Η πιο ισχυρή και τεχνολογικά προηγμένη 911 Turbo S που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα ενσωματώνει για πρώτη φορά υβριδική τεχνολογία, δύο ηλεκτρικά τούρμπο και ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πλαισίου.
Η Porsche εξελίσσει διαρκώς την 911, διατηρώντας τον χαρακτήρα και την ταυτότητά της, ακόμη και όταν την οδηγεί σε νέες τεχνολογικές περιοχές.
Μετά την παρουσίαση της υβριδικής GTS, τώρα ήρθε η ώρα για τη μεγάλη στιγμή της 911 Turbo S, η οποία εισέρχεται στην εποχή της εξηλεκτρισμένης απόδοσης με συνολική ισχύ 711 ίππων.
Το νούμερο δεν είναι τυχαίο: παραπέμπει ευθέως στον τηλεφωνικό κωδικό της Στουτγάρδης (0711), σε μια χιουμοριστική αλλά χαρακτηριστική κίνηση των μηχανικών της Porsche.
Πίσω από αυτόν τον συμβολισμό, κρύβεται μια εντυπωσιακή τεχνολογική υλοποίηση.
Ο κινητήρας των 3.600 κυβικών εκατοστών παραμένει εξακύλινδρος boxer, αλλά πλέον υποστηρίζεται από μια σειρά υβριδικών στοιχείων.
Η μπαταρία 1,9 kWh (τεχνολογίας LFP) αποτελείται από 216 κυλινδρικά στοιχεία και τροφοδοτεί τόσο τον ηλεκτροκινητήρα των 60 kW εντός του κιβωτίου PDK όσο και τα δύο ηλεκτρικά τούρμπο.
Κάθε πλευρά του κινητήρα διαθέτει το δικό της E-Turbo, το οποίο όχι μόνο συμπιέζει τον αέρα, αλλά και ανακτά ενέργεια από τα καυσαέρια, με 14 kW ανά μονάδα (διαβάστε περισσότερα)
Μετά την παρουσίαση της υβριδικής GTS, τώρα ήρθε η ώρα για τη μεγάλη στιγμή της 911 Turbo S, η οποία εισέρχεται στην εποχή της εξηλεκτρισμένης απόδοσης με συνολική ισχύ 711 ίππων.
Το νούμερο δεν είναι τυχαίο: παραπέμπει ευθέως στον τηλεφωνικό κωδικό της Στουτγάρδης (0711), σε μια χιουμοριστική αλλά χαρακτηριστική κίνηση των μηχανικών της Porsche.
Πίσω από αυτόν τον συμβολισμό, κρύβεται μια εντυπωσιακή τεχνολογική υλοποίηση.
Ο κινητήρας των 3.600 κυβικών εκατοστών παραμένει εξακύλινδρος boxer, αλλά πλέον υποστηρίζεται από μια σειρά υβριδικών στοιχείων.
Η μπαταρία 1,9 kWh (τεχνολογίας LFP) αποτελείται από 216 κυλινδρικά στοιχεία και τροφοδοτεί τόσο τον ηλεκτροκινητήρα των 60 kW εντός του κιβωτίου PDK όσο και τα δύο ηλεκτρικά τούρμπο.
Κάθε πλευρά του κινητήρα διαθέτει το δικό της E-Turbo, το οποίο όχι μόνο συμπιέζει τον αέρα, αλλά και ανακτά ενέργεια από τα καυσαέρια, με 14 kW ανά μονάδα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών