Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Morgan Stanley: Όποιος γνωρίζει τις απαντήσεις σε αυτά τα 4 ερωτήματα… θα κερδίσει επενδυτικά το 2022

Morgan Stanley: Όποιος γνωρίζει τις απαντήσεις σε αυτά τα 4 ερωτήματα… θα κερδίσει επενδυτικά το 2022

Οι μεγάλες ερωτήσεις είναι γύρω από το ρόλο της τεχνολογίας στην παραγωγική διαδικασία

Ένα βασικό στοιχείο της επενδυτικής έρευνας είναι η υποβολή της σωστής ερώτησης την κατάλληλη στιγμή.

Κάθε χρόνο, ο Simon Bound, ο Παγκόσμιος Επικεφαλής Έρευνας της Morgan Stanley, φιλοξενεί ανώτερους αναλυτές από όλο τον κόσμο για να συζητήσουν τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι τομείς τους και που θα διαμορφώσουν τις αποδόσεις τα επόμενα χρόνια.
Και λίγο πριν την εκπνοή της χρονιάς, ανακοινώνουν τις τέσσερις επενδυτικές συζητήσεις στις οποίες θα επικεντρωθούν ιδιαίτερα οι ομάδες το 2022.

1) Πώς μπορεί η τεχνολογία να επηρεάσει την υγειονομική περίθαλψη τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων;

Η εμπειρία των υπηρεσιών υγείας είναι περίπλοκη και κατακερματισμένη.
Ορισμένες εταιρείες τεχνολογίας προσπάθησαν να εισέλθουν στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης (για παράδειγμα, η Apple με το Apple Watch).
Ωστόσο, οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας δεν έχουν αποτολμήσει να εισέλθουν στους πιο ρυθμισμένους και εξειδικευμένους τομείς.
Οι τεχνολογικές καινοτομίες έχουν επίσης τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν τη διάγνωση και την ανάπτυξη φαρμάκων.
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να βελτιώσει την επιλογή των συμμετεχόντων σε δοκιμές φαρμάκων και να βοηθήσει να κυκλοφορήσουν τα φάρμακα πιο γρήγορα στην αγορά;
Ποιοι θα είναι οι βασικοί τεχνολογικοί παράγοντες που διαταράσσουν την υγειονομική περίθαλψη;
Η μεγάλη τεχνολογία έχει τα χρήματα για να επενδύσει, αλλά είναι επίσης υπό πίεση να προσφέρει ανάπτυξη στους μετόχους.
Οι μικρότεροι παίκτες θα είναι αυτοί που θα οδηγήσουν τις μετασχηματιστικές αλλαγές ή η κυβέρνηση θα εφαρμόσει πολιτικές για την τόνωση της καινοτομίας σε αυτόν τον τομέα;
Για τους επενδυτές, είναι επίσης σημαντικό να επικεντρωθούν σε τομείς όπου οι εταιρείες μπορούν να κάνουν μεγάλα βήματα κατά την επόμενη δεκαετία.

2) Θα οδηγήσει η τεχνολογία ένα κύμα σταθερής αύξησης της παραγωγικότητας;

Τα lockdown λόγω Covid προκάλεσαν την ταχεία και αρκετά διαδεδομένη υιοθέτηση της τεχνολογίας εργασίας.
Ωστόσο, πρέπει ακόμη να δούμε εάν τα κέρδη παραγωγικότητας που προέκυψαν είναι μια εφάπαξ μετατόπιση υψηλότερης παραγωγικότητας ή ένα μόνιμο κέρδος στην αύξηση της παραγωγικότητας.
Η διάδοση της τεχνολογίας είναι ευρέως διαδεδομένη και μπορεί να παρατηρηθεί σε λιανοπωλητές, τράπεζες, υγειονομική περίθαλψη, βιομηχανικές εταιρείες και άλλες.
Οι εταιρείες βλέπουν ήδη βελτιώσεις στην απόδοση των SG&A και έχουν αποδείξεις για τα οφέλη της επένδυσής τους και την υιοθέτηση της τεχνολογίας.
Πώς οι νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και το διαδίκτυο των πραγμάτων θα αλλάξουν τις προοπτικές για τη συνολική αύξηση της παραγωγικότητας την επόμενη δεκαετία;

3) Είναι πιο δύσκολο να χτίσει κανείς μια mega επωνυμία σήμερα και λειτουργεί πράγματι η απευθείας πρόσβαση στον καταναλωτή (DTC);

Η τεχνολογία κατακερματίζει το κοινό, γεγονός που κάνει τη δημιουργία επωνυμίας πιο δύσκολη αλλά το έπαθλο μεγαλύτερο.
Σε απάντηση, οι εταιρείες αύξησαν τις δαπάνες για διαφημίσεις, οι οποίες αυξάνονται ραγδαία ως ποσοστό του ΑΕΠ.
Η δημιουργία επωνυμίας είναι λιγότερο δύσκολη σε ορισμένες αγορές από άλλες.
Τα αθλητικά ενδύματα και τα υποδήματα είναι δύο τομείς όπου οι νέοι παίκτες μπορούν πιο εύκολα να αποκτήσουν έδαφος.
Είναι πολύ πιο δύσκολο να χτίσεις μια επωνυμία στον κόσμο της πολυτέλειας, καθώς η κληρονομιά και η προέλευση αποτελούν δύο πολύ υψηλά εμπόδια εισόδου.
Έχουμε δει μια παγκόσμια μετάβαση σε πωλήσεις DTC.
Η απόκτηση πελατών είναι πολύ δαπανηρή, αλλά οι επωνυμίες πρέπει να μοιράζονται λιγότερα από τα κέρδη τους με λιανοπωλητές πολλαπλών σημάτων.
Ωστόσο, υπάρχει ένα ανώτατο όριο πάνω από το οποίο δεν μπορεί κάποιος να αναπτύξει περαιτέρω την επωνυμία του ψηφιακά;
Εάν η δημιουργία επωνυμίας γίνεται πιο σκληρή, θα πρέπει οι επενδυτές να πληρώσουν για τις μεγάλες μάρκες;

4) Πώς τα χαμηλά επιτόκια επηρεάζουν τα κρυπτονομίσματα;

Η υψηλή διαθεσιμότητα κεφαλαίου έχει δύο ουσιαστικές επιπτώσεις στα κρυπτονομίσματα – επιτρέπει στους νεοεισερχόμενους στον κόσμο των κρυπτονομισμάτων (και στη FinTech γενικά) να λειτουργούν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους χωρίς να επιτυγχάνουν κερδοφορία και αφαιρεί εργατικό δυναμικό και δεξιότητες από τους κατεστημένους φορείς.
Το Bitcoin προήλθε από τον απόηχο της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης και ήταν μια απάντηση στις πολιτικές ποσοτικής χαλάρωσης της Fed και στο κακό κλίμα γύρω από την παραδοσιακή τραπεζική.
Ορισμένοι πελάτες λιανικής επιλέγουν κρυπτονομίσματα καθώς θέλουν να συναλλάσσονται σε ένα αποκεντρωμένο σύστημα χωρίς τράπεζες.
Ωστόσο, εάν το κεφάλαιο δεν παραμένει πλέον φθηνό, μπορούν να διατηρηθούν οι προτιμήσεις για συναλλαγές που βασίζονται σε κρυπτονομίσματα;
Με αξία ~3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων που έχουν πλέον εκχωρηθεί σε κρυπτονομίσματα παγκοσμίως, αυτό το ερώτημα φαίνεται μεγάλο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης