Τελευταία Νέα
Διεθνή

Honda: Η ποιότητα, και όχι οι πωλήσεις, είναι η προτεραιότητα της εταιρείας

tags :
Honda: Η ποιότητα, και όχι οι πωλήσεις, είναι η προτεραιότητα της εταιρείας
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας επαναπροσδιορίζει τις προτεραιότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας, εν μέσω ανακλήσεων οχημάτων
Οι ποιοτικές βελτιώσεις των οχημάτων της τίθενται ως βασική προτεραιότητα της Honda, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Takanobu Ito.
«Θλίβομαι ιδιαίτερα που πελάτες μας τραυματίστηκαν ή έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας προβλημάτων στους αερόσακους των οχημάτων μας», δήλωσε ο CEO, ενώ συμπλήρωσε πως «εμείς, όπως και άλλες εταιρείες, ανακαλούμε οχήματα που κυκλοφορούν σε συγκεκριμένες περιοχές των ΗΠΑ και αναλύουμε τα δεδομένα».
«Αυτό που πρέπει να κάνουμε πρώτα είναι να αξιολογήσουμε τα συμπεράσματα των ερευνών και να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα», ανέφερε ο Takanobu Ito.
Σημειώνεται ότι προβληματισμοί σχετικά με την λειτουργία των αερόσακων ασφαλείας έχουν οδηγήσει την εταιρεία σε ανακλήσεις εκατομμυρίων οχημάτων.
Πλέον, ως βασικό στόχο η Honda θέτει την τεχνολογική και ποιοτική αναβάθμιση των οχημάτων της, ενώ σε δεύτερη μοίρα περνάει ο στόχος για 6 εκατ. πωλήσεις οχημάτων τον χρόνο, από το 2016.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης