Το Mitsubishi Eclipse Cross επιστρέφει πλήρως εξηλεκτρισμένο, βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-EV με τεχνολογία που υπόσχεται μεγάλη αυτονομία και σύγχρονες δυνατότητες.
Η Mitsubishi κάνει τη μεγάλη της επιστροφή στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτρικών, με το νέο Eclipse Cross, ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που διαδέχεται την προηγούμενη γενιά του μοντέλου που κυκλοφορούσε μέχρι πρόσφατα ως plug-in hybrid. Το νέο μοντέλο πατά πάνω στη μεταβλητή πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Renault για το Scénic E-Tech, με το οποίο το Mitsubishi μοιράζεται πολλά μηχανικά και τεχνολογικά στοιχεία.
Η βασική έκδοση που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 θα φέρει μπαταρία 87 kWh, με ανακοινώσιμη αυτονομία που φτάνει περίπου τα 600 χιλιόμετρα. Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό σύγχρονο κινητήρα ισχύος 160 kW (218 ίππων) και ροπής 300 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.
Η φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος υποστηρίζεται στάνταρ στα 11 kW, ενώ προαιρετικά φτάνει τα 22 kW. Στη γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος η ισχύς ανεβαίνει έως τα 150 kW, με την μπαταρία να διαθέτει υδρόψυκτο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας για αυξημένη απόδοση και μακροχρόνια αξιοπιστία. Συμπληρωματικά, υπάρχει αντλία θερμότητας και ηλεκτρική θέρμανση τύπου PTC για χαμηλότερη κατανάλωση σε καθημερινή χρήση (διαβάστε περισσότερα)
Η βασική έκδοση που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 θα φέρει μπαταρία 87 kWh, με ανακοινώσιμη αυτονομία που φτάνει περίπου τα 600 χιλιόμετρα. Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό σύγχρονο κινητήρα ισχύος 160 kW (218 ίππων) και ροπής 300 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.
Η φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος υποστηρίζεται στάνταρ στα 11 kW, ενώ προαιρετικά φτάνει τα 22 kW. Στη γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος η ισχύς ανεβαίνει έως τα 150 kW, με την μπαταρία να διαθέτει υδρόψυκτο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας για αυξημένη απόδοση και μακροχρόνια αξιοπιστία. Συμπληρωματικά, υπάρχει αντλία θερμότητας και ηλεκτρική θέρμανση τύπου PTC για χαμηλότερη κατανάλωση σε καθημερινή χρήση (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών