Τελευταία Νέα
Διεθνή

Ιταλία: Αυξημένοι φόροι για τα ντιζελοκίνητα οχήματα, επιδοτήσεις για τα πιο φιλικά με το περιβάλλον

Ιταλία: Αυξημένοι φόροι για τα ντιζελοκίνητα οχήματα, επιδοτήσεις για τα πιο φιλικά με το περιβάλλον
Τα μέτρα αυτά περιέχονται στον προϋπολογισμό της Ιταλίας για το 2019 που εγκρίθηκε στο Κοινοβούλιο
Επιδοτήσεις έως και 6.000 ευρώ θα προσφέρει η ιταλική κυβέρνηση στους αγοραστές νέων οχημάτων με χαμηλές εκπομπές αερίων ενώ αυξάνει τη φορολογία για την αγορά μεγαλύτερου κυβισμού βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων, σύμφωνα με τα μέτρα που εγκρίθηκαν στο Κοινοβούλιο.
Τα μέτρα που περιέχονται στον προϋπολογισμό της Ιταλίας για το 2019 που εγκρίθηκε σήμερα (23/12), εμπεριέχουν αλλαγές στους κανόνες που πρότεινε η Ρώμη νωρίτερα τον Δεκέμβριο, οι οποίοι επέσυραν κριτική από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Συνδικάτα και ενώσεις του κλάδου αυτοκινήτων είχαν προειδοποιήσει σχετικά με τον προτεινόμενο νέο φόρο, λέγοντας ότι θα μπορούσε να πλήξει όχι μόνο τους κατασκευαστές αυτοκινήτων αλλά και ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και να κοστίσει θέσεις εργασίας.
Τα κυβερνώντα κόμματα – Κίνημα Πέντε Αστέρων και Lega, έρχονται σε αντίθεση στο θέμα αυτό.
Η Lega αντιτίθεται στους νέους φόρους ενώ το Κίνημα Πέντε Αστέρων ενθαρρύνει τους συγκεκριμένους κανόνες.   
Στη νέα μορφή τους, οι φόροι που προτείνονται για τα αυτοκίνητα που κινούνται με παραδοσιακά καύσιμα δεν θα ισχύουν πλέον για τα μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα, αλλά μόνο για τα μεγαλύτερα οχήματα υψηλού κυβισμού, συμπεριλαμβανομένων των SUV.
Ένας φόρος 1.100 ευρώ θα επιβληθεί σε νέα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παράγουν 161-175 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο.
Αυτός θα ανέλθει σε 1.600 ευρώ για εκπομπές 176-200 και 2.000 ευρώ για εκπομπές 201-250.
Τα κίνητρα για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εν τω μεταξύ, θα διαφέρουν ανάλογα με τις εκπομπές που παράγονται και δεν θα ισχύουν για μοντέλα που κοστίζουν περισσότερα από 50.000 ευρώ (57.000 δολάρια).
Τα νέα μέτρα, τα οποία πρέπει ακόμη να εγκριθούν στην Κάτω Βουλή, θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Μαρτίου έως το τέλος του 2021.
Τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούν σήμερα περίπου το 7% των πωλήσεων αυτοκινήτων της Ιταλίας, σύμφωνα με το Reuters.
Η ιταλική Fiat Chrysler, η οποία επί του παρόντος δεν διαθέτει ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, ανακοίνωσε τον Νοέμβριο ότι σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια ευρώ σε νέα μοντέλα και κινητήρες στην Ιταλία μεταξύ 2019-2021.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης