Η Porsche επανασχεδιάζει το μέλλον των Boxster και Cayman, ανακατεύοντας την τράπουλα ανάμεσα σε ηλεκτρικά και υβριδικά
Με την παραγωγή της τωρινής γενιάς να φτάνει στο τέλος, η Porsche επανασχεδιάζει το μέλλον των Boxster και Cayman, ανακατεύοντας την τράπουλα ανάμεσα σε ηλεκτρικά και υβριδικά.
Η Porsche φαίνεται έτοιμη να ξαναγράψει την ιστορία των 718, ξεκινώντας από την πλήρη αβεβαιότητα.
Με την παραγωγή της τωρινής γενιάς να ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο, οι αρχικές εξαγγελίες για μια αμιγώς ηλεκτρική συνέχεια έχουν ήδη αναθεωρηθεί.
Το νέο πλάνο προβλέπει τόσο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις όσο και νέες εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, υιοθετώντας την υβριδική τεχνολογία που εξελίχθηκε για την 911 GTS.
Κεντρικό στοιχείο αυτής της στροφής είναι ο νέος flat-six κινητήρας 3,6 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Το μοτέρ αυτό είναι πιο ελαφρύ και πιο κοντό σε διαστάσεις, χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδανικό για τοποθέτηση στα μικρότερα σπορ μοντέλα της εταιρείας. Παράλληλα, το υβριδικό σύστημα δεν προσθέτει παρά περίπου 50 κιλά επιπλέον, επιτρέποντας τη διατήρηση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα των Boxster και Cayman
(διαβάστε περισσότερα)
Η Porsche φαίνεται έτοιμη να ξαναγράψει την ιστορία των 718, ξεκινώντας από την πλήρη αβεβαιότητα.
Με την παραγωγή της τωρινής γενιάς να ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο, οι αρχικές εξαγγελίες για μια αμιγώς ηλεκτρική συνέχεια έχουν ήδη αναθεωρηθεί.
Το νέο πλάνο προβλέπει τόσο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις όσο και νέες εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, υιοθετώντας την υβριδική τεχνολογία που εξελίχθηκε για την 911 GTS.
Κεντρικό στοιχείο αυτής της στροφής είναι ο νέος flat-six κινητήρας 3,6 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Το μοτέρ αυτό είναι πιο ελαφρύ και πιο κοντό σε διαστάσεις, χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδανικό για τοποθέτηση στα μικρότερα σπορ μοντέλα της εταιρείας. Παράλληλα, το υβριδικό σύστημα δεν προσθέτει παρά περίπου 50 κιλά επιπλέον, επιτρέποντας τη διατήρηση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα των Boxster και Cayman
(διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών