Αναμφίβολα επιβλητικό και με ανταγωνιστική τιμή πώλησης, το Jaecoo 7 έρχεται να διευρύνει τη βεντάλια των κινέζικων SUV και στα μέρη μας.
Εδώ παίρνουμε μία πρώτη γεύση από τη βασική, προσθιοκίνητη έκδοση του μοντέλου, έπεται και η φουλ SHS υβριδική. Για όσους δεν τη γνωρίζετε, η Jaecoo αποτελεί παρακλάδι της Chery, μίας εκ των μεγαλυτέρων κατασκευαστών αυτοκινήτων της Κίνας. Μαζί με την αδελφή Omoda, στοχεύουν αποκλειστικά στις ξένες αγορές, όπως αυτή της Ευρώπης, με μοντέλα ειδικά εξελιγμένα να καλύψουν τις αντίστοιχες ανάγκες. Και τώρα που κάναμε τις βασικές εταιρικές συστάσεις, ο λόγος στο 7, ένα C-SUV που φιλοδοξεί να βρει το δρόμο του σε μία αρκετά ανταγωνιστική κατηγορία. Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι ακριβώς 4,5 μέτρα, με το πλάτος και το ύψος του στα 1,86 και 1,68 μέτρα αντίστοιχα.
Από κοντά, ωστόσο, δείχνει μεγαλύτερο, χάρη στον επιβλητικό σχεδιασμό του. Η μεγάλη, κάθετη γρίλια μπροστά και οι καθαρές, χωρίς ιδιαίτερες καμπύλες, επιφάνειες του αμαξώματος, δίνουν μία αίσθηση κομψότητας και πολυτέλειας. Σε αυτό σιγοντάρουν και οι μεγάλοι τροχοί, με τα διαστάσεων 235/50 ΖR19 ελαστικά και τις καλυμμένες ζάντες, που θυμίζουν κάτι από ηλεκτρικό. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα αμιγώς συμβατικό μοντέλο, με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6 λίτρων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Εναλλακτικά όμως διατίθεται και ως τετρακίνητο, όπως επίσης με plug-in υβριδικό σύνολο, που βελτιώνει σαφώς τις επιδόσεις και την κατανάλωση. Ο κινητήρας των 147 PS δεν πρόκειται να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του. Ενδεικτικά, εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10.8 sec στα 1.600 kg του αυτοκινήτου και τελική 180 km/h. Στην πράξη όμως δείχνει να έχει μπόλικη ροπή από χαμηλά, κάνοντας έτσι εύκολη τη ζωή του χρήστη στην καθημερινότητα. Τα 275 Nm είναι ένα καλό νούμερο, ενώ εξίσου καλή είναι η δουλειά που έχει γίνει στο NVH (Noise, Vibration, Harshness), αφήνοντας γενικά καλές εντυπώσεις. Η κίνηση, όπως προείπαμε, μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, 7 DCT.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται ιδιαίτερα στρωτά και στο σωστό χρόνο. Paddles δεν υπάρχουν πίσω από το τιμόνι, για όποιον όμως επιθυμεί να λειτουργεί σειριακά το κιβώτιο, μπορεί να το κάνει μέσω του επιλογέα. Τώρα για την κατανάλωση, δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Η έλλειψη ηλεκτρικής υποβοήθησης αφήνει το θερμικό κινητήρα να σηκώσει όλο το βάρος της κίνησης, με αποτέλεσμα μια μέση τιμή να κυμαίνεται γύρω στα 8,5-9 l/ 100 km (διαβάστε περισσότερα)
Από κοντά, ωστόσο, δείχνει μεγαλύτερο, χάρη στον επιβλητικό σχεδιασμό του. Η μεγάλη, κάθετη γρίλια μπροστά και οι καθαρές, χωρίς ιδιαίτερες καμπύλες, επιφάνειες του αμαξώματος, δίνουν μία αίσθηση κομψότητας και πολυτέλειας. Σε αυτό σιγοντάρουν και οι μεγάλοι τροχοί, με τα διαστάσεων 235/50 ΖR19 ελαστικά και τις καλυμμένες ζάντες, που θυμίζουν κάτι από ηλεκτρικό. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα αμιγώς συμβατικό μοντέλο, με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6 λίτρων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Εναλλακτικά όμως διατίθεται και ως τετρακίνητο, όπως επίσης με plug-in υβριδικό σύνολο, που βελτιώνει σαφώς τις επιδόσεις και την κατανάλωση. Ο κινητήρας των 147 PS δεν πρόκειται να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του. Ενδεικτικά, εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10.8 sec στα 1.600 kg του αυτοκινήτου και τελική 180 km/h. Στην πράξη όμως δείχνει να έχει μπόλικη ροπή από χαμηλά, κάνοντας έτσι εύκολη τη ζωή του χρήστη στην καθημερινότητα. Τα 275 Nm είναι ένα καλό νούμερο, ενώ εξίσου καλή είναι η δουλειά που έχει γίνει στο NVH (Noise, Vibration, Harshness), αφήνοντας γενικά καλές εντυπώσεις. Η κίνηση, όπως προείπαμε, μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, 7 DCT.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται ιδιαίτερα στρωτά και στο σωστό χρόνο. Paddles δεν υπάρχουν πίσω από το τιμόνι, για όποιον όμως επιθυμεί να λειτουργεί σειριακά το κιβώτιο, μπορεί να το κάνει μέσω του επιλογέα. Τώρα για την κατανάλωση, δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Η έλλειψη ηλεκτρικής υποβοήθησης αφήνει το θερμικό κινητήρα να σηκώσει όλο το βάρος της κίνησης, με αποτέλεσμα μια μέση τιμή να κυμαίνεται γύρω στα 8,5-9 l/ 100 km (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών