Υπενθυμίζει η Phoenix Capital πως όσο οι τιμές των σπιτιών ανέβαιναν αν και δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματική τους αξία, αντίστοιχα εκτοξευόταν τόσο ο αριθμός της έκδοσης των sub-prime στεγαστικών δανείων, αλλά και τα κεφάλαια που δάνειζαν οι τράπεζες
Η φούσκα των sub-prime (ενυπόθηκων) στεγαστικών δανείων ήταν ο λόγος που ξεκίνησε η μεγάλη κρίση του 2008 στις ΗΠΑ και η φούσκα των sub-prime δανείων αυτοκινήτου είναι ο λόγος που θα οδηγήσει σε νέα κατάρρευση την αγορά σύμφωνα με την επενδυτική εταιρεία Phoenix Capital.
Πιο συγκεκριμένα η έκθεση της εταιρείας με έδρα το Φίνιξ της Αριζόνα, αναφέρει πως η τωρινή φούσκα των sub-prime δανείων αυτοκινήτου «αντιπροσωπεύει τη «χειρότερη από τις χειρότερες υπερβολές» της τρέχουσας πιστωτικής φούσκας, όπως η φούσκα των sub-prime στεγαστικών δανείων αντιπροσώπευε «τη χειρότερη από τις χειρότερες υπερβάσεις» το 2008.
Για το λόγο αυτό, χαρακτηρίζουμε τα δάνεια αυτοκινήτων ως Subprime 2.0», αναφέρει η έκθεση.
Υπενθυμίζει η Phoenix Capital πως όσο οι τιμές των σπιτιών ανέβαιναν αν και δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματική τους αξία, αντίστοιχα εκτοξευόταν τόσο ο αριθμός της έκδοσης των sub-prime στεγαστικών δανείων, αλλά και τα κεφάλαια που δάνειζαν οι τράπεζες.
Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν όταν η αξία των σπιτιών πήρε την κατιούσα, να σκάσει η φούσκα των sub-prime στεγαστικών δανείων.
Ακριβώς το ίδιο που συνέβη με τα δάνεια το 2008 συμβαίνει τώρα και στα δάνεια αυτοκινήτου όπως φαίνεται και στα δύο διαγράμματα που παρατίθενται παρακάτω:


Πιο συγκεκριμένα η έκθεση της εταιρείας με έδρα το Φίνιξ της Αριζόνα, αναφέρει πως η τωρινή φούσκα των sub-prime δανείων αυτοκινήτου «αντιπροσωπεύει τη «χειρότερη από τις χειρότερες υπερβολές» της τρέχουσας πιστωτικής φούσκας, όπως η φούσκα των sub-prime στεγαστικών δανείων αντιπροσώπευε «τη χειρότερη από τις χειρότερες υπερβάσεις» το 2008.
Για το λόγο αυτό, χαρακτηρίζουμε τα δάνεια αυτοκινήτων ως Subprime 2.0», αναφέρει η έκθεση.
Υπενθυμίζει η Phoenix Capital πως όσο οι τιμές των σπιτιών ανέβαιναν αν και δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματική τους αξία, αντίστοιχα εκτοξευόταν τόσο ο αριθμός της έκδοσης των sub-prime στεγαστικών δανείων, αλλά και τα κεφάλαια που δάνειζαν οι τράπεζες.
Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν όταν η αξία των σπιτιών πήρε την κατιούσα, να σκάσει η φούσκα των sub-prime στεγαστικών δανείων.
Ακριβώς το ίδιο που συνέβη με τα δάνεια το 2008 συμβαίνει τώρα και στα δάνεια αυτοκινήτου όπως φαίνεται και στα δύο διαγράμματα που παρατίθενται παρακάτω:


Και κλείνοντας την έκθεση η Phoenix Capital καταλήγει πως οι πωλήσεις των αυτοκινήτων υποχωρούν, παρά τις ευνοϊκές χρηματοδοτήσεις των αυτοκινητοβιομηχανίων ακόμα και με μηδενικά επιτόκια.
Μήπως έχει έρθει η ώρα της κατάρρευσης;
www.bankingnews.gr
Μήπως έχει έρθει η ώρα της κατάρρευσης;
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών