Δομημένα πρότζεκτ, αυξάνουν τζίρους και ισορροπούν μερίδια
Μετά την συνέργεια/σύμπραξη με τη Φαραντούρης που πρώτο είχε γράψει το BN, ακολουθούν και νέες μεγάλες συμπράξεις με Δίκτυα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης με στόχο να ενισχύσουν τα μερίδια της Απόλλων – Σαρακάκης στον κλάδου αυτοκινήτου, ζωής και υγείας και λοιπών ασφαλίσεων, μεταμορφώνοντας την εταιρεία σε έναν από τους πιο ισχυρούς ελληνικούς πυλώνες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
Συγκέντρωση ελληνικών κεφαλαίων από την Σαρακάκης
Σήμερα η αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης συγκεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό σε ξένα κεφάλαια τονίζει στο ΒΝ η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια στην Απόλλων, όπως είναι η, Ardonach, Unilink/Acrisure, Howden, προσθέτοντας πως η αγορά συγκεντρώνεται σε λίγα μεγάλα σχήματα που θα παίξουν κυρίαρχο ρόλο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ομιλος Σαρακάκη διαβλέπει σοβαρές επιχειρηματικές ευκαιρίες και σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις του με εξαγορές – ενοποιήσεις δικτύων.
Οι ενοποιήσεις των δικτύων θα ενισχύσουν σημαντικά τον ποιοτικό ανταγωνισμό απέναντι στις μεγάλες ξένες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που βρίσκονται στην Ελλάδα, η ίδια συμπληρώνει.
Στοχεύει στην εξισορρόπηση χαρτοφυλακίου
Με την ολοκλήρωση των στρατηγικών σχεδίων, η Απόλλων θα εξισορροπήσει τα μερίδια του χαρτοφυλακίου της σε όλους τους κλάδους, επιδιώκοντας κατ αυτόν τον τρόπο ισόρροπη ανάπτυξη.
Σήμερα, το χαρτοφυλάκιο ασφαλίσεων της Απόλλων αποτελείται από ασφαλιστήρια αυτοκινήτου κατά 51%, ασφαλιστήρια ζωής και υγείας 33% και 16% λοιπές γενικές ασφαλίσεις.
Στα στρατηγικά σχέδια της Σαρακάκης
Στα στρατηγικά σχέδια της Σαρακάκης αναφέρει η κα Σικοτάκη είναι η δημιουργία υποκαταστημάτων στον Νόμο Αττικής όσο και στην δημιουργία υποκαταστημάτων στην Περιφέρεια.
Bancassurance
Σχολιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις των εξαγορών των ασφαλιστικών εταιρειών από τις τράπεζες υπογραμμίζει ότι το bancassurance είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι εσόδων και κερδοφορίας, αποτελεί σχεδόν το 50% των εσόδων των ασφαλιστικών, ωστόσο ελλοχεύει ο κίνδυνος να γυρίσει μπούμερανγκ από τις ‘επιθετικές’ πολιτικές που θα σχεδιάσουν οι τράπεζες για να αυξήσουν τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση τα έσοδα τους.
«Ο ασφαλισμένος που αγοράζει προϊόν από την τράπεζα δεν αγοράζει υπηρεσία και συμβουλευτική, οπότε υποβόσκει ο κίνδυνος όπου δεν υπάρχει συμβουλευτική και εξυπηρέτηση να κλονιστεί η σχέση της εμπιστοσύνης πελάτη, καθώς και η ασφαλιστική του συνείδηση.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Συγκέντρωση ελληνικών κεφαλαίων από την Σαρακάκης
Σήμερα η αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης συγκεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό σε ξένα κεφάλαια τονίζει στο ΒΝ η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια στην Απόλλων, όπως είναι η, Ardonach, Unilink/Acrisure, Howden, προσθέτοντας πως η αγορά συγκεντρώνεται σε λίγα μεγάλα σχήματα που θα παίξουν κυρίαρχο ρόλο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ομιλος Σαρακάκη διαβλέπει σοβαρές επιχειρηματικές ευκαιρίες και σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις του με εξαγορές – ενοποιήσεις δικτύων.
Οι ενοποιήσεις των δικτύων θα ενισχύσουν σημαντικά τον ποιοτικό ανταγωνισμό απέναντι στις μεγάλες ξένες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που βρίσκονται στην Ελλάδα, η ίδια συμπληρώνει.
Στοχεύει στην εξισορρόπηση χαρτοφυλακίου
Με την ολοκλήρωση των στρατηγικών σχεδίων, η Απόλλων θα εξισορροπήσει τα μερίδια του χαρτοφυλακίου της σε όλους τους κλάδους, επιδιώκοντας κατ αυτόν τον τρόπο ισόρροπη ανάπτυξη.
Σήμερα, το χαρτοφυλάκιο ασφαλίσεων της Απόλλων αποτελείται από ασφαλιστήρια αυτοκινήτου κατά 51%, ασφαλιστήρια ζωής και υγείας 33% και 16% λοιπές γενικές ασφαλίσεις.
Στα στρατηγικά σχέδια της Σαρακάκης
Στα στρατηγικά σχέδια της Σαρακάκης αναφέρει η κα Σικοτάκη είναι η δημιουργία υποκαταστημάτων στον Νόμο Αττικής όσο και στην δημιουργία υποκαταστημάτων στην Περιφέρεια.
Bancassurance
Σχολιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις των εξαγορών των ασφαλιστικών εταιρειών από τις τράπεζες υπογραμμίζει ότι το bancassurance είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι εσόδων και κερδοφορίας, αποτελεί σχεδόν το 50% των εσόδων των ασφαλιστικών, ωστόσο ελλοχεύει ο κίνδυνος να γυρίσει μπούμερανγκ από τις ‘επιθετικές’ πολιτικές που θα σχεδιάσουν οι τράπεζες για να αυξήσουν τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση τα έσοδα τους.
«Ο ασφαλισμένος που αγοράζει προϊόν από την τράπεζα δεν αγοράζει υπηρεσία και συμβουλευτική, οπότε υποβόσκει ο κίνδυνος όπου δεν υπάρχει συμβουλευτική και εξυπηρέτηση να κλονιστεί η σχέση της εμπιστοσύνης πελάτη, καθώς και η ασφαλιστική του συνείδηση.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών