Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

JP Morgan: Οι ελληνικές τράπεζες δεν είναι πλέον ψηφιακά ανεπαρκείς - Ξεχωρίζει η Πειραιώς

JP Morgan: Οι ελληνικές τράπεζες δεν είναι πλέον ψηφιακά ανεπαρκείς - Ξεχωρίζει η Πειραιώς
Οι τράπεζες έχουν επενδύσει σημαντικά στις πλατφόρμες τους προκειμένου να διατηρήσουν αυτή τη νεοαποκτηθείσα ψηφιακή πελατειακή βάση
Οι ελληνικές τράπεζες δεν είναι πλέον ψηφιακά ανεπαρκείς, αναφέρει η JP Morgan στην τελευταία της ανάλυση για τις ψηφιακές επιδόσεις των τραπεζών της Κεντρικής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (CEEMEA), καθώς με αφορμή την πανδημία, οι ελληνικές τράπεζες ξεχώρισαν με την πιο εντυπωσιακή στροφή στην ψηφιακή εποχή.
Έκτοτε οι τράπεζες έχουν επενδύσει σημαντικά στις πλατφόρμες τους προκειμένου να διατηρήσουν αυτή τη νεοαποκτηθείσα ψηφιακή πελατειακή βάση.
Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά: οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες έχουν υπερδιπλασιαστεί σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα, το επίπεδο δέσμευσης (DAU/MAU) είναι
υψηλό στο 40% και οι αξιολογήσεις στα app store έχουν αυξηθεί κατά μέσο όρο στα 4,6 αστέρια, από 3,7 αστέρια τον Ιούνιο του 2021.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι, με 3,5 λεπτά ανά περίοδο σύνδεσης έναντι 2,8 αλλού, οι Έλληνες πελάτες περνούν επίσης τον μεγαλύτερο χρόνο στις εφαρμογές τους.
Η JP Morgan αναδεικνύει την Τράπεζα Πειραιώς στο digital banking, καθώς η εφαρμογή της κατέχει υψηλή θέση στην περιοχή CEEMEA, με σημαντικά υψηλότερο αριθμό αξιολογήσεων από τους Έλληνες ομολόγους της με 4,7 στα 5 από 212 χιλιάδες αξιολογήσεις.
Image
Διευρύνεται το digital banking

Με την αυξανόμενη εμβέλεια του διαδικτύου και την αύξηση του ψηφιακού αλφαβητισμού των πελατών, η διείσδυση των τραπεζικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια με χώρες όπως η Τσεχία να ξεχωρίζουν με 73% το 2021 έναντι 23% το 2010, και την Ελλάδα στο 42% έναντι 19% μόλις πριν από 5 χρόνια.
Η κοινωνική αποστασιοποίηση απέναντι στο COVID- 19 έχει επιταχύνει περαιτέρω αυτή την τάση και έχει δημιουργήσει μια μοναδική ευκαιρία για τις τράπεζες να αποκτήσουν πελάτες που προηγουμένως είχαν μείνει πίσω από πλευράς τεχνολογίας.
Η τραπεζική μέσω κινητών τηλεφώνων, ειδικότερα, σημείωσε πολύ μεγάλη ανάπτυξη.
Εξετάζοντας τα υψηλής συχνότητας δεδομένα για την ημερήσια ενεργή χρήση (DAU) των τραπεζικών και fintech εφαρμογών σε όλη την περιοχή CEEMEA, η JP Morgan παρατηρεί την υψηλότερη αύξηση της χρήσης στη Μέση Ανατολή και Αφρική (με επικεφαλής τη Σαουδική Αραβία) και την Ελλάδα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης