Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το σούπερ υβριδικό Hyundai Tucson Hybrid

tags :
Δοκιμάζουμε το σούπερ υβριδικό Hyundai Tucson Hybrid
Εφοδιασμένο με ένα ισχυρό υβριδικό σύνολο, τετρακίνηση και φυσικά με όλες τις βελτιώσεις που περιελάμβανε η ανανέωση της τρέχουσας γενιάς, το Tucson μας δείχνει ένα ακόμα ενδιαφέρον πρόσωπο του.
Πάνε αρκετοί μήνες από την τελευταία φορά που πιάσαμε στα χέρια μας το πανευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία C-SUV της Hyundai.
Τότε οδηγούσαμε το προσθιοκίνητο Tucson 1.6T στην ήπια υβριδική διαμόρφωση 48V, τη δοκιμή του οποίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Τώρα τα πράγματα σοβαρεύουν, καθώς στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την τετρακίνητη έκδοση, η οποία συνδυάζεται με ένα πλήρως υβριδικό σύνολο, συνολικής απόδοσης 215 PS.

Τι σημαίνει αυτό;

Αρχικά περισσότερα χαμόγελα για όποιον έχει δεξί πόδι βαρύτερο του φυσιολογικού.
Το 0-100 εδώ έρχεται σε 8,5 sec ενώ και η ελκτική πρόσφυση είναι σαφώς μεγαλύτερη.
Το θερμικό μοτέρ παραμένει το ίδιο, ένας τετρακύλινδρος SmartStream G1.6 T-GDi CVVD των 160 PS και 265 Nm που μάλιστα αποδίδονται χαμηλά, σε ένα ευρύ φάσμα των στροφών, 1.500-3.500 rpm.
Σε αυτά τα ήδη καλά νούμερα έρχεται να προστεθεί ένας σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη, ισχύος 65 PS και ροπής 264 Nm.

Χάρη στις τιμές αυτές αλλά και στη μπαταρία των 1,49 kWh είναι σε θέση να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο σε χαμηλά φορτία, να δώσει το κάτι παραπάνω στην επιτάχυνση αλλά και να περιορίσει την κατανάλωση, σε επίπεδα ελαφρά χαμηλότερα από αυτά της MHEV εκδοχής του ίδιου μοντέλου.
Η λειτουργία, η γραμμικότητα και τα χαρακτηριστικά NVH του υβριδικού αυτού συνόλου είναι αντάξια των προσδοκιών.
Και όσο για την κίνηση, μεταδίδεται αρμονικά από το εξάρι αυτόματο κιβώτιο και το HTRAC σύστημα τετρακίνησης, σε όλους τους τροχούς.

Εδώ να πούμε πως το συγκεκριμένο είναι σχεδιασμένο κυρίως για να ρυθμίζει την κατανομή της ροπής σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης και για σοβαρή εκτός δρόμου χρήση.
Που και να ήταν, βέβαια, δεν θα βοηθούσε η χρήση ασφάλτινων ελαστικών και η σχετικά χαμηλή απόσταση του πατώματος από το έδαφος, στα 170 mm.
Η ύπαρξή του δεν θα γίνει αισθητή υπό κανονικές συνθήκες.
Σε γλιστερό όμως οδόστρωμα ή και σε κάποιον χωματόδρομο, διακρίνεται μία βελτίωση στον έλεγχο του αυτοκινήτου (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης