Παρότι τα Mild Hybrid συμβάλλουν σε μείωση κατανάλωσης και εκπομπών, η διαφορά στην πράξη είναι μικρή. Τα πλήρως υβριδικά εξακολουθούν να είναι πολύ πιο αποδοτικά.
Η τεχνολογία της ήπιας υβριδικής υποβοήθησης (MHEV) υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές, ωστόσο οι πραγματικές επιδόσεις απέχουν από αυτές των πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων. Τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα με ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV) έχουν εδραιωθεί στις ευρωπαϊκές αγορές. Οι κατασκευαστές τα επιλέγουν ως μια λύση που τους επιτρέπει να μειώνουν τον μέσο όρο εκπομπών ρύπων της γκάμας τους, ενώ προσφέρουν και στους αγοραστές την πολυπόθητη ετικέτα «ECO». Η χρήση των MHEV γενικεύτηκε κυρίως στα βενζινοκίνητα μοντέλα, καθώς το κόστος ενσωμάτωσης σε πετρελαιοκινητήρες ήταν υψηλό και ασύμφορο, ιδιαίτερα με τη διαρκή πίεση από την Ευρώπη για περιορισμό των diesel. Έτσι, τα MHEV φάνηκαν ως μια εύκολη λύση συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές ρύπων. Παρότι οι mild hybrid τεχνολογίες προσφέρουν κάποια βελτίωση στην κατανάλωση, δεν πρέπει να συγχέονται με τα πλήρως υβριδικά (HEV), που λειτουργούν με εντελώς διαφορετικό τρόπο και προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη απόδοση. Η αρχή λειτουργίας ενός MHEV βασίζεται στη χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα -γενικά χαμηλής ισχύος- που υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα σε συγκεκριμένες φάσεις της λειτουργίας του, κυρίως κατά την εκκίνηση και τις χαμηλές στροφές (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών