Η FIA παραδέχεται ότι με τους νέους κανονισμούς τα μονοθέσια του 2026 θα είναι πιο αργά, αλλά εκτιμά ότι οι θεατές και οι οδηγοί θα προσαρμοστούν γρήγορα στη νέα πραγματικότητα.
Καθώς οι ομάδες της F1 συνεχίζουν την εξέλιξη των μονοθεσίων τους για τους νέους κανονισμούς του 2026, τα πρώτα δεδομένα από προσομοιωτές και αεροδυναμικές σήραγγες δείχνουν ξεκάθαρα: οι επιδόσεις θα είναι αισθητά χαμηλότερες σε σχέση με τις φετινές.
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπευθύνου μονοθέσιων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, οι προσομοιώσεις δείχνουν διαφορά από 1 έως και 2,5 δευτερόλεπτα ανά γύρο στην αρχική φάση εφαρμογής των νέων τεχνικών προδιαγραφών.
Παρόλα αυτά, ο Τομπάζης θεωρεί ότι αυτό δεν θα παίξει ουσιαστικό ρόλο στο άθλημα.
Μιλώντας στο motorsport.com, δήλωσε έκπληκτος από την έμφαση που δίνεται στους χρόνους γύρου, υποστηρίζοντας ότι η αίσθηση της διαφοράς είναι προσωρινή: «Αν βγεις από έναν προσομοιωτή και μπεις σε ένα μονοθέσιο που είναι ενάμιση δευτερόλεπτο πιο αργό, αρχικά θα σκεφτείς πως δεν είναι καλό.
Αλλά όταν το οδηγήσεις λίγο, τότε αυτό δεν έχει σημασία» (διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπευθύνου μονοθέσιων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, οι προσομοιώσεις δείχνουν διαφορά από 1 έως και 2,5 δευτερόλεπτα ανά γύρο στην αρχική φάση εφαρμογής των νέων τεχνικών προδιαγραφών.
Παρόλα αυτά, ο Τομπάζης θεωρεί ότι αυτό δεν θα παίξει ουσιαστικό ρόλο στο άθλημα.
Μιλώντας στο motorsport.com, δήλωσε έκπληκτος από την έμφαση που δίνεται στους χρόνους γύρου, υποστηρίζοντας ότι η αίσθηση της διαφοράς είναι προσωρινή: «Αν βγεις από έναν προσομοιωτή και μπεις σε ένα μονοθέσιο που είναι ενάμιση δευτερόλεπτο πιο αργό, αρχικά θα σκεφτείς πως δεν είναι καλό.
Αλλά όταν το οδηγήσεις λίγο, τότε αυτό δεν έχει σημασία» (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών