Τελευταία Νέα
Απόψεις - Άρθρα

Φραγκάκης (Γ.Γ. ΕΟΤ): «Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο»

Φραγκάκης (Γ.Γ. ΕΟΤ): «Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο»
Στην World Travel Market του Λονδίνου (7-9 Νοεμβρίου), η επίσημη πρώτη παρουσίαση των νέων περιπτέρων του ΕΟΤ.

Τους μαιάνδρους, τις πέντε αισθήσεις και τα επαναχρησιμοποιούμενα υλικά, μαζί με το γαλάζιο, το λευκό και τα γήινα χρώματα να κυριαρχούν στο χώρο, επέλεξε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (η εταιρεία Tetragon ανέλαβε τον σχεδιασμό ύστερα από σχετικό ανοιχτό διαγωνισμό, με κόστος 60.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ), για τα νέα περίπτερα με τα οποία θα εκπροσωπείται το brand Ελλάδα, στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
To... lifting κρίθηκε επιβεβλημένο (από το 2011 ο ΕΟΤ συμμετέχει στις εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού που προσαρμόζονται αναλόγως με τις διαστάσεις του χώρου), καθώς η ψηφιακή τεχνολογία και η βιώσιμη ανάπτυξη συμβαδίζουν πλέον με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, στις οποίες στοχεύει η χώρα μας μετά και τη φετινή καλοκαιρινή επιτυχία, φιλοδοξώντας να αυξήσει το μερίδιό της, αλλά και να ανεβάσει κι άλλο το επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και τις τάσεις που κυριαρχούν στην παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα.
Περίπτερα με «πράσινο» χαρακτήρα και μειωμένο ενεργειακό αποτύπωμα
Μια λελογισμένη χρήση υλικών και η δυνατότητα να ξαναχρησιμοποιηθούν σε πολλαπλές εκθέσεις, είναι τα «πράσινα» χαρακτηριστικά των νέων περιπτέρων του ΕΟΤ, με άμεση συνέπεια τη μείωση για το ενεργειακό αποτύπωμα και του κόστους για κάθε επανακατασκευή τους σε επόμενες διοργανώσεις. Βασικός επικοινωνιακός στόχος τους είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Οι άνθρωποι του ΕΟΤ εκτιμούν ότι η συμμετοχή με φυσική παρουσία του brand Ελλάδα, εκεί όπου «χτυπά η καρδιά του παγκόσμιου τουρισμού» και με τους ισχυρούς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας παρόντες, εκεί δηλαδή όπου κλείνονται σημαντικές συμφωνίες και γίνεται συζήτηση για το παρόν και του μέλλον του τουρισμού, κρίνεται και στις μέρες μας απαραίτητη. Οι διεθνείς τουριστικές εκθέσεις θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ, με σκοπό να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του προορισμού, να επικοινωνήσει στο ευρύ κοινό την ποικιλία των εμπειριών που προσφέρει η Ελλάδα, αλλά και να υποστηρίξει αισθητικά και λειτουργικά την εικόνα ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος.

Feels Like Greece, Experience, Delve into Greece

H.. πρεμιέρα του νέου περιπτέρου του ΕΟΤ θα γίνει 7 – 9 Νοεμβρίου στο Λονδίνο, στη μεγαλύτερη (μαζί με του Βερολίνου) Διεθνή Τουριστική Έκθεση, την World Travel Market (WTM), και θα έχει εμβαδόν 800 τ.μ. Φιλοδοξεί να τραβήξει την προσοχή της παγκόσμιας βιομηχανίας του τουρισμού, μιας και η βρετανική και όχι μόνο, είναι από τις πλέον σημαντικές τουριστικές δεξαμενές για την Ελλάδα, αλλά ο ανταγωνισμός για τις χώρες της Μεσογείου παραμένει σκληρός.

Το περίπτερο εκτείνεται γύρω από τρεις θεματικές:

• “DELVE INTO GREECE”, με την έννοια μιας αρχαίας αγοράς, ενός ανοιχτού χώρου εμπορικών και άλλων συναντήσεων
• “FEELS LIKE GREECE”, χώρος διαδραστικός που αναπαράγει χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας και ήχους, καθιστικά που θυμίζουν βότσαλα, μυρωδιές και χρώματα
• “EXPERIENCE GREECE”, ως ανοικτός χώρος με νέες τεχνολογίες, πλατφόρμες επικοινωνίας και κοινωνικά δίκτυα, οθόνες LED και touch screens καθώς και εξοπλισμό virtual reality

Γκερέκου: Σημαντική μέρα για τον ΕΟΤ και τον ελληνικό τουρισμό

Για την πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Άντζελα Γκερέκου – κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, χαρακτήρισε σημαντική τη μέρα για τον ΕΟΤ και τον ελληνικό τουρισμό - τα νέα περίπτερα του Οργανισμού χρησιμοποιούν μια μίνιμαλ, αλλά υψηλή αισθητική, αποφεύγουν στοιχεία φολκλόρ, ενεργοποιούν τις πέντε αισθήσεις (δέντρα που χρησιμοποιούν ήχους της φύσης, μυρωδιές από δεντρολίβανο, ρίγανη κλπ.), αλλά και τη φαντασία του επισκέπτη για να παρακινηθεί να ζήσει τις εμπειρίες «στον τόπο» που γεννιούνται. «Η εργονομία του περιπτέρου ακολουθεί τις αρχές της πράσινης οικονομίας, ενώ η εμβληματική χρήση του μαιάνδρου στην δομή της κατασκευής αναδεικνύει την διαχρονική ελληνική αισθητική» σημείωσε και χαρακτήρισε τον μαίανδρο «κλασικό σημείο πολιτισμού».
Για βήμα προς τον εκσυγχρονισμό και την ανανέωση των εργαλείων προβολής της χώρας στο εξωτερικό, μίλησε από την πλευρά του ο ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης. «Το νέο περίπτερο περιέχει σημαντικές καινοτομίες, ενώ γίνεται πιο λειτουργικό για τους επισκέπτες και τους εκθέτες μας. Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο. Καινοτομία, βιωσιμότητα και έμφαση στα ψηφιακά μέσα είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας που αποτυπώνονται και στην νέα αρχιτεκτονική των περιπτέρων που παρουσιάσαμε σήμερα. Προχωράμε, ανανεωνόμαστε και εντείνουμε τις προσπάθειες μας, όχι μόνο για το 2023 αλλά και για την επόμενη μέρα του τουρισμού μας συνολικά».

Νένα Ουζουνίδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης