
Τι θα περιέχει η επιστολή που θα λάβουν οι ασφαλισμένοι
Με επιστολή που θα στείλει σε ασφαλισμένους της η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει το τρόπο αποζημίωσης αναγνωρισθέντων και καλυπτόμενων εξόδων νοσοκομειακής περίθαλψης από την 1η Ιουνίου των legacy χαρτοφυλακίων με στόχο να ελέγξει τις υπερχρεώσεις των ιδιωτικών νοσοκομείων προς τους ασφαλισμένους.
Ωστόσο πολλά προβλέπεται να είναι τα ερωτήματα και τα κενά που θα δημιουργηθούν σε ασφαλισμένους και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου ως εξής:
1. Πριν από οποιαδήποτε προγραμματισμένη νοσηλεία σε ιδιωτικό νοσοκομείο, οι ασφαλισμένοι πριν από επτά (7) εργάσιμες ημέρες θα πρέπει να ενημερώνουν με μειλ ή τηλεφωνική επικοινωνία την Εθνική Ασφαλιστική.
Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να προσκομίζουν την αναλυτική γνωμάτευση του γιατρού, τις σχετικές εξετάσεις, βάσει των οποίων κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία καθώς και το εκτιμώμενο κόστος νοσηλείας.
2. Στη συνέχεια, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, οι ασφαλισμένοι θα λαμβάνουν την απάντηση όπου και θα ενημερώνονται σχετικά με τις προϋποθέσεις κάλυψης
του περιστατικού, με βάση τους όρους του συμβολαίου των.
3. Με την απάντησή από την Εθνική Ασφαλιστική, οι ασφαλισμένοι παράλληλα θα ενημερώνονται βάσει διαθέσιμων συγκριτικών στοιχείων επί συναφών ιατρικών υπηρεσιών σε ιδιωτικά νοσηλευτήρια, για το εκάστοτε εύλογο κόστος νοσηλείας.
4. Μετά τη νοσηλεία θα πρέπει οι ασφαλισμένοι να προσκομίζουν το έντυπο αναγγελίας αποζημίωσης καθώς και όλα τα απαραίτητα ιατρικά έγγραφα και εξοφλημένα παραστατικά εξόδων (αποδείξεις παροχής υπηρεσιών).
Με βάση τα προσκομισθέντα έγγραφα θα διενεργείται το συντομότερο δυνατόν ο έλεγχος και θα καταβάλλεται η αποζημίωση, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου, μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος ενημερώσει την Εθνική Ασφαλιστική προ της νοσηλείας, υπάρχει η δυνατότητα να υποβάλλει τον πλήρη φάκελο (ιατρικά έγγραφα καθώς και αποδεικτικά εξοφλημένων δαπανών) μετά τη νοσηλεία του. Σε αυτή την περίπτωση, θα ενημερώνετε σχετικά με την δυνατότητα κάλυψης του συγκεκριμένου περιστατικού και για την αποζημίωσή του, όπως προβλέπεται στο ασφαλιστήριό του.
Σε περίπτωση επείγουσας νοσηλείας, δεν απαιτείται προηγούμενη ενημέρωσή, ωστόσο θα πρέπει να γίνει γνωστοποίηση της νοσηλείας, στην Εξυπηρέτηση Πελατών μόλις αυτό καταστεί εφικτό, για να προχωρήσει η διαδικασία απολογιστικής αποζημίωσης.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.g
Ωστόσο πολλά προβλέπεται να είναι τα ερωτήματα και τα κενά που θα δημιουργηθούν σε ασφαλισμένους και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου ως εξής:
1. Πριν από οποιαδήποτε προγραμματισμένη νοσηλεία σε ιδιωτικό νοσοκομείο, οι ασφαλισμένοι πριν από επτά (7) εργάσιμες ημέρες θα πρέπει να ενημερώνουν με μειλ ή τηλεφωνική επικοινωνία την Εθνική Ασφαλιστική.
Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να προσκομίζουν την αναλυτική γνωμάτευση του γιατρού, τις σχετικές εξετάσεις, βάσει των οποίων κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία καθώς και το εκτιμώμενο κόστος νοσηλείας.
2. Στη συνέχεια, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, οι ασφαλισμένοι θα λαμβάνουν την απάντηση όπου και θα ενημερώνονται σχετικά με τις προϋποθέσεις κάλυψης
του περιστατικού, με βάση τους όρους του συμβολαίου των.
3. Με την απάντησή από την Εθνική Ασφαλιστική, οι ασφαλισμένοι παράλληλα θα ενημερώνονται βάσει διαθέσιμων συγκριτικών στοιχείων επί συναφών ιατρικών υπηρεσιών σε ιδιωτικά νοσηλευτήρια, για το εκάστοτε εύλογο κόστος νοσηλείας.
4. Μετά τη νοσηλεία θα πρέπει οι ασφαλισμένοι να προσκομίζουν το έντυπο αναγγελίας αποζημίωσης καθώς και όλα τα απαραίτητα ιατρικά έγγραφα και εξοφλημένα παραστατικά εξόδων (αποδείξεις παροχής υπηρεσιών).
Με βάση τα προσκομισθέντα έγγραφα θα διενεργείται το συντομότερο δυνατόν ο έλεγχος και θα καταβάλλεται η αποζημίωση, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου, μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος ενημερώσει την Εθνική Ασφαλιστική προ της νοσηλείας, υπάρχει η δυνατότητα να υποβάλλει τον πλήρη φάκελο (ιατρικά έγγραφα καθώς και αποδεικτικά εξοφλημένων δαπανών) μετά τη νοσηλεία του. Σε αυτή την περίπτωση, θα ενημερώνετε σχετικά με την δυνατότητα κάλυψης του συγκεκριμένου περιστατικού και για την αποζημίωσή του, όπως προβλέπεται στο ασφαλιστήριό του.
Σε περίπτωση επείγουσας νοσηλείας, δεν απαιτείται προηγούμενη ενημέρωσή, ωστόσο θα πρέπει να γίνει γνωστοποίηση της νοσηλείας, στην Εξυπηρέτηση Πελατών μόλις αυτό καταστεί εφικτό, για να προχωρήσει η διαδικασία απολογιστικής αποζημίωσης.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.g
Σχόλια αναγνωστών