Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε την ντελικάτη BMW 220 Gran Coupe

tags :
Δοκιμάζουμε την ντελικάτη BMW 220 Gran Coupe
Στη ζωή είναι ωραίο να έχεις επιλογές.
Και η BMW με τη Σειρά 2 φροντίζει να επεκτείνει την παλέτα αμαξωμάτων για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Νεότερη προσθήκη η Gran Coupe, η οποία μας κερδίζει με το χαρακτήρα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Κοιτώντας την en face, είναι αντικειμενικά δύσκολο να ξεχωρίσεις τη Σειρά 1 από τη Σειρά 2 Gran Coupe. Και δεν είναι μόνο το γεγονός ότι αισθητικά προσεγγίζει περισσότερο το μικρότερο μοντέλο της φίρμας, σε σχέση με το αδελφό 2 Series coupe. Η συγκεκριμένη, τετράθυρη coupe έκδοση δεν βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR του προαναφερθέντος, με την κίνηση στον πίσω άξονα και τη σχεδόν ιδανική αναλογία βάρους 50:50. Αντιθέτως, είναι χτισμένη επάνω στο πάτωμα UKL2, το ίδιο που χρησιμοποιεί και η νεότερη, προσθιοκίνητη, τέταρτη γενιά της 1 Series, F70.
Η νέα λογική της BMW είναι ξεκάθαρη. Οποιοδήποτε μοντέλο με μήκος κάτω από τα 4,5 μέτρα και σε κατηγορία μικρότερη της Σειράς 3, θα βασίζεται στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ian Robertson, sales and marketing chief της φίρμας, “ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της UKL είναι ότι είμαστε σε θέση να λανσάρουμε πολλά προϊόντα παράλληλα, επειδή κάνουμε το engineering μια φορά”. Πως μεταφράζεται όμως αυτό στην προκειμένη περίπτωση; Με το χέρι στην καρδιά -και έχοντας διανύσει αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της- δεν μας πειράζει καθόλου που η μικρή μπερλίνα της Βαυαρικής φίρμας περνάει την κίνηση μπροστά. Προτού όμως περάσουμε στα της οδικής συμπεριφοράς, μια πρώτη στάση στο εσωτερικό.
Οπτικά, η πρώτη εικόνα είναι θετική. Η νέα Σειρά 2 Gran Coupe υιοθετεί το νεότερο iDrive με το BMW Operating System 9. Επάνω στο ταμπλό δεσπόζει ένας ψηφιακός τοίχος με δύο οθόνες, διαγωνίου 10,25” για τον πίνακα οργάνων και 10,7” για το infotainment, ενώ από κάτω λάμπουν δια της απουσίας τους οι συμβατικοί διακόπτες για τον κλιματισμό. Πλέον οι περισσότερες λειτουργίες ελέγχονται είτε μέσω φωνητικών εντολών, είτε μέσω της οθόνης. Παραμένουν ωστόσο κάποιοι φυσικοί διακόπτες, στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Προφανώς, η διασύνδεση κινητών μέσω Android Auto/ Apple CarPlay γίνεται ασύρματα. Αντίστοιχα, προσφέρονται over-the-air αναβαθμίσεις, ενώ η απόκριση της οθόνης είναι άμεση.
Η νεότερη αισθητική του λειτουργικού συστήματος της BMW είναι όμορφη και πρακτική, ενώ επιπλέον πόντους κερδίζει το σύστημα από το βάθος των εφαρμογών/ gadget που ενσωματώνει. Παρατηρώντας το εσωτερικό, η γενικότερη αισθητική και τα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι αντίστοιχα των προσδοκιών. Η εργονομία είναι αρκετά καλή, τηρουμένου του επιπέδου ψηφιακής ολοκλήρωσης που προαναφέραμε (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης