Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Μεγάλη ζήτηση για εξοχικές κατοικίες, σπίτια-γραφείο και ανοικτά εμπορικά πάρκα

tags :
Μεγάλη ζήτηση για εξοχικές κατοικίες, σπίτια-γραφείο και ανοικτά εμπορικά πάρκα
Covid και κλιματική αλλαγή επαναπροσδιορίζουν τα έργα ανάπτυξης στην αγορά ακινήτων 

Τις επενδυτικές ευκαιρίες στην ανάπτυξη ακινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του γερμανο-ολλανδικού κολοσσού Ten Brinke, κ. Φώτης Γιόφτσιος, κατά τις εργασίες της 22ης Prodexpo που διεξάγεται στις 25-26 Οκτωβρίου 2021 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Σύμφωνα με τον κ. Γιόφτσιο, η πανδημία άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες και έφερε νέα δεδομένα στην αγορά εργασίας. Η ζήτηση από τους γραφειακούς χώρους μεταφέρθηκε στους σύγχρονους χώρους logistics, λόγω ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης, οι καταναλωτές αποφεύγουν τους κλειστούς χώρους, οπότε η ζήτηση για κλειστά εμπορικά κέντρα μετατοπίστηκε στα ανοικτά εμπορικά πάρκα. Ήδη, βρίσκονται σε στάδιο ανάπτυξης ανοικτά εμπορικά πάρκα συνολικής έκτασης άνω των 90 στρεμμάτων σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο Κρήτης και Πάτρα.
Ταυτόχρονα, όπως σημείωσε ο επικεφαλής της Ten Brinke Hellas, παρατηρήθηκαν μεταβολές και στην ανάπτυξη οικιστικών ακινήτων. Καθώς ενισχύθηκε η τηλεργασία, αυξήθηκε η ζήτηση για εξοχικές κατοικίες, αλλά και για κατοικίες, διαφορετικά διαμορφωμένες που περιλαμβάνουν χώρο για γραφείο.
Σε όλα αυτά, η ανάπτυξη ακινήτων δεν μπορεί να παραβλέψει την κλιματική κρίση και τη ζήτηση για πράσινα ακίνητα που να πληρούν τις αρχές του ESG, δηλαδή ακίνητα με θετικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα, ακολουθώντας κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας.
Πρόσφατα, η Ten Brinke παρέδωσε ένα πράσινο ακίνητο με την υψηλότερη πιστοποίηση στη Λ. Αλεξάνδρας, ανέφερε ο κ. Γιόφτσιος .
Η Ten Brinke, ύστερα από 120 χρόνια στην αγορά, αποφάσισε να εισέλθει το 2008 στην Ελλάδα, σε μια περίοδο που ξεκινούσε η κρίση και ύφεση στη χώρα. Η εταιρεία, με πολλές θυγατρικές σε διαφορετικές χώρες έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται αγορές που βρίσκονται σε διαφορετικούς οικονομικούς κύκλους και να διακρίνει ευκαιρίες, τις οποίες, μάλιστα χρηματοδοτεί με ίδια κεφάλαια. Όπως εξήγησε ο κ. Γιόφτσιος , η Ten Brinke εντόπισε ευκαιρίες για εγκαταστάσεις σούπερ μάρκετ και ικανοποίησε τη ζήτηση αυτή, με ίδια χρηματοδότηση, καθώς ο τραπεζικός δανεισμός είχε παγώσει καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.
Απαντώντας σε ερώτηση της συντονίστριας της συζήτησης και anchorwoman του Alpha TV, Μαρίας Νικόλτσιου, ο κ. Γιόφτσιος απάντησε ότι ο όρος αυτός είναι συνδεδεμένος με την ευελιξία και τη δημιουργικότητα. Πρόσθεσε ότι η παρούσα κυβέρνηση κινείται προς αυτή την κατεύθυνση και ότι η Ten Brinke είναι στην Ελλάδα ως μέρος αυτής της αναπτυξιακής πορείας.

Όλοι οι επιβεβαιωμένοι ομιλητές, το πρόγραμμα του συνεδρίου και περισσότερες πληροφορίες στο https://www.prodexpo.gr/

w
ww.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης