημιζόμενοι επέστρεφαν. 
Για τον Αύγουστο (2020), η General Motors Co., η Ford Motor Co. και η Benile Jerry της Unilever δήλωσαν  πάντως ότι δεν διαφημίζονταν ακόμη στο Facebook.
Νωρίτερα φέτος (2020), η εταιρεία κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης δέχθηκε έντονες πιέσεις μεταξύ άλλων και για τις διαφημιστικές πρακτικές της.
 
www.bankingnews.gr 
 

Οι διαφημιστές της Facebook  που απέφευγαν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο λόγω ανησυχιών για την εφαρμοσμένη πολιτική της κατά της ρητορικής μίσους, επιστρέφουν στην πλατφόρμα, δήλωσε η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Nicola Mendelsohn.

Το στέλεχος του Facebook ανέφερε στο Bloomberg την δυνατότητα του Facebook που τώρα, όπως ισχυρίστηκε η ίδια, μπορεί να καταγράψει «περίπου το 95%» του περιεχομένου μίσους Η εν λόγω ανίχνευση θα γίνεται μέσω τεχνητής νοημοσύνης αλλά και ανθρώπινων κριτικών.

Η λίστα των επωνυμιών που σταμάτησαν να επενδύουν στις πλατφόρμες του Facebook φέτος ή συμμετείχαν σε δημόσιο «μποϊκοτάζ», περιέχει μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο, όπως η Coca-Cola, η σοκολάτα Hershey, οι κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών PlayStation και η Lego.

Ο Mendelsohn δεν αποκάλυψε ωστόσο ποιοι διαφημιζόμενοι επέστρεφαν.

Ωστόσο τον Αύγουστο (2020), η General Motors Co., η Ford Motor Co. και η Benile Jerry της Unilever δήλωσαν ότι δεν διαφημίζονταν ακόμη στο Facebook.

Νωρίτερα φέτος (2020), η εταιρεία κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης δέχθηκε πιέσεις και για τις διαφημιστικές πρακτικές της.

 

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης