Τα μεσαία οικογενειακά SUV έχουν την τιμητική τους στην αγορά, γεγονός που δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από τα ραντάρ της γαλλικής εταιρείας.
Η Renault λοιπόν, συμπληρώνει τη γκάμα της με το Symbioz, ένα SUV με φρέσκο αέρα και αρκετό ενδιαφέρον από όλες τις απόψεις. Ο δρόμος που έχει ανοίξει από τότε που εμφανίστηκαν τα αστικά SUV στη ζωή μας είναι αρκετά μεγάλος. Τόσο που οι νέες ελεύσεις φαίνεται πως δεν είναι ποτέ αρκετές. Μέχρι πρόσφατα, η γκάμα μίας μεγάλης εταιρείας όπως η Renault, έμοιαζε να είναι κομπλέ με… γυμνό μάτι.
Και όμως, να που οι Γάλλοι είδαν μία ευκαιρία στο κενό ανάμεσα στο μικρό Captur και στο μεγαλύτερο Austral, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα νέο όνομα που αν δεν ήμασταν Έλληνες θα μας ξένιζε αρκετά. Το Symbioz, δεν μπορεί παρά να σημαίνει αυτό που μας έρχεται στο νου. Τη συμβίωση. Και εδώ που τα λέμε όταν περνάς τη μισή σου μέρα στον Κηφισό, τη Λ. Αθηνών ή την Κατεχάκη, η σχέση σου με το αυτοκίνητο είναι σχέση συμβίωσης. Το νέο SUV της Renault λοιπόν με την εμπνευσμένη ονομασία, έχει μήκος 4,41 μέτρα, πλάτος 1,797 μέτρα και ύψος 1,575 μέτρα, όντας αισθητά πιο μακρύ από το Captur (+19 εκ.) και αρκετά πιο συμπαγές σε σχέση με το Austral (-10 εκ.). Αισθητικά φαίνεται να έχει διατηρήσει την ταυτότητα της Renault στο εμπρός τμήμα, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED, τις ακμές και τη λιτή σχεδίαση, ενώ στο πίσω μέρος φαίνεται να έχει γίνει πιο προσπάθεια να τονιστεί το σπορ στοιχείο, στοχεύοντας στο να μη φανεί βαρετό και άτολμο. Το Symbioz λοιπόν ούτε αδιάφορο είναι σε καμία των περιπτώσεων, ούτε και προσπαθεί να εντυπωσιάσει με τη φινέτσα του.
Διαθέτει ένα σμιλεμένο σύνολο που εκπέμπει σοβαρότητα και κύρος χωρίς να εκβιάζει τα βλέμματα και με στόχο να αρέσει στο ευρύ κοινό και όχι να πρωταγωνιστεί σε γκάλοπ για το αν αρέσει ή όχι.
Πάντως, η έκδοση Alpine του μοντέλου δοκιμής μας, με τις 19άρες ζάντες αλουμινίου και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες, βάζει τέλος σε κάθε υποψία περί συντηρητικής εμφάνισης. Στο εσωτερικό του Symbioz τα πράγματα είναι κάπως πιο γνώριμα, με την κάθετη οθόνη πολυμέσων μεγέθους 10,4 ιντσών να δεσπόζει στο μέσο του ταμπλό και να θυμίζει τα μοντέλα της Renault. Η σειρά από φυσικούς διακόπτες στο κάτω μέρος υπάρχει για να κάνει τους φίλους της πρακτικότητας -όπως εμάς- πιο χαρούμενους. Το multimedia OpenR Link είναι απλό στη χρήση και περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για εύκολη… συμβίωση, ενώ ο πίνακας οργάνων (από 7 ως 10,3 ίντσες αναλόγως την έκδοση εξοπλισμού) είναι υπεύθυνος για την καλή πληροφόρηση όπως πχ τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί μοιάζει να βρίσκεται σε καλό επίπεδο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχει γίνει χρήση πλαστικών.
Το φινίρισμα ωστόσο και οι καλόγουστες υφασμάτινες πινελιές αφήνουν θετική εντύπωση στο σύνολο. Το ίδιο συμβαίνει και με τους χώρους για αντικείμενα αλλά και επιβάτες. Τέσσερις ενήλικες ή μία πενταμελής οικογένεια δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα στις καθημερινές ανάγκες, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα δίνει την ευχέρεια στην καμπίνα να διαμορφωθεί ανάλογα (διαβάστε περισσότερα)
Και όμως, να που οι Γάλλοι είδαν μία ευκαιρία στο κενό ανάμεσα στο μικρό Captur και στο μεγαλύτερο Austral, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα νέο όνομα που αν δεν ήμασταν Έλληνες θα μας ξένιζε αρκετά. Το Symbioz, δεν μπορεί παρά να σημαίνει αυτό που μας έρχεται στο νου. Τη συμβίωση. Και εδώ που τα λέμε όταν περνάς τη μισή σου μέρα στον Κηφισό, τη Λ. Αθηνών ή την Κατεχάκη, η σχέση σου με το αυτοκίνητο είναι σχέση συμβίωσης. Το νέο SUV της Renault λοιπόν με την εμπνευσμένη ονομασία, έχει μήκος 4,41 μέτρα, πλάτος 1,797 μέτρα και ύψος 1,575 μέτρα, όντας αισθητά πιο μακρύ από το Captur (+19 εκ.) και αρκετά πιο συμπαγές σε σχέση με το Austral (-10 εκ.). Αισθητικά φαίνεται να έχει διατηρήσει την ταυτότητα της Renault στο εμπρός τμήμα, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED, τις ακμές και τη λιτή σχεδίαση, ενώ στο πίσω μέρος φαίνεται να έχει γίνει πιο προσπάθεια να τονιστεί το σπορ στοιχείο, στοχεύοντας στο να μη φανεί βαρετό και άτολμο. Το Symbioz λοιπόν ούτε αδιάφορο είναι σε καμία των περιπτώσεων, ούτε και προσπαθεί να εντυπωσιάσει με τη φινέτσα του.
Διαθέτει ένα σμιλεμένο σύνολο που εκπέμπει σοβαρότητα και κύρος χωρίς να εκβιάζει τα βλέμματα και με στόχο να αρέσει στο ευρύ κοινό και όχι να πρωταγωνιστεί σε γκάλοπ για το αν αρέσει ή όχι.
Πάντως, η έκδοση Alpine του μοντέλου δοκιμής μας, με τις 19άρες ζάντες αλουμινίου και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες, βάζει τέλος σε κάθε υποψία περί συντηρητικής εμφάνισης. Στο εσωτερικό του Symbioz τα πράγματα είναι κάπως πιο γνώριμα, με την κάθετη οθόνη πολυμέσων μεγέθους 10,4 ιντσών να δεσπόζει στο μέσο του ταμπλό και να θυμίζει τα μοντέλα της Renault. Η σειρά από φυσικούς διακόπτες στο κάτω μέρος υπάρχει για να κάνει τους φίλους της πρακτικότητας -όπως εμάς- πιο χαρούμενους. Το multimedia OpenR Link είναι απλό στη χρήση και περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για εύκολη… συμβίωση, ενώ ο πίνακας οργάνων (από 7 ως 10,3 ίντσες αναλόγως την έκδοση εξοπλισμού) είναι υπεύθυνος για την καλή πληροφόρηση όπως πχ τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί μοιάζει να βρίσκεται σε καλό επίπεδο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχει γίνει χρήση πλαστικών.
Το φινίρισμα ωστόσο και οι καλόγουστες υφασμάτινες πινελιές αφήνουν θετική εντύπωση στο σύνολο. Το ίδιο συμβαίνει και με τους χώρους για αντικείμενα αλλά και επιβάτες. Τέσσερις ενήλικες ή μία πενταμελής οικογένεια δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα στις καθημερινές ανάγκες, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα δίνει την ευχέρεια στην καμπίνα να διαμορφωθεί ανάλογα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών