Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Morgan Stanley: Το 74% των εταιρειών στον δείκτη Russell δεν ανακοινώνει αποτελέσματα

tags :
Morgan Stanley: Το 74% των εταιρειών στον δείκτη Russell δεν ανακοινώνει αποτελέσματα
Πολλές εταιρείες στις ΗΠΑ δεν ανακοινώνουν αποτελέσματα, λέει η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley
Το 74% των εταιρειών στον δείκτη Russell δεν ανακοινώνει αποτελέσματα, εγείροντας ζητήματα αξιοπιστίας στην επενδυτική κοινότητα, αναφέρει σε ανάλυσή της η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley.
Οι εκτιμήσεις για τα κέρδη των εταιρειών ενέχουν μεγάλο βαθμό αβεβαιότητας, καθώς η πανδημική κρίση μαίνεται.
Από την άλλη, η εστίαση σε περιουσιακά στοιχεία υψηλής ποιότητας μπορεί να βοηθήσει στην ανάδειξη κάποιων ως νικητών σε μακροπρόθεσμη βάση, αναφέρει σε ανάλυσή της η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley.
Περίπου το 74% των εταιρειών στον δείκτη μικρής κεφαλαιοποίησης Russell 1000 αρνήθηκε να παράσχει στοιχεία για τα κέρδη, τα έσοδα ή τις ζημίες που παρουσίασε.
Μόνο το 8% των εταιρειών του Russell 2000 παρέχει στοιχεία, σε σχέση με 21% έναν χρόνο πριν.
Το guidance όμως προσελκύει επενδυτές και διαδραματίζει βασικό ρόλο στην αξιολόγηση πιθανών μελλοντικών αποδόσεων.
Εάν απουσιάζει, λείπει μια ποιοτική προσέγγιση η οποία θα αντικατοπτρίζει την υποκείμενη υγεία της εκάστοτε εταιρείας, αναφέρει η Morgan Stanley.
H τράπεζα επεσήμανε ότι κατά τη διάρκεια της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008, οι επενδυτές τιμωρούσαν αδικαιολόγητα τις εταιρείες που παρουσίαζαν απογοητευτικά κέρδη και έσοδα, αλλά επιβράβευαν αυτές που ξεπερνούσαν τις προσδοκίες σε ό,τι αφορά τα έσοδα.
Screenshot 2020 09 10 at 11.23.41 AM
«Το κλειδί για τους επενδυτές είναι να έχουν μια εμπορική στρατηγική που διαχωρίζει τις πραγματικές οικονομικές επιπτώσεις από τον τεχνητό θόρυβο.
Στο κάτω κάτω μας αφορά πολύ η ποιότητα των κερδών» δήλωσε Boris Lerner της Morgan Stanley.
Η Morgan Stanley υποστηρίζει πως ένας αποτελεσματικός τρόπος εύρεσης του «alpha» είναι οι τοποθετήσεις σε μετοχές υψηλής ποιότητας, που έχουν ξεπεράσει τις εκτιμήσεις σχετικά με τα κέρδη και τα έσοδα.
Οι «παράγοντες ποιότητας» περιλαμβάνουν μετρήσεις όπως η κερδοφορία, τα δεδουλευμένα, η λειτουργική αποδοτικότητα, η μόχλευση και η σταθερότητα των κερδών, σε σχέση με τον ευρύτερο κλάδο της εκάστοτε εταιρείας.
«Αν και η αύξηση των εσόδων από μόνη της δεν καθορίζει μια εταιρεία υψηλής ποιότητας, είναι μια ισχυρή ένδειξη ότι υπάρχει ζήτηση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της», δήλωσε ο Lerner.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης