Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το ολοκληρωμένο Hyundai Kona 1.6 Hybrid 129 PS 6DCT N Line

tags :
Δοκιμάζουμε το ολοκληρωμένο Hyundai Kona 1.6 Hybrid 129 PS 6DCT N Line
Με δεδομένη την επιτυχία που έχει γνωρίσει το Kona στις αγορές, αλλά και την κινητικότητα της Hyundai σε νέες τεχνολογίες, δεν θα μπορούσε να λείπει μία φουλ υβριδική εκδοχή για το κορεατικό crossover.
Το Hyundai Kona, όπως και πολλά μοντέλα της κατηγορίας B-SUV έχουν την τιμητική τους καθώς ο παλμός του αγοραστικού κοινού εδώ και χρόνια «χτυπάει» για τα compact SUV αμαξώματα. Υπό αυτό το πρίσμα οι Κορεάτες προχώρησαν όπως ήταν φυσικό στη δεύτερη γενιά του, χαρίζοντας του πολλά στοιχεία από τη γκάμα που έχουν ήδη εξελίξει. Γνώριμες ακμές από το μεγαλύτερο Tucson, θόλοι και φουσκώματα υπό το ίδιο οπτικό πρίσμα και φωτιστικά σώματα LED που παραπέμπουν στην ηλεκτρική γκάμα και ειδικά το αδελφό Kona ή και τη σειρά Ioniq. Μία όμορφη μείξη μεταξύ ηλεκτρικού και.. θερμικού SUV μήκους 4,385 μέτρων, που με την υπογραφή N Line -που αφορά στην έκδοση δοκιμής μας- ολοκληρώνεται με ένα σπορ πακέτο με λεπτομέρειες όπως λογότυπα, προφυλακτήρες και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Αυτό το σχεδιαστικό πάντρεμα βέβαια μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς πρόκειται για την φουλ υβριδική έκδοση του Kona, μία άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση τόσο στο τεχνολογικό κομμάτι, όσο και στο εμπορικό. Τη μοναδική έκδοση δηλαδή που δεν μπορεί να τη δει κάποιος με την καχυποψία των αμιγώς ηλεκτρικών, ούτε να την κατηγορήσει ως μη αποτελεσματική (βλέπε mild hybrid) ή παρωχημένη. Πριν προχωρήσουμε όμως στα του υβριδικού συστήματος, στο… ζουμί δηλαδή της υπόθεσης, ας ρίξουμε μία ματιά στο εσωτερικό του νέου Kona. Αυτό θα λέγαμε ότι είναι αρκετά γνώριμο, όχι τόσο λόγω των περιορισμένων αλλαγών, αλλά εξαιτίας της επαφής με την ηλεκτρική γκάμα της Hyundai.
Διακρίνεις λοιπόν τις δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 12,3 ιντσών, τους μπόλικους φυσικούς διακόπτες κάτω από την οθόνη multimedia, τον επιλογέα πίσω και δεξιά από τιμόνι, και το διαθέσιμο χώρο ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες και σκέφτεσαι πως δε θα άλλαζες τίποτα αν ήσουν εσύ ο σχεδιαστής. Ok, στο περιβάλλον κυριαρχεί το πλαστικό και οι σκούρες αποχρώσεις γενικότερα, αλλά αυτά δεν είναι θέματα που θα ενοχλήσουν, ειδικά κάποιον που ψάχνει αντοχή στο χρόνο, εργονομία και πρακτικότητα. Πάντως, η μουντάδα σπάει για τα καλά στην περίπτωση της έκδοσης N Line, με τις κόκκινες γραμμές και το γνωστό logo «Ν» να προσθέτει αυτό που λείπει για να γίνει αρεστό το περιβάλλον και στο πιο νεανικό κοινό (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης