Το να βρεις ένα αξιοπρεπές SUV που να μην ξεφεύγει αρκετά πάνω από τα 20 χιλιάρικα, μοιάζει σαν ουτοπία στις μέρες μας.
Και όμως να που η έλευση του… γνωστού-αγνώστου Tivoli μας κάνει να αναθεωρούμε, σχετικά με το πόσο προσιτό μπορεί να είναι B-SUV στην ελληνική αγορά.
Ας ξεκινήσουμε λύνοντας σας την προφανή απορία.
Τί εστί KGM Tivoli;
Το όνομα του μοντέλου κάπως ακούγεται γνώριμο, το ίδιο οικείο δείχνει και το λογότυπο της εταιρείας: «KG Mobility», λοιπόν, η οποία δεν είναι άλλη από την κορεάτικη SsangYong.
Η οποία άλλαξε όνομα και επανήλθε στην ευρωπαϊκή αγορά με τις ονομασίες των μοντέλων που είχε και στο παρελθόν (Tivoli, Musso, Korando) συν την προσθήκη του μεγαλύτερου Torres.
Το Tivoli είναι ένα B-SUV που έχει περπατήσει ήδη στις αγορές της Ασίας (facelift το 2020), στη χώρα μας ωστόσο είναι ένα φρέσκο μοντέλο που μάλιστα δεν θυμίζει σχεδιαστικά κάποιο άλλο, χαράζοντας το δικό του μονοπάτι στο κομμάτι της πρώτης εικόνας.
Το μήκος του φθάνει τα 4,225 μέτρα, το πλάτος τα 1,81 μέτρα και το ύψος τα 1,61 μέτρα αντίστοιχα, διαστάσεις που το κατατάσσουν ανάμεσα στα μικρότερα Nissan Juke και Opel Crossland και τα ελαφρώς μεγαλύτερα VW T-Roc και BYD Atto 2.
Μία κατηγορία δηλαδή που μετρά πολλούς χιλιάδες αγοραστές και θεωρείται η πρώτη επιλογή είτε αφορά μία μικρή οικογένεια, είτε και κάποιο νεότερο οδηγό σε ηλικία.
Το Tivoli σχεδιαστικά σηκώνει το λάβαρο της απλότητας και του λιτού σχεδιασμού. Οι ακμές και η κόκκινη διχρωμία στη μάσκα με το όνομα του μοντέλου, το κάνουν να είναι αρεστό στο νεανικό αλλά και στο πιο συντηρητικό κοινό.
O… τετράγωνος σχεδιασμός του έχει κάτι από Suzuki Vitara ή ακόμα και Range Rover Evoque με μία δόση υπερβολής, που δίνει όμως το στίγμα της σχεδιαστικής τακτικής των Κορεατών της KGM.
Από το συνολικό ντιζάιν δε λείπουν φυσικά τα φωτιστικά LED, οι σπορτίφ ζάντες αλουμινίου και η κυψελωτή μάσκα, σε μία πετυχημένη προσπάθεια να μην έχει να ζηλέψει σε τίποτα κάποια από τα πιο ακριβά SUV της αγοράς.
Το εσωτερικό του Tivoli επιμένει στην ίδια γλώσσα της απλότητας, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο τα premium μοντέλα περίπου όπως ήταν μία γενιά πριν.
Περισσότεροι φυσικοί διακόπτες, μπόλικες θήκες για αντικείμενα, multimedia με οθόνη αφής 9 ιντσών και πίνακας οργάνων 10,25 με «καθαρή» πληροφόρηση και ευκολία στις αλλαγές των μενού (διαβάστε περισσότερα)
Ας ξεκινήσουμε λύνοντας σας την προφανή απορία.
Τί εστί KGM Tivoli;
Το όνομα του μοντέλου κάπως ακούγεται γνώριμο, το ίδιο οικείο δείχνει και το λογότυπο της εταιρείας: «KG Mobility», λοιπόν, η οποία δεν είναι άλλη από την κορεάτικη SsangYong.
Η οποία άλλαξε όνομα και επανήλθε στην ευρωπαϊκή αγορά με τις ονομασίες των μοντέλων που είχε και στο παρελθόν (Tivoli, Musso, Korando) συν την προσθήκη του μεγαλύτερου Torres.
Το Tivoli είναι ένα B-SUV που έχει περπατήσει ήδη στις αγορές της Ασίας (facelift το 2020), στη χώρα μας ωστόσο είναι ένα φρέσκο μοντέλο που μάλιστα δεν θυμίζει σχεδιαστικά κάποιο άλλο, χαράζοντας το δικό του μονοπάτι στο κομμάτι της πρώτης εικόνας.
Το μήκος του φθάνει τα 4,225 μέτρα, το πλάτος τα 1,81 μέτρα και το ύψος τα 1,61 μέτρα αντίστοιχα, διαστάσεις που το κατατάσσουν ανάμεσα στα μικρότερα Nissan Juke και Opel Crossland και τα ελαφρώς μεγαλύτερα VW T-Roc και BYD Atto 2.
Μία κατηγορία δηλαδή που μετρά πολλούς χιλιάδες αγοραστές και θεωρείται η πρώτη επιλογή είτε αφορά μία μικρή οικογένεια, είτε και κάποιο νεότερο οδηγό σε ηλικία.
Το Tivoli σχεδιαστικά σηκώνει το λάβαρο της απλότητας και του λιτού σχεδιασμού. Οι ακμές και η κόκκινη διχρωμία στη μάσκα με το όνομα του μοντέλου, το κάνουν να είναι αρεστό στο νεανικό αλλά και στο πιο συντηρητικό κοινό.
O… τετράγωνος σχεδιασμός του έχει κάτι από Suzuki Vitara ή ακόμα και Range Rover Evoque με μία δόση υπερβολής, που δίνει όμως το στίγμα της σχεδιαστικής τακτικής των Κορεατών της KGM.
Από το συνολικό ντιζάιν δε λείπουν φυσικά τα φωτιστικά LED, οι σπορτίφ ζάντες αλουμινίου και η κυψελωτή μάσκα, σε μία πετυχημένη προσπάθεια να μην έχει να ζηλέψει σε τίποτα κάποια από τα πιο ακριβά SUV της αγοράς.
Το εσωτερικό του Tivoli επιμένει στην ίδια γλώσσα της απλότητας, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο τα premium μοντέλα περίπου όπως ήταν μία γενιά πριν.
Περισσότεροι φυσικοί διακόπτες, μπόλικες θήκες για αντικείμενα, multimedia με οθόνη αφής 9 ιντσών και πίνακας οργάνων 10,25 με «καθαρή» πληροφόρηση και ευκολία στις αλλαγές των μενού (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών