Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

AIG: Παρουσιάζει το νέο ασφαλιστικό προϊόν,«CyberEdg» για την προστασία των καταναλωτών από κυβερνοεπιθέσεις

AIG: Παρουσιάζει το νέο ασφαλιστικό προϊόν,«CyberEdg» για την προστασία των καταναλωτών από κυβερνοεπιθέσεις
Πρόκειται για μια περιεκτική λύση διαχείρισης κινδύνων του κυβερνοχώρου
Οι σημερινοί καταναλωτές εξοικειώνονται με την τεχνολογία πολύ γρήγορα, τόσο όσο ποτέ άλλοτε. Και εξαιτίας αυτού οι επαγγελματίες της ασφάλειας αναφέρουν δραματική αύξηση στα προφίλ κινδύνου, λόγω και του πολλαπλασιασμού των σημείων εισόδου στο διαδίκτυο, όπως αυτά προκύπτουν από την αδιάκοπη στροφή προς τις κινητές συσκευές, τη νεφοϋπολογιστική και τα κοινωνικά δίκτυα, μεταξύ άλλων.
To 2011 στην 6η «Global Economic Crime Survey» η PwC έδειξε ότι οι πιο πολλοί άνθρωποι και επιχειρήσεις επαφίενται στο διαδίκτυο και σε άλλες τεχνολογίες, και ως αποτέλεσμα καθίστανται ευάλωτοι απέναντι σε επιθέσεις από εγκληματίες σε παγκόσμια κλίμακα.
Η ίδια έρευνα έδειξε ότι το κυβερνοέγκλημα κατατάσσεται πλέον στα τέσσερα πρώτα οικονομικά εγκλήματα. Σύμφωνα με τον J. Kelly, αντιπρόεδρο της AIG Χονγκ Κονγκ, το ανθρώπινο είδος σήμερα παράγει 28 δισ. γιγαμπάιτ δεδομένων την ημέρα, ενώ το 90% όλων των δεδομένων που υπάρχουν δημιουργήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια!
Επιπλέον, πρόσφατη έρευνα της AIG για τις προτεραιότητες των εταιρειών διαπίστωσε ότι τα ανώτατα στελέχη, οι διαχειριστές κινδύνου και οι υπεύθυνοι των τμημάτων ΙΤ κατατάσσουν τους κινδύνους που διατρέχουν οι εταιρείες τους ως εξής: κυβερνοεπιθέσεις 86%, απώλεια προσόδων 82%, υλικές ζημιές 80%, διακοπή σε δίκτυα κοινής ωφέλειας 76% και επενδυτικοί κίνδυνοι επίσης 76%.
Ανταποκρινόμενη σε αυτά τα μεγέθη, η AIG λανσάρει ένα καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν, το «CyberEdg». Ο J. Kelly εξηγεί ότι πρόκειται για μια περιεκτική λύση διαχείρισης κινδύνων του κυβερνοχώρου, που προστατεύει τις εταιρείες απέναντι στη διαρροή ευαίσθητων δεδομένων, στους χάκερ, στη λήψη κρίσιμων πληροφοριών από τα απορρίμματα των γραφείων (το λεγόμενο dumpster diving), στους ιούς, στο σαμποτάζ ή στα λάθη από εργαζομένους, στις μικροκλοπές πληροφοριών (pilferage of information), στη βλάβη των συστημάτων ασφαλείας, στη διακοπή εργασιών και στην κλοπή ταυτότητας.
Ο αντιπρόεδρος της AIG είπε επίσης ότι οι πιο σημαντικές υποθέσεις που δημοσιοποιούνται σήμερα από τα μίντια έχουν να κάνουν με δεδομένα που επηρεάζουν τους ανθρώπους σε προσωπικό επίπεδο: αριθμοί πιστωτικών καρτών, ιατρικά ιστορικά, ημερομηνίες γέννησης, αριθμοί δελτίων ταυτότητας και διαβατηρίου κλπ.
Ουσιαστικά όλες οι εταιρείες χειρίζονται προσωπικά και εταιρικά δεδομένα σε καθημερινή βάση: αριθμούς καρτών και αντίστοιχα προφίλ εργαζομένων, πληροφορίες για πιστωτικές κάρτες, λίστες πελατών, δημογραφικά στοιχεία για αυτούς και την οικονομική τους κατάσταση, τίτλοι ιδιοκτησίας, πλάνα μάρκετινγκ κ.ά.
Οι ίδιες εταιρείες θα τεθούν προ πολύ… απτών ευθυνών εάν τέτοια δεδομένα βρεθούν σε λάθος χέρια ή γίνουν κοινό κτήμα, προειδοποιεί ο αντιπρόεδρος της AIG. «Δεν πουλάμε απλώς, αλλά θέλουμε επίσης να εκπαιδεύσουμε (τον κόσμο) και να καλλιεργήσουμε την επίγνωση. […] διακρίνουμε ότι πρόκειται για μια αναπτυσσόμενη αγορά».


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης