Τελευταία Νέα
Διεθνή

Ιαπωνία: Λιγότερο απαισιόδοξοι οι καταναλωτές – Στις 40,7 μονάδες η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Φεβρουάριο

Ιαπωνία: Λιγότερο απαισιόδοξοι οι καταναλωτές – Στις 40,7 μονάδες η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Φεβρουάριο
Επί τα βελτίω διάψευση για τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Στις 40,7 μονάδες βελτιώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ιαπωνία τον Φεβρουάριο του 2015, με τους Ιάπωνες να εμφανίζονται λιγότερο απαισιόδοξοι.
Οι οικονομικοί αναλυτές, που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση, εκτιμούσαν πως ο δείκτης θα βελτιωνόταν στις 39,5 μονάδες, ωστόσο διαψεύστηκαν επί τα βελτίω
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο του ίδιου έτους, ο δείκτης είχε διαμορφωθεί στις 39,1 μονάδες.
Ανάγνωση μικρότερη των 50 μονάδων υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές «βλέπουν» χειρότερο οικονομικό μέλλον.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης