Σε μια εποχή όπου η ηλεκτροκίνηση κυριαρχεί, υπάρχουν ακόμη μερικά εξωτικά hypercars που βασίζονται αποκλειστικά στη μηχανική ισχύ των βενζινοκινητήρων, φτάνοντας σε επίπεδα από 1.500 έως και πάνω από 2.200 ίππους.
Μέχρι πριν μερικά χρόνια, οι 1.000 ίπποι θεωρούνταν ένα όριο που δύσκολα ξεπερνιόταν.
Το 2005, η Bugatti παρουσίασε την Veyron 16.4 με 1.001 ίππους, πυροδοτώντας μια νέα εποχή για τα supercars.
Πλέον όμως, με την εξάπλωση των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η ισχύς των 2.000 ίππων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Ωστόσο, το παρόν αφιέρωμα αφορά αποκλειστικά τα αυτοκίνητα που βασίζονται αποκλειστικά στη βενζίνη, χωρίς καμία μορφή εξηλεκτρισμού.
Η λίστα ξεκινά με την Bugatti Chiron, η οποία φορά τον γνωστό 8λιτρο W16 με τέσσερα τούρμπο και απόδοση 1.500 ίππων και 1.600 Nm.
Παρότι πλέον θεωρείται «παλιός», εξακολουθεί να αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία των hypercars.
Ακολουθεί η Bugatti Bolide, η οποία δεν είναι νόμιμη για κυκλοφορία στον δρόμο.
Στο πρωτότυπο ανακοινώθηκε με 1.850 ίππους, όμως στην έκδοση παραγωγής αποδίδει 1.600 ίππους με 98άρα βενζίνη.
Με βελτιώσεις στην εισαγωγή, εξαγωγή και στους τέσσερις υπερσυμπιεστές, η Bolide αξιοποιεί στο έπακρο τον W16 της μάρκας.
Στην πέμπτη θέση βρίσκουμε την Koenigsegg Jesko, με 5λιτρο flat-plane V8 που αποδίδει 1.622 ίππους και 1.500 Nm όταν λειτουργεί με καύσιμο E85.
Το μοτέρ γυρίζει έως τις 8.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με ένα πρωτοποριακό 9άρι κιβώτιο με έξι συμπλέκτες.
Η έκδοση Jesko Absolut αναμένεται να επιχειρήσει να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα (διαβάστε περισσότερα)
Το 2005, η Bugatti παρουσίασε την Veyron 16.4 με 1.001 ίππους, πυροδοτώντας μια νέα εποχή για τα supercars.
Πλέον όμως, με την εξάπλωση των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η ισχύς των 2.000 ίππων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Ωστόσο, το παρόν αφιέρωμα αφορά αποκλειστικά τα αυτοκίνητα που βασίζονται αποκλειστικά στη βενζίνη, χωρίς καμία μορφή εξηλεκτρισμού.
Η λίστα ξεκινά με την Bugatti Chiron, η οποία φορά τον γνωστό 8λιτρο W16 με τέσσερα τούρμπο και απόδοση 1.500 ίππων και 1.600 Nm.
Παρότι πλέον θεωρείται «παλιός», εξακολουθεί να αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία των hypercars.
Ακολουθεί η Bugatti Bolide, η οποία δεν είναι νόμιμη για κυκλοφορία στον δρόμο.
Στο πρωτότυπο ανακοινώθηκε με 1.850 ίππους, όμως στην έκδοση παραγωγής αποδίδει 1.600 ίππους με 98άρα βενζίνη.
Με βελτιώσεις στην εισαγωγή, εξαγωγή και στους τέσσερις υπερσυμπιεστές, η Bolide αξιοποιεί στο έπακρο τον W16 της μάρκας.
Στην πέμπτη θέση βρίσκουμε την Koenigsegg Jesko, με 5λιτρο flat-plane V8 που αποδίδει 1.622 ίππους και 1.500 Nm όταν λειτουργεί με καύσιμο E85.
Το μοτέρ γυρίζει έως τις 8.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με ένα πρωτοποριακό 9άρι κιβώτιο με έξι συμπλέκτες.
Η έκδοση Jesko Absolut αναμένεται να επιχειρήσει να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών