Διαχρονικές πρακτικές μεγάλης κοινωνικής και επιχειρηματικής αξίας…
Απλές αλλά συχνά «παραμελημένες», χαρακτηρίζει τις 7 επιχειρηματικές αρχές, που μπορούν να σε βοηθήσουν να χτίσεις μια θετική επαγγελματική φήμη και να κρατήσουν την αξιοπιστία σου ανέπαφη, η ειδικός σε θέματα επιχειρηματικής συμπεριφοράς, J. Whitmore.
Μια από τις σημαντικότερες αρετές είναι η ειλικρίνεια, με την αξία της στο χρηματιστήριο των αρετών να έχει εκτοξευτεί, καθώς τα σκάνδαλα και τα φαινόμενα εξαπάτησης βρίθουν στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.
Τα μακροπρόθεσμα οφέλη από την αλήθεια, ξεπερνούν τα όποια βραχυπρόθεσμα κερδίζει αυτός που ψεύδεται ή εξαπατά, με κάθε μορφή.
Η Whitmore συμβουλεύει τους επίδοξους ψεύτες να σκεφτούν ότι το να χτίσεις την φήμη σου είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι να την γκρεμίσεις. Για το δεύτερο αρκεί ένα απλό ψέμα.
Σε συναφή μονοπάτια, ποιος δεν εκτιμά όσους τιμούν τον λόγο τους;
Κάθε φορά που δεσμεύεσαι για κάτι, έχεις την ευκαιρία είτε να ενισχύσεις, είτε να αποδυναμώσεις την φήμη σου, οπότε καλό θα είναι να τηρείς τον λόγο σου.
Οι πράξεις μιλάνε περισσότερο από τα λόγια και κανείς δεν θα ήθελε μια βαρύγδουπη δέσμευση να ακολουθήσει η εκκωφαντική σιωπή.
Εάν τελικά δεν μπορείτε, για παράδειγμα, να ολοκληρώσετε μια εργασία πριν από τη λήξη της προθεσμίας ή να παραμείνετε εντός του προϋπολογισμού, καλό θα είναι να αφήσετε τους πελάτες, τους συνεργάτες και γενικότερα τους άμεσα ενδιαφερόμενους να το ξέρουν.
Οι άνθρωποι τείνουν να δείχνουν περισσότερη κατανόηση και να συγχωρούν πιο εύκολα όταν έχουν λάβει εκ των προτέρων προειδοποίηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σε κανέναν δεν αρέσουν οι εκπλήξεις, επισημαίνει η ειδικός.
Οι επιτυχημένοι επαγγελματίες ξέρουν ότι πρέπει να παραδέχονται να λάθη τους και να αναλαμβάνουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί.
Τα λάθη είναι αναπόφευκτα, οπότε το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι όχι να τα καλύψεις, αλλά να τα αναδείξεις, να βρεις λύση σε αυτά και να μάθεις από αυτά.
Όταν αργείς, μην ψάχνεις για δικαιολογία. Απλώς ζήτα συγγνώμη!
Η αλήθεια είναι, μιας που πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, ότι ο τυπικός ως προς την ώρα χαίρει του σεβασμού, ωστόσο στην σύγχρονη πραγματικότητα και με τους ρυθμούς και τα απρόοπτα της πόλης, σε όλους θα τύχει κάποια στιγμή να αργήσουν.
Μια απλή συγγνώμη αρκεί, σημειώνει η Whitmore.
Αναφερθήκαμε στη δύναμη των πράξεων, αλλά και όσα λες είναι σημαντικά, οπότε καλό θα είναι να μην χρησιμοποιείς ύβρεις και αρνητικούς χαρακτηρισμούς και λέξεις.
Ακόμα και όταν βγαίνεις εκτός εαυτού – και σε ποιον δεν έχει συμβεί; - προσπάθησε να αποφεύγεις τα…γαλλικά, ενώ αν σου φαίνεται αδύνατο, απλώς φύγε από τον τόπο του "εγκλήματος".
Η ωραία ομιλία συνδέεται με έναν ώριμο τρόπο σκέψης, ενώ είναι και δείγμα σεβασμού προς τον συνομιλητή σου και τους συνεργάτες σου.
Απόφυγε να ξεσπάς τα νεύρα σου, και ειδικά στους λάθος ανθρώπους, αλλά και να δίνεις αφορμές σε πελάτες και συνεργάτες να θέλουν να σε αποφύγουν.
Επιπλέον, ακόμα και όταν δεν συμφωνείς με όσα ακούς, προσπάθησε να διαφωνήσεις με τον «σωστό» τρόπο.
Επιχειρηματολόγησε, συμβιβάσου και, αν αποδειχτεί ότι έχεις δίκιο, διαχειρίσου τη «νίκη» σου ταπεινά.
Τέλος, η συμβουλή που δίνει η Whitmore, συνοψίζεται σε μία απλή φράση: «κράτα τις πόρτες ανοιχτές».
Κάνε γνωριμίες, αποδέξου ότι ο επιχειρηματικός κόσμος είναι ταραχώδης και απόφυγε να καταφέρεσαι αρνητικά για συναδέλφους και πελάτες, τουλάχιστον δημόσια.
Τόσο οι άνθρωποι, όσο κα οι διαπροσωπικές σχέσεις αλλάζουν, άλλοτε ευχάριστα και άλλοτε δυσάρεστα.
Ο σημερινός σου αντίπαλος, θα μπορούσε να είναι ο αυριανός σου σύμμαχος, ή συγκυβερνήτης θα μπορούσε κανείς να προσθέσει…
www.bankingnews.gr
Μια από τις σημαντικότερες αρετές είναι η ειλικρίνεια, με την αξία της στο χρηματιστήριο των αρετών να έχει εκτοξευτεί, καθώς τα σκάνδαλα και τα φαινόμενα εξαπάτησης βρίθουν στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.
Τα μακροπρόθεσμα οφέλη από την αλήθεια, ξεπερνούν τα όποια βραχυπρόθεσμα κερδίζει αυτός που ψεύδεται ή εξαπατά, με κάθε μορφή.
Η Whitmore συμβουλεύει τους επίδοξους ψεύτες να σκεφτούν ότι το να χτίσεις την φήμη σου είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι να την γκρεμίσεις. Για το δεύτερο αρκεί ένα απλό ψέμα.
Σε συναφή μονοπάτια, ποιος δεν εκτιμά όσους τιμούν τον λόγο τους;
Κάθε φορά που δεσμεύεσαι για κάτι, έχεις την ευκαιρία είτε να ενισχύσεις, είτε να αποδυναμώσεις την φήμη σου, οπότε καλό θα είναι να τηρείς τον λόγο σου.
Οι πράξεις μιλάνε περισσότερο από τα λόγια και κανείς δεν θα ήθελε μια βαρύγδουπη δέσμευση να ακολουθήσει η εκκωφαντική σιωπή.
Εάν τελικά δεν μπορείτε, για παράδειγμα, να ολοκληρώσετε μια εργασία πριν από τη λήξη της προθεσμίας ή να παραμείνετε εντός του προϋπολογισμού, καλό θα είναι να αφήσετε τους πελάτες, τους συνεργάτες και γενικότερα τους άμεσα ενδιαφερόμενους να το ξέρουν.
Οι άνθρωποι τείνουν να δείχνουν περισσότερη κατανόηση και να συγχωρούν πιο εύκολα όταν έχουν λάβει εκ των προτέρων προειδοποίηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σε κανέναν δεν αρέσουν οι εκπλήξεις, επισημαίνει η ειδικός.
Οι επιτυχημένοι επαγγελματίες ξέρουν ότι πρέπει να παραδέχονται να λάθη τους και να αναλαμβάνουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί.
Τα λάθη είναι αναπόφευκτα, οπότε το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι όχι να τα καλύψεις, αλλά να τα αναδείξεις, να βρεις λύση σε αυτά και να μάθεις από αυτά.
Όταν αργείς, μην ψάχνεις για δικαιολογία. Απλώς ζήτα συγγνώμη!
Η αλήθεια είναι, μιας που πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, ότι ο τυπικός ως προς την ώρα χαίρει του σεβασμού, ωστόσο στην σύγχρονη πραγματικότητα και με τους ρυθμούς και τα απρόοπτα της πόλης, σε όλους θα τύχει κάποια στιγμή να αργήσουν.
Μια απλή συγγνώμη αρκεί, σημειώνει η Whitmore.
Αναφερθήκαμε στη δύναμη των πράξεων, αλλά και όσα λες είναι σημαντικά, οπότε καλό θα είναι να μην χρησιμοποιείς ύβρεις και αρνητικούς χαρακτηρισμούς και λέξεις.
Ακόμα και όταν βγαίνεις εκτός εαυτού – και σε ποιον δεν έχει συμβεί; - προσπάθησε να αποφεύγεις τα…γαλλικά, ενώ αν σου φαίνεται αδύνατο, απλώς φύγε από τον τόπο του "εγκλήματος".
Η ωραία ομιλία συνδέεται με έναν ώριμο τρόπο σκέψης, ενώ είναι και δείγμα σεβασμού προς τον συνομιλητή σου και τους συνεργάτες σου.
Απόφυγε να ξεσπάς τα νεύρα σου, και ειδικά στους λάθος ανθρώπους, αλλά και να δίνεις αφορμές σε πελάτες και συνεργάτες να θέλουν να σε αποφύγουν.
Επιπλέον, ακόμα και όταν δεν συμφωνείς με όσα ακούς, προσπάθησε να διαφωνήσεις με τον «σωστό» τρόπο.
Επιχειρηματολόγησε, συμβιβάσου και, αν αποδειχτεί ότι έχεις δίκιο, διαχειρίσου τη «νίκη» σου ταπεινά.
Τέλος, η συμβουλή που δίνει η Whitmore, συνοψίζεται σε μία απλή φράση: «κράτα τις πόρτες ανοιχτές».
Κάνε γνωριμίες, αποδέξου ότι ο επιχειρηματικός κόσμος είναι ταραχώδης και απόφυγε να καταφέρεσαι αρνητικά για συναδέλφους και πελάτες, τουλάχιστον δημόσια.
Τόσο οι άνθρωποι, όσο κα οι διαπροσωπικές σχέσεις αλλάζουν, άλλοτε ευχάριστα και άλλοτε δυσάρεστα.
Ο σημερινός σου αντίπαλος, θα μπορούσε να είναι ο αυριανός σου σύμμαχος, ή συγκυβερνήτης θα μπορούσε κανείς να προσθέσει…
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών