Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Lufthansa απαιτεί σημαντικές περικοπές για να εξαγοράσει την Alitalia

Η Lufthansa απαιτεί σημαντικές περικοπές για να εξαγοράσει την Alitalia
Περικοπές ζητάει η Lufthansa για να εξαγοράσει την Alitalia
Η Lufthansa επισημαίνει την ανάγκη για σημαντική αναδιάρθρωση στην ιταλική εταιρεία Alitalia, προτού ο γερμανικκός όμιλος εξαγοράσει την αεροπορική εταιρεία, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa σε επιστολή του, μετριάζοντας έτσι τις προσδοκίες για μια γρήγορη συμφωνία.
"Αν και αναγνωρίζουμε τα πολύτιμα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί μέχρι σήμερα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι υπάρχει σημαντικό έργο που πρέπει να γίνει, πριν η Lufthansa μπορέσει να εισέλθει ολοκληρωμένα στην επόμενη φάση της διαδικασίας", δήλωσε ο Carsten Spohr στην επιστολή προς τον ιταλό υπουργό βιομηχανίας Carlo Calenda την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018.
Μία αναδιαρθρωμένη "NewAlitalia" θα είναι μικρότερη από την άποψη τόσο του προσωπικού όσο και του στόλου της.
Η Alitalia, η οποία είχε κέρδη μόνο ελάχιστες φορές στη 70ετή ιστορία της, τέθηκε υπό καθεστώς ειδικής διαχείρισης το 2017, αφού το προσωπικό απέρριψε σχέδιο για τη μείωση των θέσεων εργασίας και περικοπές των μισθών.
Η Alitalia απασχολεί περίπου 9.200 υπαλλήλους με πλήρες ωράριο και επιπλέον 1.600 άτομα σε καθεστώς προσωρινής απασχόλησης. 
Οποιαδήποτε μόνιμη περικοπή θέσεων εργασίας, θα ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητη πριν από τις εθνικές εκλογές τον Μάρτιο.
Η Ιταλία έχει δηλώσει ότι σκοπεύει να επιτύχει μια συμφωνία πριν από τις εκλογές και μία πηγή δήλωσε, ότι οι ελεγκτές που διαχειρίζονται την Alitalia ελπίζουν να συμφωνήσουν μέσα στις επόμενες ημέρες.
Η Lufthansa, η βρετανική αεροπορική χαμηλού κόστους easyJet και το ιδιωτικό fund των ΗΠΑ, Cerberus, είναι μεταξύ των εταιρειών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Alitalia.
Μια πηγή κοντά στο θέμα είχε πει τον Νοέμβριο, ότι η Lufthansa πρόσφερε 250 εκατομμύρια ευρώ, για να αναλάβει το μεγαλύτερο μέρος του στόλου αεροσκαφών της Alitalia και το μισό του προσωπικού της.
Η Lufthansa είχε προσφερθεί να διατηρήσει περίπου 90 έως 100 αεροπλάνα της Alitalia, από ένα στόλο 123. 
Δεν ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες εδάφους της Alitalia.
Η Alitalia ήταν κάποτε σύμβολο της μεταπολεμικής οικονομικής άνθησης της Ιταλίας, αλλά αγωνίζεται τώρα να ανταγωνιστεί τις αεροπορικές χαμηλού κόστους και τα τρένα υψηλής ταχύτητας στην Ιταλία. 
Δεν έχει επενδύσει επαρκώς σε δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων για να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Η Ρώμη δεν υποστηρίζει την αγορά της Alitalia από ξένες εταιρείες, αλλά η μοίρα της αεροπορικής εταιρείας παραμένει πολιτικά ευαίσθητη και οποιαδήποτε σκληρή αναδιάρθρωση, από έναν ξένο επενδυτή θα προκαλούσε μεγάλες αναταραχές - ειδικά αν συνεπαγόταν χιλιάδες περικοπές θέσεων εργασίας.
Ο Spohr υποστήριξε στην επιστολή του προς την Calenda ότι βλέπει «σημαντική αξία» στην προοπτική να προστεθεί η Alitalia στις σταθερές αεροπορικές εταιρείες της Lufthansa, όμως ο γερμανικός όμιλος δεν ήταν σε θέση να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην αναδιάρθρωση της ιταλικής εταιρείας.
"Ως εκ τούτου, συνιστούμε θερμά και ενθαρρύνουμε τους διαχειριστές, να ξεκινήσουν την εφαρμογή βασικών μέτρων αναδιάρθρωσης, τα οποία θα είναι κοινά και ωφέλιμα για όλους τους υποψήφιους ", δήλωσε.
Η Lufthansa ξεπέρασε την Ryanair το 2017 κι έγινε η νούμερο 1 αεροπορική εταιρεία σε αριθμούς επιβατών στην Ευρώπη.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης