Spoiler alert: Όχι αυτός που νομίζετε...
Η Bosch έχει μέχρι στιγμής το πάνω χέρι σε ό,τι αφορά στις πατέντες για τον νέο -πολλά υποσχόμενο- κλάδο των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων, σύμφωνα με την καταμέτρηση της Statista (μέχρι το τέλος Ιουλίου 2017), καθώς έχει ήδη κατοχυρώσει 958!
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Audi, με 516, ενώ ακολουθεί η Continental, με 439.
Σημειώνεται ότι 6 εταιρείες του Top10 είναι γερμανικές.
Συνολικά, ο αριθμός των πατεντών που έχουν κατοχυρωθεί φτάνουν τις 5.839!
Χθες, η αρμόδια ρυθμιστική αρχή των Η.Π.Α. έδωσε το «πράσινο φως» στη Samsung για να πραγματοποιήσει δοκιμές αυτο-οδηγούμενων οχημάτων στην περιοχή της Καλιφόρνια, εντείνοντας έτσι τον ήδη μεγάλο ανταγωνισμό στον πολλά υποσχόμενο κλάδο.
Η πασίγνωστη νοτιοκορεατική ακολουθεί το βήμα που πραγματοποίησαν δύο από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, οι Apple και Alphabet.

Το «ΟΚ» από τις αρχές ακολουθεί την εξαγορά -αξίας 8 δισ. δολαρίων- της Harman International -από τη Samsung-, προμηθευτή εξαρτημάτων αυτοκινήτων, η οποία έκλεισε τον Μάρτιο 2017.
Μάλιστα, ο τεχνολογικός κολοσσός έλαβε την άδεια να δοκιμάσει αυτο-οδηγούμενα οχήματα στην πατρίδα του, τη Νότια Κορέα, τον Μάιο.
Η Samsung δήλωσε για πρώτη φορά ότι σχεδιάζει να εργαστεί στα αυτόνομα αυτοκίνητα το 2015.
Το τμήμα αυτοκινήτων της Καλιφόρνια έχει πλέον χορηγήσει άδειες σε 39 εταιρείες, από τους παραδοσιακούς παίκτες στις τεχνολογικές ομάδες του Detroit και της Silicon Valley, έως και μικρές εταιρείες αυτοκίνησης.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, έγινε γνωστό πως η Apple σχεδιάζει να δρομολογήσει ένα αυτο-οδηγούμενο λεωφορείο για τους εργαζόμενους στο Cupertino, τη στιγμή που ήδη δοκιμάζει και αναπτύσσει αυτόνομα συστήματα.
Επίσης, τον Αύγουστο έγινε γνωστό πως η Fiat Chrysler Automobiles θα εισέλθει στην κοινοπραξία των BMW, Intel και (θυγατρικής της δεύτερης) Mobileye, με σκοπό να μπει δυνατά στη νέα αγορά των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων.
Οι παραπάνω εταιρείες αναπτύσσουν μία τεχνολογία που θα τελειοποιήσει τα οχήματα που λειτουργούν χωρίς οδηγό, ανταγωνιζόμενες κορυφαίες εταιρείες της Silicon Valley, όπως η Google, αλλά και τις Tesla, General Motors και Ford.
Προς το παρόν, η Fiat Chrysler δήλωσε ότι δεν αλλάζει τη σχέση της με τη Waymo, θυγατρική της Alphabet, με την οποία εργάστηκε για να τροποποιήσει τα minivans της Chrysler Pacifica για την τεχνολογία αυτο-οδήγησης.
Ο Waymo δοκιμάζει έναν μικρό αριθμό αυτόνομων οχημάτων στο Φοίνιξ, με μερικά από αυτά να παρέχουν βόλτες σε έναν επιλεγμένο αριθμό ατόμων.
www.bankingnews.gr
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Audi, με 516, ενώ ακολουθεί η Continental, με 439.
Σημειώνεται ότι 6 εταιρείες του Top10 είναι γερμανικές.
Συνολικά, ο αριθμός των πατεντών που έχουν κατοχυρωθεί φτάνουν τις 5.839!
Χθες, η αρμόδια ρυθμιστική αρχή των Η.Π.Α. έδωσε το «πράσινο φως» στη Samsung για να πραγματοποιήσει δοκιμές αυτο-οδηγούμενων οχημάτων στην περιοχή της Καλιφόρνια, εντείνοντας έτσι τον ήδη μεγάλο ανταγωνισμό στον πολλά υποσχόμενο κλάδο.
Η πασίγνωστη νοτιοκορεατική ακολουθεί το βήμα που πραγματοποίησαν δύο από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, οι Apple και Alphabet.

Το «ΟΚ» από τις αρχές ακολουθεί την εξαγορά -αξίας 8 δισ. δολαρίων- της Harman International -από τη Samsung-, προμηθευτή εξαρτημάτων αυτοκινήτων, η οποία έκλεισε τον Μάρτιο 2017.
Μάλιστα, ο τεχνολογικός κολοσσός έλαβε την άδεια να δοκιμάσει αυτο-οδηγούμενα οχήματα στην πατρίδα του, τη Νότια Κορέα, τον Μάιο.
Η Samsung δήλωσε για πρώτη φορά ότι σχεδιάζει να εργαστεί στα αυτόνομα αυτοκίνητα το 2015.
Το τμήμα αυτοκινήτων της Καλιφόρνια έχει πλέον χορηγήσει άδειες σε 39 εταιρείες, από τους παραδοσιακούς παίκτες στις τεχνολογικές ομάδες του Detroit και της Silicon Valley, έως και μικρές εταιρείες αυτοκίνησης.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, έγινε γνωστό πως η Apple σχεδιάζει να δρομολογήσει ένα αυτο-οδηγούμενο λεωφορείο για τους εργαζόμενους στο Cupertino, τη στιγμή που ήδη δοκιμάζει και αναπτύσσει αυτόνομα συστήματα.
Επίσης, τον Αύγουστο έγινε γνωστό πως η Fiat Chrysler Automobiles θα εισέλθει στην κοινοπραξία των BMW, Intel και (θυγατρικής της δεύτερης) Mobileye, με σκοπό να μπει δυνατά στη νέα αγορά των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων.
Οι παραπάνω εταιρείες αναπτύσσουν μία τεχνολογία που θα τελειοποιήσει τα οχήματα που λειτουργούν χωρίς οδηγό, ανταγωνιζόμενες κορυφαίες εταιρείες της Silicon Valley, όπως η Google, αλλά και τις Tesla, General Motors και Ford.
Προς το παρόν, η Fiat Chrysler δήλωσε ότι δεν αλλάζει τη σχέση της με τη Waymo, θυγατρική της Alphabet, με την οποία εργάστηκε για να τροποποιήσει τα minivans της Chrysler Pacifica για την τεχνολογία αυτο-οδήγησης.
Ο Waymo δοκιμάζει έναν μικρό αριθμό αυτόνομων οχημάτων στο Φοίνιξ, με μερικά από αυτά να παρέχουν βόλτες σε έναν επιλεγμένο αριθμό ατόμων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών