RBC Capital Markets: Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία εισέρχεται σε ύφεση
Είναι επίσημο, τα δεδομένα για την αγορά αυτοκινήτων επιβεβαίωσαν ότι η «έκρηξη πωλήσεων» που δημιουργήθηκε από μια δεκαετία χαμηλών επιτοκίων μετά την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση τελείωσε τελικά.
Σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις της RBC Capital Markets, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει σε ύφεση, όπως εκδηλώνεται από την πρώτη πτώση της παραγωγής της σε σχεδόν μια δεκαετία.
Ο αναλυτής της RBC Joe Spak εκτιμά ότι η παγκόσμια παραγωγή οχημάτων θα μειωθεί κατά 4% το δ’ τρίμηνο του 2018, μετά την πτώση 2,9% το γ’ τρίμηνο του 2018.
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο αριθμός αυτός μειώθηκε για δύο διαδοχικά τρίμηνα από το 2009.

Οι εκτιμήσεις για το σύνολο των παραγόμενων οχημάτων έχουν επίσης μειωθεί.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να παράγουν φέτος 94,6 εκατομμύρια οχήματα, μείωση κατά 0,6% από το 2017.
Οι αναλυτές αναμένουν επίσης ότι η ύφεση θα συνεχιστεί και το 2019, ενώ ο αριθμός παραγωγής το 2019 προβλέπεται να μειωθεί κατά περίπου 0,4%.
Μόλις λίγες ημέρες πριν, υπογραμμίσαμε τη συνεχιζόμενη κατάρρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά.

Οι χονδρικές πωλήσεις επιβατικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 16,1% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Ένωση Βιομηχανιών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν τα sedans, τα SUV και τα crossover οχήματα.
Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη για τους τακτικούς αναγνώστες, καθώς αναφέρουμε τους αριθμητικούς αριθμούς που προέρχονται από την Κίνα τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, αν και η σοβαρότητα της επιβράδυνσης προκάλεσε έκπληξη και οι αισιόδοξοι.
Παρομοίως, μόλις αναφέραμε τις ευρωπαϊκές εγγραφές αυτοκινήτων που πέφτουν για τρίτο συνεχή μήνα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη είδαν τις νέες εγγραφές αυτοκινήτων να μειώνονται κατά 8,1% το Νοέμβριο του 2018 σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA.

Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων σε μια άλλη τεράστια αγορά, την Ιαπωνία, μειώθηκαν κατά 3,4% τους πρώτους 8 μήνες του 2018 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η γηράσκουσα πληθυσμιακή κατάσταση της χώρας έχει πολλούς οδηγούς που παραδίδουν τις άδειές τους, ενώ οι νεώτερες γενιές προσπαθούν να αποφύγουν το κόστος που συνδέεται με την κατοχή οχημάτων υπέρ της δημόσιας διαμετακόμισης.
Τέλος, η κατάσταση στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Βόρεια Αμερική πιθανότατα δεν θα βελτιωθεί σύντομα, καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων δεν είναι πλέον σε θέση να βρουν πλέον χρηματικές προσφορές 0%.

Τα αυξανόμενα επιτόκια έχουν προκαλέσει την αυτοκινητοβιομηχανία να τραβήξει πίσω τις προσφορές που ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την αυτοκινητοβιομηχανία για το καλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας.
Μέχρι πρόσφατα, που εξακολουθούσε να τροφοδοτείται από μεγάλα κίνητρα, ο κλάδος δεν είχε δει σοβαρές μετασεισμούς από τα αυξανόμενα επιτόκια.
Αυτό πρόκειται να αλλάξει με μεγάλο τρόπο.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις της RBC Capital Markets, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει σε ύφεση, όπως εκδηλώνεται από την πρώτη πτώση της παραγωγής της σε σχεδόν μια δεκαετία.
Ο αναλυτής της RBC Joe Spak εκτιμά ότι η παγκόσμια παραγωγή οχημάτων θα μειωθεί κατά 4% το δ’ τρίμηνο του 2018, μετά την πτώση 2,9% το γ’ τρίμηνο του 2018.
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο αριθμός αυτός μειώθηκε για δύο διαδοχικά τρίμηνα από το 2009.

Οι εκτιμήσεις για το σύνολο των παραγόμενων οχημάτων έχουν επίσης μειωθεί.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να παράγουν φέτος 94,6 εκατομμύρια οχήματα, μείωση κατά 0,6% από το 2017.
Οι αναλυτές αναμένουν επίσης ότι η ύφεση θα συνεχιστεί και το 2019, ενώ ο αριθμός παραγωγής το 2019 προβλέπεται να μειωθεί κατά περίπου 0,4%.
Μόλις λίγες ημέρες πριν, υπογραμμίσαμε τη συνεχιζόμενη κατάρρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά.

Οι χονδρικές πωλήσεις επιβατικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 16,1% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Ένωση Βιομηχανιών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν τα sedans, τα SUV και τα crossover οχήματα.
Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη για τους τακτικούς αναγνώστες, καθώς αναφέρουμε τους αριθμητικούς αριθμούς που προέρχονται από την Κίνα τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, αν και η σοβαρότητα της επιβράδυνσης προκάλεσε έκπληξη και οι αισιόδοξοι.
Παρομοίως, μόλις αναφέραμε τις ευρωπαϊκές εγγραφές αυτοκινήτων που πέφτουν για τρίτο συνεχή μήνα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη είδαν τις νέες εγγραφές αυτοκινήτων να μειώνονται κατά 8,1% το Νοέμβριο του 2018 σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA.

Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων σε μια άλλη τεράστια αγορά, την Ιαπωνία, μειώθηκαν κατά 3,4% τους πρώτους 8 μήνες του 2018 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η γηράσκουσα πληθυσμιακή κατάσταση της χώρας έχει πολλούς οδηγούς που παραδίδουν τις άδειές τους, ενώ οι νεώτερες γενιές προσπαθούν να αποφύγουν το κόστος που συνδέεται με την κατοχή οχημάτων υπέρ της δημόσιας διαμετακόμισης.
Τέλος, η κατάσταση στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Βόρεια Αμερική πιθανότατα δεν θα βελτιωθεί σύντομα, καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων δεν είναι πλέον σε θέση να βρουν πλέον χρηματικές προσφορές 0%.

Τα αυξανόμενα επιτόκια έχουν προκαλέσει την αυτοκινητοβιομηχανία να τραβήξει πίσω τις προσφορές που ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την αυτοκινητοβιομηχανία για το καλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας.
Μέχρι πρόσφατα, που εξακολουθούσε να τροφοδοτείται από μεγάλα κίνητρα, ο κλάδος δεν είχε δει σοβαρές μετασεισμούς από τα αυξανόμενα επιτόκια.
Αυτό πρόκειται να αλλάξει με μεγάλο τρόπο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών