Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Συνεργασία Liknoss με Setoo για ψηφιακή ασφαλιστική υπηρεσία με αυτόματη επιστροφή χρημάτων

tags :
Συνεργασία Liknoss με Setoo για ψηφιακή ασφαλιστική υπηρεσία με αυτόματη επιστροφή χρημάτων
Δυνατότητα ασφάλισης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και πλήρους επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση καθυστέρησης δρομολογίου πλοίου

H στρατηγική συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ της Liknoss και της διεθνούς InsureTech εταιρείας Setoo θα επιτρέψει στα ταξιδιωτικά γραφεία και τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να προσφέρουν στους πελάτες τη δυνατότητα ασφάλισης των ακτοπλοϊκών τους εισιτηρίων και να λάβουν την πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους στην περίπτωση καθυστέρησης δρομολογίου πλοίου.
Η ενσωμάτωση της ασφαλιστικής λύσης της Setoo στην πλατφόρμα της Liknoss, παρέχει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες που κάνουν κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων και ακτοπλοϊκών εταιρειών να επιλέγουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης, ένα ασφαλιστικό προϊόν που θα τους παρέχει αυτόματη επιστροφή της πλήρους αξίας του εισιτηρίου τους, στην περίπτωση που η καθυστέρηση του πλοίου υπερβεί τις δύο ώρες από την προγραμματισμένη άφιξη.
H πλήρως αυτοματοποιημένη λύση αποζημίωσης της Setoo αποτελεί μέρος της σειράς παραμετρικών ασφαλιστικών προϊόντων της εταιρείας, βασισμένα σε Τεχνολογία Artificial Intelligence & Machine Learning, όπου η κάλυψη ενεργοποιείται από προκαθορισμένα κριτήρια.
Η νέα υπηρεσία θα επιτρέψει στους συνεργάτες της Liknoss να αναπτύξουν την επιχείρησή τους προσθέτοντας μια καινοτόμο ψηφιακή υπηρεσία που όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία των πελατών, αλλά ενσωματώνεται απρόσκοπτα στη διαδικασία της κράτησης, χωρίς επιβαρύνσεις με επιπλέον λειτουργικά κόστη.
Στην περίπτωση καθυστέρησης του πλοίου, η Setoo θα επικοινωνεί απευθείας με τους ταξιδιώτες μέσω email και SMS, ενημερώνοντάς τους ότι δικαιούνται την επιστροφή των χρημάτων τους.
Το μόνο που χρειάζεται σε αυτήν την εξατομικευμένη υπηρεσία είναι ο ταξιδιώτης να ανταποκριθεί στην προτιμώμενη επιλογή επιστροφής χρημάτων, εξαλείφοντας με αυτό τον τρόπο κάθε δυσκίνητη διαδικασία υποβολής αξίωσης.
Ο κ. Μιχάλης Μαυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Liknoss δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ευχαριστημένοι για τη συνεργασία μας με τη Setoo, τα προϊόντα τους ευθυγραμμίζονται πλήρως με το στόχο μας να έχουμε μια δυναμική πλατφόρμα που συνεχώς εξελίσσεται και εξειδικεύεται προκειμένου να απαντά άμεσα στις νέες τάσεις και νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συνεργάτες μας.
Τα προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία που προσφέρουμε στο δίκτυο των συνεργατών μας ενισχύουν ουσιαστικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, δημιουργώντας νέες πηγές εισοδήματος και παρέχοντας πρόσβαση στην παγκόσμια ψηφιακή αγορά σε μια περίοδο που ο τουριστικός κλάδος το έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ».
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι γι’ αυτήν τη συνεργασία με τη Liknoss, η οποία αποδεικνύει την ηγετική της θέση ως καινοτόμα εταιρεία στον τομέα της», δήλωσε ο Noam Shapira, Συνιδρυτής και συν-Διευθύνων Σύμβουλος της Setoo.
«Αυτό είναι άλλο ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η μοναδική τεχνολογία μας μπορεί να αξιοποιηθεί για να προσφέρει ένα εξαιρετικό ασφαλιστικό προϊόν – σε αυτή την περίπτωση, ασφάλεια καθυστέρησης πλοίου.
Το προϊόν παρέχεται με μια πλήρως αυτοματοποιημένη, εξατομικευμένη και απαλλαγμένη από διεκδικήσεις διαδικασία, η οποία εξαλείφει τα προβλήματα που εμπλέκονται στις ασφαλιστικές αξιώσεις και επιτρέπει τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να παρέχουν μια βέλτιστη και ευχάριστη εμπειρία στους πελάτες τους».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης