Όπως εκτιμά η CMA, νέα online εργαλεία σύγκρισης θα πρέπει να αναπτυχθούν για να βοηθήσουν τους πελάτες να συγκρίνουν προσφορές
Κατακόρυφη αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των τραπεζών βλέπουν βρετανοί ερευνητές, εκτιμώντας ότι όλο και περισσότεροι πελάτες, ιδίως της λιανικής τραπεζικής, θα μπουν στη διαδικασία σύγκρισης των υπηρεσιών και του κόστους.
Σύμφωνα με την βρετανική CMA, οι τραπεζικές χρεώσεις παραμένουν «περίπλοκες και αδιαφανείς» και πολλοί πελάτες βλέπουν την εναλλαγή των τραπεζών ως «επικίνδυνη».
Κατά συνέπεια, σχεδόν το 60% των προσωπικών τραπεζικών πελατών έχουν μείνει στην ίδια τράπεζα για περισσότερα από 10 χρόνια.
Και περισσότερο από το 90% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων λαμβάνουν τα δάνειά τους από την ίδια τράπεζα που κατέχουν τους λογαριασμούς όψεως.
Όμως, σύμφωνα με τη CMA, σύντομα θα αρχίσουν οι πελάτες να αναζητούν καλύτερες και φθηνότερες λύσεις, εξοικονομώντας κεφάλαια, δημιουργώντας επιπλέον πίεση στις τράπεζες.
Όπως εκτιμά η CMA, νέα online εργαλεία σύγκρισης θα πρέπει να αναπτυχθούν για να βοηθήσουν τους πελάτες να συγκρίνουν προσφορές, με τις τιμές των δανείων προς τις επιχειρήσεις να είναι πιο εύκολα κατανοητές.
Το 2014, στο Ηνωμένο Βασίλειο, περίπου 1,2 δισ στερλίνες των τραπεζικών εσόδων προήλθαν από unarranged τέλη υπερανάληψης, που περιγράφεται από ορισμένους εμπειρογνώμονες ως η «αγελάδα των μετρητών» για τις τράπεζες.
Μάλιστα, διαπιστώθηκε πως μια σειρά από χρεώσεις για διάφορες υπηρεσίες, αυξάνουν σημαντικά το κόστος των πελατών.
Η CMA προτείνει ότι οι τράπεζες να επενδύσουν στην καινοτομία ώστε να ενθαρρύνουν τον ανταγωνισμό.
Αλεξάνδρα Τόμπρα
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την βρετανική CMA, οι τραπεζικές χρεώσεις παραμένουν «περίπλοκες και αδιαφανείς» και πολλοί πελάτες βλέπουν την εναλλαγή των τραπεζών ως «επικίνδυνη».
Κατά συνέπεια, σχεδόν το 60% των προσωπικών τραπεζικών πελατών έχουν μείνει στην ίδια τράπεζα για περισσότερα από 10 χρόνια.
Και περισσότερο από το 90% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων λαμβάνουν τα δάνειά τους από την ίδια τράπεζα που κατέχουν τους λογαριασμούς όψεως.
Όμως, σύμφωνα με τη CMA, σύντομα θα αρχίσουν οι πελάτες να αναζητούν καλύτερες και φθηνότερες λύσεις, εξοικονομώντας κεφάλαια, δημιουργώντας επιπλέον πίεση στις τράπεζες.
Όπως εκτιμά η CMA, νέα online εργαλεία σύγκρισης θα πρέπει να αναπτυχθούν για να βοηθήσουν τους πελάτες να συγκρίνουν προσφορές, με τις τιμές των δανείων προς τις επιχειρήσεις να είναι πιο εύκολα κατανοητές.
Το 2014, στο Ηνωμένο Βασίλειο, περίπου 1,2 δισ στερλίνες των τραπεζικών εσόδων προήλθαν από unarranged τέλη υπερανάληψης, που περιγράφεται από ορισμένους εμπειρογνώμονες ως η «αγελάδα των μετρητών» για τις τράπεζες.
Μάλιστα, διαπιστώθηκε πως μια σειρά από χρεώσεις για διάφορες υπηρεσίες, αυξάνουν σημαντικά το κόστος των πελατών.
Η CMA προτείνει ότι οι τράπεζες να επενδύσουν στην καινοτομία ώστε να ενθαρρύνουν τον ανταγωνισμό.
Αλεξάνδρα Τόμπρα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών