Θα πρέπει να γνωρίζουν οι αναγνώστες του ΒΝ ότι το δικαίωμα συμβολαίου είχε καθιερωθεί ως κάλυψη του λειτουργικού κόστους έκδοσης και διαχείρισης συμβολαίων, όταν αυτά συντάσσονταν σε έντυπη μορφή.
Δίκοπο μαχαίρι το σχέδιο υπό το φόβο να γυρίσει μπούμερανγκ με μεταφορές χαρτοφυλακίων στον ανταγωνισμό.
Το σχέδιο επαναφοράς της στην αγορά και παραμονής της στην Ελλάδα βάζει σε εφαρμογή η Groupama, αρχής γενομένης με μία σειρά αυξήσεων στα ασφάλιστρα.
Αυξάνει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και το δικαίωμα συμβολαίου.
Το σχέδιο της Γαλλικής ασφαλιστικής ενδεχομένως να την ωφελήσει καθώς στον πυρήνα του έχει αυξήσεις τιμών, από την άλλη θα μπορούσε να της γυρίσει μπούμερανγκ με μεταφορές των χαρτοφυλακίων αυτοκινήτου από τα Δίκτυα διανομής της σε ασφαλιστικές του ανταγωνισμού που έχουν χαμηλότερο δικαίωμα συμβολαίου και δίνουν υψηλότερες προμήθειες σε ασφαλιστές.
Θα παίρνει περισσότερα από το Δικαίωμα Συμβολαίου
Πρόσφατα η Groupama Ελλάδος με απόφαση της τροποποίησε το δικαίωμα συμβολαίου στον κλάδο αυτοκινήτου, αυξάνοντας το, στο 25% από 22%, διευκρινίζοντας προς τα Δίκτυα της ότι δεν θα υπάρξουν μεταβολές στα ολικά ασφάλιστρα των καλύψεων που δίνει μέχρι σήμερα.
Η εν λόγω αλλαγή θα ισχύσει για τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια από τη 3η Νοεμβρίου 2025 και ανανεώσεις ασφαλιστηρίων με έναρξη τη 3η Νοεμβρίου 2025.
Προσθέτως, από τη 3η Νοεμβρίου 2025, βάζει σε εφαρμογή σχέδιο αυξήσεων της τάξης του 10% στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης και ζημιών ιδίου οχήματος –μεικτές ασφαλίσεις σε οδηγούς ηλικίας άνω των 75 ετών.
Οι προμήθειες, το δικαίωμα συμβολαίου, τα αντίθετα οφέλη
Σε μία χρονική περίοδο που τα Δίκτυα έχουν ξεσηκωθεί με την επιμονή των ασφαλιστικών στην Ελλάδα να διατηρούν τον όρο «Δικαίωμα Συμβολαίου» στα ασφαλιστήρια συμβόλαια, η Groupama ενδεχομένως να ρισκάρει, την μεταφορά χαρτοφυλακίων αυτοκινήτου από τα δίκτυα διανομής σε ασφαλιστικές του ανταγωνισμού με χαμηλότερα δικαίωμα και υψηλότερη προμήθεια.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το ΒΝ οι συνολικές ασφαλίσεις αστικής ευθύνης αυτοκινήτου αντιπροσωπεύουν εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ύψους 29,5 εκ. ευρώ ή το 15% των ασφαλίστρων των μεικτών ασφαλίστρων και ήδη μειώθηκαν 15% σε σχέση με το 2023.
Κύκλοι από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση (ασφαλιστές), έχοντας μιλήσει στο ΒΝ αντιτάσσονται στην διατήρηση του δικαιώματος συμβολαίου, υποστηρίζοντας ότι η αύξηση του δικαιώματος συμβολαίου από τις ασφαλιστικές είναι ένας τρόπος έμμεσος για να μειώσουν τις αμοιβές των ασφαλιστών.
Η διαδικασία του Δικαιώματος όταν τα συμβόλαια συντάσσονταν σε έντυπη μορφή
Θα πρέπει να γνωρίζουν οι αναγνώστες του ΒΝ ότι το δικαίωμα συμβολαίου είχε καθιερωθεί ως κάλυψη του λειτουργικού κόστους έκδοσης και διαχείρισης συμβολαίων, όταν αυτά συντάσσονταν σε έντυπη μορφή.
Η διαδικασία αυτή εξακολουθεί να υφίσταται παρά το γεγονός ότι η διαδικασία αυτή δεν συνάδει με την πραγματικότητα των ηλεκτρονικών ασφαλίσεων και του σήμερα.
Ελ. Ερμείδου
www.bankignews.gr
Το σχέδιο επαναφοράς της στην αγορά και παραμονής της στην Ελλάδα βάζει σε εφαρμογή η Groupama, αρχής γενομένης με μία σειρά αυξήσεων στα ασφάλιστρα.
Αυξάνει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και το δικαίωμα συμβολαίου.
Το σχέδιο της Γαλλικής ασφαλιστικής ενδεχομένως να την ωφελήσει καθώς στον πυρήνα του έχει αυξήσεις τιμών, από την άλλη θα μπορούσε να της γυρίσει μπούμερανγκ με μεταφορές των χαρτοφυλακίων αυτοκινήτου από τα Δίκτυα διανομής της σε ασφαλιστικές του ανταγωνισμού που έχουν χαμηλότερο δικαίωμα συμβολαίου και δίνουν υψηλότερες προμήθειες σε ασφαλιστές.
Θα παίρνει περισσότερα από το Δικαίωμα Συμβολαίου
Πρόσφατα η Groupama Ελλάδος με απόφαση της τροποποίησε το δικαίωμα συμβολαίου στον κλάδο αυτοκινήτου, αυξάνοντας το, στο 25% από 22%, διευκρινίζοντας προς τα Δίκτυα της ότι δεν θα υπάρξουν μεταβολές στα ολικά ασφάλιστρα των καλύψεων που δίνει μέχρι σήμερα.
Η εν λόγω αλλαγή θα ισχύσει για τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια από τη 3η Νοεμβρίου 2025 και ανανεώσεις ασφαλιστηρίων με έναρξη τη 3η Νοεμβρίου 2025.
Προσθέτως, από τη 3η Νοεμβρίου 2025, βάζει σε εφαρμογή σχέδιο αυξήσεων της τάξης του 10% στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης και ζημιών ιδίου οχήματος –μεικτές ασφαλίσεις σε οδηγούς ηλικίας άνω των 75 ετών.
Οι προμήθειες, το δικαίωμα συμβολαίου, τα αντίθετα οφέλη
Σε μία χρονική περίοδο που τα Δίκτυα έχουν ξεσηκωθεί με την επιμονή των ασφαλιστικών στην Ελλάδα να διατηρούν τον όρο «Δικαίωμα Συμβολαίου» στα ασφαλιστήρια συμβόλαια, η Groupama ενδεχομένως να ρισκάρει, την μεταφορά χαρτοφυλακίων αυτοκινήτου από τα δίκτυα διανομής σε ασφαλιστικές του ανταγωνισμού με χαμηλότερα δικαίωμα και υψηλότερη προμήθεια.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το ΒΝ οι συνολικές ασφαλίσεις αστικής ευθύνης αυτοκινήτου αντιπροσωπεύουν εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ύψους 29,5 εκ. ευρώ ή το 15% των ασφαλίστρων των μεικτών ασφαλίστρων και ήδη μειώθηκαν 15% σε σχέση με το 2023.
Κύκλοι από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση (ασφαλιστές), έχοντας μιλήσει στο ΒΝ αντιτάσσονται στην διατήρηση του δικαιώματος συμβολαίου, υποστηρίζοντας ότι η αύξηση του δικαιώματος συμβολαίου από τις ασφαλιστικές είναι ένας τρόπος έμμεσος για να μειώσουν τις αμοιβές των ασφαλιστών.
Η διαδικασία του Δικαιώματος όταν τα συμβόλαια συντάσσονταν σε έντυπη μορφή
Θα πρέπει να γνωρίζουν οι αναγνώστες του ΒΝ ότι το δικαίωμα συμβολαίου είχε καθιερωθεί ως κάλυψη του λειτουργικού κόστους έκδοσης και διαχείρισης συμβολαίων, όταν αυτά συντάσσονταν σε έντυπη μορφή.
Η διαδικασία αυτή εξακολουθεί να υφίσταται παρά το γεγονός ότι η διαδικασία αυτή δεν συνάδει με την πραγματικότητα των ηλεκτρονικών ασφαλίσεων και του σήμερα.
Ελ. Ερμείδου
www.bankignews.gr
Σχόλια αναγνωστών