Οικονομία, πρακτικότητα, ευρυχωρία.
Αυτό είναι το τρίπτυχο που ακολουθεί η plug-in hybrid εκδοχή του νέου Skoda Kodiaq και εμείς από την πλευρά μας δεν έχουμε λόγο να το αμφισβητήσουμε.
Η αλήθεια είναι πως και στην πρώτη γενιά του το εν λόγω μοντέλο ακολουθούσε παρόμοια συνταγή.
Όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει έκανε ένα μικρό ντόρο με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και τα όσα προσέφερε.
Σήμερα πάλι, παραμένει στα ίδια χνάρια αλλά έχει μετεξελιχθεί σε μία σαφώς πιο ώριμη πρόταση, βελτιωμένη σε κάθε τομέα.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αρκετά στοιχεία παραμένουν κοινά, όπως για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά διπλά φωτιστικά σώματα μπροστά.
Οι γραμμές του βεβαίως είναι πιο φρέσκιες και το όλο σύνολο έχει κερδίσει κάτι σε κύρος και δυναμισμό.
Σε αυτό το τελευταίο, ενδεχομένως παίζει ένα μικρό ρόλο και η αύξηση του συνολικού μήκους, από τα 4.697 mm στα 4.758 mm.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό, τα βήματα εξέλιξης δείχνουν ακόμα περισσότερα.
Αρχικά θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την ισορροπία που έχουν επιτύχει οι άνθρωποι της Skoda, μεταξύ της ψηφιακής ολοκλήρωσης και της πρακτικότητας στη χρήση.
Στο ταμπλό δεσπόζουν δύο οθόνες 10,25” για τον πίνακα οργάνων και 12,9” για το infotainment.
Η πρώτη διαθέτει αρκετά modes που θα καλύψουν τα γούστα του χρήστη ενώ η δεύτερη χρησιμοποιεί την τελευταία έκδοση 5.0 του λειτουργικού συστήματος του ομίλου, απλοποιώντας τη χρήση της και προσφέροντας μία ευχάριστη εμπειρία.
Γενικά, διαθέτει πλήθος εφαρμογών, έχει άμεση απόκριση και καλή φωτεινότητα.
Σε ό,τι αφορά στο σύστημα κλιματισμού, διαθέτει ξεχωριστούς διακόπτες, πράγμα θετικό.
Τα Smart Dials, πιεζο/ περιστροφικά χειριστήρια, ωστόσο, ελέγχουν περισσότερες από μία λειτουργίες, οπότε θα χρειαστούν ένα μικρό διάστημα εξοικείωσης.
Κυρίως το κεντρικό, που μεταξύ άλλων φροντίζει την αυξομείωση της έντασης του ηχοσυστήματος, την ένταση του κλιματισμού και τα οδηγικά modes.
Στη simply clever λογική του αυτοκινήτου, οι επιβαίνοντες θα εκτιμήσουν, μεταξύ άλλων, τους άφθονους αποθηκευτικούς χώρους, τις 2+2 ποτηροθήκες ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, τη διπλή επαγωγική βάση φόρτισης κινητών τηλεφώνων και τα σκιάδια των πίσω παραθύρων.
Επίσης, άξιο αναφοράς είναι και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, σε συστήματα άνεσης και ασφάλειας (διαβάστε περισσότερα)
Η αλήθεια είναι πως και στην πρώτη γενιά του το εν λόγω μοντέλο ακολουθούσε παρόμοια συνταγή.
Όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει έκανε ένα μικρό ντόρο με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και τα όσα προσέφερε.
Σήμερα πάλι, παραμένει στα ίδια χνάρια αλλά έχει μετεξελιχθεί σε μία σαφώς πιο ώριμη πρόταση, βελτιωμένη σε κάθε τομέα.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αρκετά στοιχεία παραμένουν κοινά, όπως για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά διπλά φωτιστικά σώματα μπροστά.
Οι γραμμές του βεβαίως είναι πιο φρέσκιες και το όλο σύνολο έχει κερδίσει κάτι σε κύρος και δυναμισμό.
Σε αυτό το τελευταίο, ενδεχομένως παίζει ένα μικρό ρόλο και η αύξηση του συνολικού μήκους, από τα 4.697 mm στα 4.758 mm.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό, τα βήματα εξέλιξης δείχνουν ακόμα περισσότερα.
Αρχικά θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την ισορροπία που έχουν επιτύχει οι άνθρωποι της Skoda, μεταξύ της ψηφιακής ολοκλήρωσης και της πρακτικότητας στη χρήση.
Στο ταμπλό δεσπόζουν δύο οθόνες 10,25” για τον πίνακα οργάνων και 12,9” για το infotainment.
Η πρώτη διαθέτει αρκετά modes που θα καλύψουν τα γούστα του χρήστη ενώ η δεύτερη χρησιμοποιεί την τελευταία έκδοση 5.0 του λειτουργικού συστήματος του ομίλου, απλοποιώντας τη χρήση της και προσφέροντας μία ευχάριστη εμπειρία.
Γενικά, διαθέτει πλήθος εφαρμογών, έχει άμεση απόκριση και καλή φωτεινότητα.
Σε ό,τι αφορά στο σύστημα κλιματισμού, διαθέτει ξεχωριστούς διακόπτες, πράγμα θετικό.
Τα Smart Dials, πιεζο/ περιστροφικά χειριστήρια, ωστόσο, ελέγχουν περισσότερες από μία λειτουργίες, οπότε θα χρειαστούν ένα μικρό διάστημα εξοικείωσης.
Κυρίως το κεντρικό, που μεταξύ άλλων φροντίζει την αυξομείωση της έντασης του ηχοσυστήματος, την ένταση του κλιματισμού και τα οδηγικά modes.
Στη simply clever λογική του αυτοκινήτου, οι επιβαίνοντες θα εκτιμήσουν, μεταξύ άλλων, τους άφθονους αποθηκευτικούς χώρους, τις 2+2 ποτηροθήκες ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, τη διπλή επαγωγική βάση φόρτισης κινητών τηλεφώνων και τα σκιάδια των πίσω παραθύρων.
Επίσης, άξιο αναφοράς είναι και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, σε συστήματα άνεσης και ασφάλειας (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών