Τελευταία Νέα
Διεθνή

Economist: Η Ryanair αλλάζει ριζικά στρατηγική στις αερομεταφορές χαμηλού κόστους

Economist: Η Ryanair αλλάζει ριζικά στρατηγική στις αερομεταφορές χαμηλού κόστους
Η βασική στρατηγική της Ryanair είναι να έχει πολλές συνεργασίες με εθνικές ή υπερεθνικές αεροπορικές εταιρίες ώστε να αυξήσει το πελατολόγιο της αλλά και τον ρόλο της στις αερομεταφορές.
Πριν από τρία χρόνια, η Ryanair με την στρατηγική  back to back στις πτήσεις και χωρίς ασφάλιση έναντι των καθυστερήσεων άλλαξε τα δεδομένα αναφέρει ο Economist.
Πολλά μπορούν να αλλάξουν μέσα σε τρία χρόνια.
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα διέκοψε τις πτήσεις της προς και από την Ελλάδα.

O Michael O' Leary, διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, δήλωσε πρόσφατα στην Irish Independent ότι ως αερομεταφορέας χαμηλού κόστους αλλάζει στρατηγική συγκλίνοντας προς τα ποιο συντηρητικά μοντέλα ανάπτυξης άλλων αεροπορικών εταιριών.
Η Ryanair πετά με πάνω από 100 δρομολόγια.
Με βάση την τρέχουσα διαδικασία μετά την προσγείωση, οι επιβάτες πρέπει να περάσουν μέσω του τελωνείου και των θεμάτων μετανάστευσης, να ελεγχθούν οι αποσκευές τους και στη συνέχεια να υποστούν ένα δεύτερο γύρο ελέγχου ασφαλείας μέχρι να πάνε στην επόμενη πτήση.
Αυτό μπορεί να είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, την οποία η Ryanair δεν αντιμετωπίζει θετικά.
Οι προτεραιότητες του κ O'Leary αλλάζουν.
Στο παρελθόν είχε εστιαστεί στο κόστος για να εξασφαλίσει προκλητικά χαμηλές τιμές που δημιούργησαν νέα αγορά.
Το 2013, όταν η Ryanair ανακοίνωσε το πρώτο σχέδιο της για την αποκατάσταση της φήμη της για την εξυπηρέτηση πελατών, πολλοί ήταν επιφυλακτικοί (συμπεριλαμβανομένου και του Economist).
Αλλά τα χρόνια που ακολούθησαν απέδειξαν το λάθος.
Υπάρχουν συστήματα προσαυξήσεων ειδικά στις κρατήσεις  και είχαν σχεδιαστεί για να ξεγελούν τους πελάτες.
Η εταιρία προσέφερε γενναιόδωρες αποζημιώσεις για τις αποσκευές ενώ προβαλλόταν συστηματικά στα μέσα ενημέρωσης.
Ο κ O'Leary ξεκίνησε μια υπηρεσία "Business Plus" πριν από δύο χρόνια, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και άνεση με αντίτιμο  υψηλότερης αξίας αεροπορικά εισιτήρια.
Πιο πρόσφατα δημιούργησε την λέσχη της Ryanair που στηριζόταν σε ένα πρόγραμμα τακτικών πελατών.
Η βασική στρατηγική της Ryanair είναι να έχει πολλές συνεργασίες με εθνικές ή υπερεθνικές αεροπορικές εταιρίες ώστε να αυξήσει το πελατολόγιο της αλλά και τον ρόλο της στις αερομεταφορές.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης