Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Economist: Πως αναμένεται να κινηθούν οι παγκόσμιες βιομηχανίες το 2016 και ποιοι κλάδοι ευνοούνται

tags :
Economist: Πως αναμένεται να κινηθούν οι παγκόσμιες βιομηχανίες το 2016 και ποιοι κλάδοι ευνοούνται
Θετική συνολικά η εικόνα για εμπόριο, υπηρεσίες υγείας, αυτοκινητοβιομηχανίες, διαφήμιση και τουρισμό
Σε ανάλυση για την πορεία των παγκόσμιων βιομηχανιών το 2016 προχώρησε το περιοδικό Economist, στην οποία επισημαίνεται ότι όπως και το 2015, η κατανάλωση στην Ασία θα καθοδηγήσει την ανάπτυξη για πολλές βιομηχανίες παγκοσμίως και το 2016.
Το παγκόσμιο εμπόριο αναμένεται να επεκταθεί κατά 3%, ελαφρώς ταχύτερα από το 2015, αλλά και πάλι πολύ χαμηλότερα από το 8%-9% που κατέγραφε πριν από την οικονομική κρίση.
Οι δαπάνες για υγειονομική περίθαλψη θα εκτιναχθούν στην Ασία.
Τα δίκτυα υγείας αναμένεται να επεκταθούν ταχέως στην Ινδία, καθώς η χώρα προωθεί τη δημιουργία ενός συστήματος που θα βασίζεται στις ασφάλειες.
Η Κίνα, με ανάπτυξη 12% για τον ίδιο κλάδο, θα επεκτείνει την κάλυψή της βαθύτερα στην ενδοχώρα, ενώ περισσότεροι κάτοικοι των πόλεων θα επισκεφθούν ιδιώτες γιατρούς.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία, οι ανεπτυγμένες αγορές θα κινηθούν σε στάσιμα νερά, αν και η ανάπτυξη του 3% που προβλέπεται για την Ευρώπη το 2016 είναι θαυμάσια νέα, με βάση τα δεδομένα μετά την πρόσφατη ύφεση.
Αντίθετα, η Κεντρική και η Ανατολική Ευρώπη θα δουν αύξηση πωλήσεων κατά 9%, ενώ και η Ρωσία, μετά από χρόνια υποχώρησης, αναμένεται να ανακάμψει.
Τα διαφημιστικά έσοδα, εξαιτίας και των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο και των Αμερικανικών εκλογών, αναμένεται να τονώσουν τη βιομηχανία της ενημέρωσης.
Τα παγκόσμια έσοδα από διαφημίσεις θα αυξηθούν κατά 5%, στα 1,9 τρισ. δολ.
Περισσότερο από όλους τους κλάδους, η ψηφιακή διαφήμιση θα γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη, με ότι αυτό συνεπάγεται
Από άποψης προβλημάτων για τα παραδοσιακά έντυπα Μέσα.
Παρόλ’ αυτά, η συνολική προοπτική για το 2016 δεν είναι άσχημη, καθώς η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες, για έντυπα και ψηφιακά μέσα μαζί, αναμένεται να καταγράψει οριακή υποχώρηση κατά 0,4%, ενώ τα περιοδικά αναμένεται να κερδίσουν οριακά 0,5%.
Οι τουριστικές δαπάνες θα συνεχίσουν να αυξάνονται με ρυθμό περίπου 4% μέσα στο 2016, και πάλι με τη βοήθεια της Ασίας.
Περισσότερα από μισό εκατομμύριο νέα δωμάτια βρίσκονται στα σκαριά για τις χώρες Ασίας και Ειρηνικού, τα περισσότερα σε οποιαδήποτε περιοχή του κόσμου.
Όμως, παρά τις εξ ανατολών υποσχέσεις, το πόσο η επιβράδυνση της ανάπτυξης στην Κίνα θα επηρεάσει τις βιομηχανίες είναι ακόμη ασαφές.



www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης