Με τίτλο «Μαζί σπάμε τους κανόνες. Μαζί πάμε ψηλά» Συμμετείχαν πάνω από 150 συνεργάτες από το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας
Με όραμα το τέλος του καπνίσματος και με κυρίαρχο μήνυμα την αποφασιστικότητα για την κατάκτηση της κορυφής, διενεργήθηκε το πρώτο Συνέδριο της Alter Ego, την Κυριακή 23/05/2018 στην Αθήνα, σε κεντρικό ξενοδοχείο.
Περισσότεροι από 150 συνεργάτες της Alter Ego είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν με τα στελέχη της εταιρείας, τόσο για τις προκλήσεις της αγοράς του ηλεκτρονικού τσιγάρου, όσο και για δημιουργικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο εμπορικής πολιτικής, marketing και επικοινωνίας.
Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από τις κεντρικές εισηγήσεις ήταν ότι, σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από έντονη οικονομική ανασφάλεια και υψηλό ανταγωνισμό, η Alter Ego συνεχίζει την ανοδική της πορεία με προσήλωση στο επιχειρηματικό της πλάνο και σαφή στόχο την κατάκτηση της πρώτης θέσης στη σχετική αγορά στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Στρατηγική της εταιρείας αποτελεί η παροχή ποιοτικών, καινοτόμων και ταυτόχρονα προσιτών προϊόντων αλλά και έξυπνων και πρακτικών αξεσουάρ στους πελάτες της, καθώς και η προσεκτική και σταθερή διεύρυνση του δικτύου της.
Παράλληλα, η Alter Ego, με στοχευμένες προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες, όπως η πρόσφατη καμπάνια «Αντιγόπινγκ», φιλοδοξεί να ενημερώσει και να προτρέψει τους καπνιστές να σταματήσουν το κάπνισμα και να στραφούν στο άτμισμα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στην τοποθέτησή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alter Ego, κ. Δημήτρης Πετρόπουλος, «Στόχος μας είναι να σταματήσουν οι άνθρωποι να καπνίζουν κι είμαστε εδώ για να τους προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και υποστήριξη, ώστε να το κάνουν με άνεση και ασφάλεια, ανάλογα με την προσωπικότητα, τις ανάγκες και την οικονομική δυνατότητα του καθενός».
www.bankingnews.gr
Περισσότεροι από 150 συνεργάτες της Alter Ego είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν με τα στελέχη της εταιρείας, τόσο για τις προκλήσεις της αγοράς του ηλεκτρονικού τσιγάρου, όσο και για δημιουργικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο εμπορικής πολιτικής, marketing και επικοινωνίας.
Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από τις κεντρικές εισηγήσεις ήταν ότι, σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από έντονη οικονομική ανασφάλεια και υψηλό ανταγωνισμό, η Alter Ego συνεχίζει την ανοδική της πορεία με προσήλωση στο επιχειρηματικό της πλάνο και σαφή στόχο την κατάκτηση της πρώτης θέσης στη σχετική αγορά στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Στρατηγική της εταιρείας αποτελεί η παροχή ποιοτικών, καινοτόμων και ταυτόχρονα προσιτών προϊόντων αλλά και έξυπνων και πρακτικών αξεσουάρ στους πελάτες της, καθώς και η προσεκτική και σταθερή διεύρυνση του δικτύου της.
Παράλληλα, η Alter Ego, με στοχευμένες προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες, όπως η πρόσφατη καμπάνια «Αντιγόπινγκ», φιλοδοξεί να ενημερώσει και να προτρέψει τους καπνιστές να σταματήσουν το κάπνισμα και να στραφούν στο άτμισμα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στην τοποθέτησή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alter Ego, κ. Δημήτρης Πετρόπουλος, «Στόχος μας είναι να σταματήσουν οι άνθρωποι να καπνίζουν κι είμαστε εδώ για να τους προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και υποστήριξη, ώστε να το κάνουν με άνεση και ασφάλεια, ανάλογα με την προσωπικότητα, τις ανάγκες και την οικονομική δυνατότητα του καθενός».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών