Τα πλάνα, ενίοτε, αλλάζουν.
Και ευτυχώς, στην προκειμένη περίπτωση, καθώς οδήγησαν τη Volvo να δώσει παράταση ζωής και να προχωρήσει σε ένα ακόμα facelift του μεγάλου της XC90, με το αποτέλεσμα να τη δικαιώνει, τεχνολογικά και αισθητικά.
Η αλήθεια είναι πως μερικά χρόνια πριν οι Σουηδοί -όπως και πολλοί άλλοι- υπολόγιζαν σε μία γρήγορη ηλεκτρική μετάβαση, δρομολογώντας ως εκ τούτου το μετασχηματισμό της γκάμας τους.
Για παράδειγμα, το XC90 θα έδινε τη σκυτάλη στο αμιγώς ηλεκτρικό ΕX90.
Μόνο που στην πράξη τα υγρά καύσιμα αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν.
Έτσι, το ηλεκτρικό ομόλογο ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει μεν, αλλά όχι ως αντικαταστάτης.
Μάλλον ως συνοδοιπόρος, με την κλασική ναυαρχίδα της φίρμας να παραμένει εν ζωή, παίρνοντας μία ακόμα παράταση.
Πώς μεταφράζεται αυτό;
Σε μετρημένες αλλαγές, που όμως είναι αρκετές για να δώσουν τη φρεσκάδα που χρειάζεται.
Και ξεκινάμε ευθύς εξαρχής από την εξωτερική εμφάνιση.
Οι Σκανδιναβοί σχεδιαστές, παίζοντας με τις λεπτομέρειες, κατάφεραν να αναβαθμίσουν ουσιαστικά ένα ήδη υπάρχον σχήμα και για αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια.
Σε αντιδιαστολή με τις αντίστοιχου κύρους premium γερμανικές προτάσεις, εδώ παραμένει η υπεροχή της κομψότητας, έναντι του δυναμισμού.
Η νέα μάσκα, σε συνδυασμό με τα φωτιστικά σώματα και με τις λοιπές μικροαλλαγές του αμαξώματος, ανέδειξαν περαιτέρω την αισθητική και τον όγκο του συνόλου.
Αλλαγές έχουν επιτελεστεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ώστε να δείχνει λίγο πιο πολυτελές και προηγμένο τεχνολογικά.
Το ταμπλό είναι κάπως πιο οριζόντιο σχεδιαστικά και επενδεδυμένο από ποιοτικά, ανακυκλωμένα υλικά, με καλύτερο φινίρισμα.
Κοντινές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων Ελαφρά αλλαγμένοι είναι οι αεραγωγοί, ενώ παρατηρούνται και βελτιώσεις στο φωτισμό της καμπίνας.
Σημειώστε επίσης την προσθήκη ακόμα πιο άνετων καθισμάτων, περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και την αναδιάταξη του συστήματος επαγωγικής φόρτισης σε μία πιο πρακτική θέση (διαβάστε περισσότερα)
Η αλήθεια είναι πως μερικά χρόνια πριν οι Σουηδοί -όπως και πολλοί άλλοι- υπολόγιζαν σε μία γρήγορη ηλεκτρική μετάβαση, δρομολογώντας ως εκ τούτου το μετασχηματισμό της γκάμας τους.
Για παράδειγμα, το XC90 θα έδινε τη σκυτάλη στο αμιγώς ηλεκτρικό ΕX90.
Μόνο που στην πράξη τα υγρά καύσιμα αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν.
Έτσι, το ηλεκτρικό ομόλογο ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει μεν, αλλά όχι ως αντικαταστάτης.
Μάλλον ως συνοδοιπόρος, με την κλασική ναυαρχίδα της φίρμας να παραμένει εν ζωή, παίρνοντας μία ακόμα παράταση.
Πώς μεταφράζεται αυτό;
Σε μετρημένες αλλαγές, που όμως είναι αρκετές για να δώσουν τη φρεσκάδα που χρειάζεται.
Και ξεκινάμε ευθύς εξαρχής από την εξωτερική εμφάνιση.
Οι Σκανδιναβοί σχεδιαστές, παίζοντας με τις λεπτομέρειες, κατάφεραν να αναβαθμίσουν ουσιαστικά ένα ήδη υπάρχον σχήμα και για αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια.
Σε αντιδιαστολή με τις αντίστοιχου κύρους premium γερμανικές προτάσεις, εδώ παραμένει η υπεροχή της κομψότητας, έναντι του δυναμισμού.
Η νέα μάσκα, σε συνδυασμό με τα φωτιστικά σώματα και με τις λοιπές μικροαλλαγές του αμαξώματος, ανέδειξαν περαιτέρω την αισθητική και τον όγκο του συνόλου.
Αλλαγές έχουν επιτελεστεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ώστε να δείχνει λίγο πιο πολυτελές και προηγμένο τεχνολογικά.
Το ταμπλό είναι κάπως πιο οριζόντιο σχεδιαστικά και επενδεδυμένο από ποιοτικά, ανακυκλωμένα υλικά, με καλύτερο φινίρισμα.
Κοντινές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων Ελαφρά αλλαγμένοι είναι οι αεραγωγοί, ενώ παρατηρούνται και βελτιώσεις στο φωτισμό της καμπίνας.
Σημειώστε επίσης την προσθήκη ακόμα πιο άνετων καθισμάτων, περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και την αναδιάταξη του συστήματος επαγωγικής φόρτισης σε μία πιο πρακτική θέση (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών