Η κορεατική φίρμα εξελίσσει το επόμενο i20, με πλήρη επανασχεδίαση και έμφαση στον εξηλεκτρισμό, την ώρα που εξετάζεται η επιστροφή της έκδοσης N με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Η νέα γενιά του Hyundai i20 βρίσκεται ήδη σε δοκιμές υπό ακραίες θερμοκρασίες και σε μεγάλα υψόμετρα στην Ευρώπη, ενόψει της πρεμιέρας της μέσα στο 2026 και του εμπορικού της λανσαρίσματος στις αρχές του 2027.
Κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν ένα αυτοκίνητο με εμφανώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το σημερινό, ακολουθώντας την πορεία πλήρους επανανασχεδίασης, και όχι ενός ακόμη φρεσκαρίσματος.
Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο i30 που θα περιοριστεί σε ακόμη ένα φρεσκάρισμα, το i20 θα περάσει από πλήρη επανασχεδίαση.
Η Hyundai φαίνεται πως υιοθετεί πιο «τετραγωνισμένες» γραμμές, με μικρότερη μάσκα και νέα LED φωτιστικά σώματα τοποθετημένα χαμηλότερα.
Τα πλευρικά πάνελ δείχνουν πιο καθαρά, με λιγότερες έντονες νευρώσεις, ενώ οι πυλώνες δείχνουν πιο κατακόρυφοι και η γραμμή των παραθύρων ελαφρώς ανερχόμενη, προσδίδοντας μια ελαφριά αύρα crossover.
Το πίσω μέρος καλύπτεται σχεδόν ολόκληρο, ωστόσο διακρίνονται αλλαγές στα πίσω φώτα και μια πρόχειρη απόληξη εξάτμισης, στοιχείο που αποκαλύπτει ότι τουλάχιστον στην αρχή δεν θα υπάρξει αποκλειστικά ηλεκτρική έκδοση.
Παρόλα αυτά, φήμες κάνουν λόγο για ένα συγγενικό μοντέλο με παρόμοια σχεδίαση και μηδενικές εκπομπές, το οποίο θα βασίζεται σε διαφορετική πλατφόρμα (διαβάστε περισσότερα)
Κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν ένα αυτοκίνητο με εμφανώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το σημερινό, ακολουθώντας την πορεία πλήρους επανανασχεδίασης, και όχι ενός ακόμη φρεσκαρίσματος.
Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο i30 που θα περιοριστεί σε ακόμη ένα φρεσκάρισμα, το i20 θα περάσει από πλήρη επανασχεδίαση.
Η Hyundai φαίνεται πως υιοθετεί πιο «τετραγωνισμένες» γραμμές, με μικρότερη μάσκα και νέα LED φωτιστικά σώματα τοποθετημένα χαμηλότερα.
Τα πλευρικά πάνελ δείχνουν πιο καθαρά, με λιγότερες έντονες νευρώσεις, ενώ οι πυλώνες δείχνουν πιο κατακόρυφοι και η γραμμή των παραθύρων ελαφρώς ανερχόμενη, προσδίδοντας μια ελαφριά αύρα crossover.
Το πίσω μέρος καλύπτεται σχεδόν ολόκληρο, ωστόσο διακρίνονται αλλαγές στα πίσω φώτα και μια πρόχειρη απόληξη εξάτμισης, στοιχείο που αποκαλύπτει ότι τουλάχιστον στην αρχή δεν θα υπάρξει αποκλειστικά ηλεκτρική έκδοση.
Παρόλα αυτά, φήμες κάνουν λόγο για ένα συγγενικό μοντέλο με παρόμοια σχεδίαση και μηδενικές εκπομπές, το οποίο θα βασίζεται σε διαφορετική πλατφόρμα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών